eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › dostawa tablic rejestracyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-31

Kraków: dostawa tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 361770 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303786 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krakowski, Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 634 42 70, faks 12 6335294.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa tablic rejestracyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostawa niżej wymienionych tablic rejestracyjnych według przepisów obowiązujących w dniu dostawy. 1. samochodowe zwyczajne jednorzędowe około 76000 sztuk 2. samochodowe zwyczajne dwurzędowe około 600 sztuk 3. samochodowe indywidualne jednorzędowe około 100 sztuk 4. samochodowe indywidualne dwurzędowe około 20 sztuk 5. samochodowe zabytkowe jednorzędowe około 40 sztuk 6. samochodowe zabytkowe dwurzędowe około 20 sztuk 7. samochodowe tymczasowe jednorzędowe około 600 sztuk 8. samochodowe tymczasowe dwurzędowe około 300 sztuk 9. samochodowe tymczasowe badawcze jednorzędowe około10 sztuk 10. samochodowe tymczasowe badawcze dwurzędowe około 10 sztuk 11. motocyklowo-ciągnikowe zwyczajne około 2600 sztuk 12. motocyklowo-ciągnikowe tymczasowe około 100 sztuk 13. motocyklowo-ciągnikowe zabytkowe około 40 sztuk 14. motocyklowo-ciągnikowe indywidualne około 40 sztuk 15. motocyklowo-ciągnikowe tymczasowe badawcze około 10 sztuk 16. motorowerowe zwyczajne około 1600 sztuk 17. motorowerowe tymczasowe około 40 sztuk 18. motorowerowe tymczasowe badawcze około 10 sztuk 19. wtórniki tablic wymienionych w pkt. 1-18 2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający określi w kwartalnych zamówieniach ilość i rodzaj tablic z wyprzedzeniem dwudziestu pięciu dni. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia powyższego terminu przy pierwszym zamówieniu do dziesięciu dni. b) W ramach zamówienia kwartalnego następować będą częściowe dostawy obejmujące ilość i rodzaj tablic każdorazowo ustalaną przez Zamawiającego z wykonawcą. Dostawa częściowa winna być zrealizowana nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych następujących po dniu złożenia zamówienia. c) Wtórniki tablic rejestracyjnych i indywidualnych będą wykonywane wyłącznie na podstawie odrębnego zamówienia wystawionego przez Zamawiającego. Termin dostaw wtórników nie może być dłuższy niż 3 dni od daty złożenia zamówienia. d) Przez złożenia zamówienia należy rozumieć doręczenie wykonawcy zamówienia faksem, pocztą lub pocztą elektroniczną. e) Okres gwarancji udzielony przez wykonawcę na tablice to minimum 4 lata a maksymalny okres gwarancji nie może przekraczać 6 lat. f)Okres gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne będzie liczony od dnia wydania tablic w celu oznaczenia pojazdu podlegającego obowiązkowi rejestracji. g) Tablice rejestracyjne z wadami wykonania ujawnionymi w okresie gwarancji podlegają bezpłatnej wymianie. Okres gwarancji na tablice wymienione rozpoczyna się ponownie od dnia otrzymania przez właściciela pojazdu tych tablic.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNAR sp. z o.o., ul. Mrozowa 20a, 31-752 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 422986,30

  • Oferta z najniższą ceną: 422986,30 / Oferta z najwyższą ceną: 440269,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.