eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa sprzętu jednorazowego do cewnikowania serca i urządzeń do stymulacji serca. Nr sprawy DZP/25PN/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-06

Zabrze: Dostawa sprzętu jednorazowego do cewnikowania serca i urządzeń do stymulacji serca. Nr sprawy DZP/25PN/2013
Numer ogłoszenia: 361772 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 306138 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu, ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego do cewnikowania serca i urządzeń do stymulacji serca. Nr sprawy DZP/25PN/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego do cewnikowania serca i urządzeń do stymulacji serca, na który składa się 5 Pakietów: Pakiet nr 31 - Cewniki balonowe do postdilatacji; Pakiet nr 42b - Stent kobaltowo-chromowy pokryty węglikiem krzemu, z biodegradowalnym polimerem wydzielający sirolimus (DES); Pakiet nr 44 - Stent kobaltowo-chromowych z biodegradowalnym polimerem wydzielającym paklitaxel lub sirolimus lub jego analogii; Pakiet nr 47 - Stymulatory DDDR z funkcjami antyarytmicznymi i kompletem elektrod; Pakiet nr 61 - Koszulki poszerzające Byrd polipropylenowe, Rączka do chwytania plastikowych koszulek poszerzających Byrd. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 SIWZ -Formularz asortymentowo-cenowy oraz załącznik nr 6 do SIWZ - Parametry techniczne. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że: 1)zapewnią transport produktu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 2)zaoferują produkty z datą ważności co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy, 3)zaoferują termin płatności 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT; 4)podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik do SIWZ, 5)zaoferują maksymalny czas realizacji zamówień cito: 24 godziny, a w normalnym trybie do 72 godzin od złożenia zamówienia, bez względu na wartość złożonego zamówienia, 6)dostawy dla zamówień cito jeżeli wypadają w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy w miejscu, do którego mają odbywać się dostawy, nastąpią do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w umówionym czasie realizacji, (maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia), a w innych przypadkach w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie, jednak nie później niż do godziny 11 tego dnia, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 7)dostarczą wraz z ofertą opis w języku polskim lub instrukcję obsługi zawierające informacje umożliwiające weryfikację wymaganych parametrów technicznych, 8)dostarczą dokumenty potwierdzające posiadanie przez sprzęt świadectw dopuszczających do stosowania na rynku medycznym, spełniające wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679) obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania np. Deklarację zgodności CE, 9)w przypadku wątpliwości co do oceny jakości zaoferowanego sprzętu w stosunku do opisu lub instrukcji, Wykonawca dostarczy próbki (po 1 egzemplarzu dla każdego asortymentu w ramach złożonej oferty), na każde żądanie Zamawiającego, 10)utworzą bank sprzętu dla pakietu nr 31, 42b, 44, na warunkach określonych przez Zamawiającego w SIWZ oraz umowie. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany do utworzenia w siedzibie Zamawiającego Banku sprzętu będącego przedmiotem zamówienia w ilości 20% z każdego wymienionego poniżej asortymentu w terminie jednego tygodnia licząc od daty zawarcia umowy. Sprzęt dostarczony w ramach Banku będzie własnością wykonawcy do chwili wykorzystania go przez Zamawiającego. O wykorzystaniu przez Zamawiającego sprzętu umieszczonego w Banku Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony na piśmie. -Pakiet nr 31 - Cewniki balonowe do postdilatacji, -Pakiet nr 42b - Stent kobaltowo-chromowy pokryty węglikiem krzemu, z biodegradowalnym polimerem wydzielający sirolimus (DES), -Pakiet nr 44 - Stent kobaltowo-chromowych z biodegradowalnym polimerem wydzielającym paklitaxel lub sirolimus lub jego analogii.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej 33.11.17.10 - Wyroby do angiografii 33.11.17.20 - Urządzenia do angiografii 33.11.17.21 - Cyfrowe urządzenia do angiografii 33.12.32.20 - Urządzenia do kardioangiografii .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 31

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMESA Polska Sp. z o.o., Ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14040,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 42b

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIOTRONIK Polska Spółka z o.o., Ul. Murawa 12-18, 61-655 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 44

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BALTON Sp. z o.o., Ul. Nowy Świat 7/14, 00-496 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 108000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 108000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 156600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 47

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medtronic Poland Sp. z o. o., Ul. Ostrobramska 101, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25272,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25272,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25272,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 61

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HAMMERMED Sp. z o. o. Spółka Komandytowo-Akcyjna, Ul. Kopcińskiego 73/75, 90-033 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23004,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23004,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23004,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.