eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiastkoProwadzenie dodatkowych zajęć z języków obcych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-08

Miastko: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języków obcych
Numer ogłoszenia: 361760 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miastko , ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 059 8572081, faks 059 8572368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języków obcych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu dodatkowych zajęć z języków obcych w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku i Szkole Podstawowej w Wałdowie ,dla których organem prowadzącym jest Gmina Miastko. W 29 grupach zajęć wyszczególnionych jako odrębne części zamówienia i opisane w załączniku I - Informacje dotyczace ofert cześciowych nieniejszego ogłoszenia. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)prowadzenia zajęć zgodnie z harmonogramem projektu oraz z uwzględnieniem aktualnie obowiązującego Rozporządzenia MEN (podstawa programowa, wymagania edukacyjne, standardy kształcenia) oraz w sposób niestereotypowy; 2)opracowanie programu pracy na cały okres trwania projektu z uwzględnieniem zakresu treści, metod pracy oraz środków dydaktycznych wynikających z projektu; 3)przeprowadzenia rekrutacji uczestników zajęć; 4)prowadzenia systematycznej ewaluacji uczestników w/w zajęć; 5)terminowe prowadzenie dokumentacji zajęć (dzienniki, karty pracy, sprawozdania, rekrutacja i inne związane z realizacją projektu); 6)realizowanie celów projektu w zakresie zajęć; 7)zachowania równości szans pod względem płci; 8)promowanie postawy szacunku dla różnic i odmienności; 9)podejmowanie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych, w tym związanych z przemocą rówieśniczą 10)wykorzystanie sprzętu zakupionego do realizacji projektu oraz sprzętu komputerowego zakupionego w szkołach wcześniej ze środków Unii Europejskiej...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy odstępuje od żądania wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień (koncesji, zezwoleń, licencji) do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniających wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunku wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia stosownie do art. 44 Pzp o spełnianiu warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 Pzp w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w ogłoszeniu i odpowiednio w części 8.0. siwz, które wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą w celu jego potwierdzenia spełniania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spełniać wspólnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunku wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia stosownie do art. 44 Pzp o spełnianiu warunki udziału w postępowaniu wynikające z art.22 ust. 1 w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w ogłoszeniu i odpowiednio w części 8.0 siwz, które wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spełniać wspólnie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunku wykonawcy zobowiązani są do wykazania, że będą dysponowali osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z części zamówienia, o które udzielenie będzie się ubiegał. Osoby te powinny spełniać następujące wymogi w zakresie: 1)posiadania kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i stopnia awansu zawodowego: a) kwalifikacje do prowadzenia zajęć z języka niemieckiego lub języka angielskiego zgodne z Rozporządzeniem MEN w sprawie kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenie szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończenia zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50 poz. 400 z 12 marca 2009r.) lub zaświadczenie potwierdzające nabywanie tych kwalifikacji; b) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, c) stopień awansu zawodowego - minimum nauczyciel kontraktowy, d) znajomość obsługi komputera ( MS Office); 2)dyspozycyjności w czasie trwania projektu zgodnie z harmonogramem projektu; 3)posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; 4)braku karalności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. W przypadku dysponowania osobami z kraju członkowskiego Unii Europejskiej, osoby te powinny legitymować się stosownymi uprawnieniami w/w zakresie upoważniającymi je do realizacji przedmiotu zamówienia na terenie Polski. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w ogłoszeniu i odpowiednio w części 8.0. siwz, które wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spełniać wspólnie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunków wykonawcy zobowiązani są do wykazania, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w ogłoszeniu i odpowiednio w części 8.0. siwz , które wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spełniać wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. Dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę.Wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany osób wskazanych w ofercie wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu na uzasadniony wniosek wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego lub na żądanie Zamawiającego jeżeli nie wywiązują się one z nałożonych obowiązków; a)wstrzymaniem zajęć przez Zamawiającego w okolicznościach, za które nie ponosi Wykonawca żadnej odpowiedzialności, b) uzyskania zgody Instytucji Zarządzającej na przedłużenie terminu realizacji projektu z przyczyn obecnie niemożliwych do określenia. 2) Zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym na wniosek Zamawiającego, Instytucji Zarządzającej lub w okolicznościach, za które nie ponosi żadnej odpowiedzialności Wykonawca - na jego wniosek.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP nr 1 , ul. Bolesława Chrobrego 7, 77-200 Miastko. Osoba do kontaktu Regina Zalewska tel. 781 940 100.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Miastku, ul. Grunwaldzka 1 , 77-200 Miastko p. nr 19 ( I piętro - sekretariat burmistrza)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - stosownie do wniosku o dofinansowanie nr projektu WND-POKL.09.01.02-22-218/10 pn.: Ku doskonałości.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka niemieckiego w klasach: VIa i VIb w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie - 8; średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka niemieckiego w klasach Va i Vb w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie- 8; średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka niemieckiego w klasach: Vc i Vd w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie - 8; średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka niemieckiego w klasach: VIb i VId w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie - 8; średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka niemieckiego w klasach: IVa i IVb w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie - 8; średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka niemieckiego w klasach: IVc i IVd w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie - 8;średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 7/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka niemieckiego w klasach I-VI w Szkole Podstawowej w Wałdowie; ilość uczniów w grupie - 7; średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 8/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka niemieckiego w klasach IV-VI w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie - 12; średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 9/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka niemieckiego w klasach IV-VI w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie - 12; średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 10/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych z języka niemieckiego w klasach IV-VI w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie - 12; średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: 11/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka niemieckiego w klasach VId w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie - 12; średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: 12/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka niemieckiego w klasach IV w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie - 12;średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: 13/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka niemieckiego w klasach IV-VI w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie - 12; średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: 14/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka niemieckiego w klasach II i III w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie - 12, średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: 15/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka niemieckiego w klasach IV-VI w Szkole Podstawowej w Wałdowie; ilość uczniów w grupie - 10; średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: 16/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego w klasach II w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilośc uczniów w grupie - 8, średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: 17/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego w klasach III w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie - 8, średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: 18/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego w klasach IV w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie - 8; średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: 19/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego w klasach V w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie - 8, średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: 20/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego w klasach V w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie - 8; średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: 21/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego w klasach VI w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie - 8; średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: 22/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego w klasach VI w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie - 8; średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: 23/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego w klasach I-VI w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie - 12; średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: 24/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych z języka angielskiego w klasach II i III w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie - 12; średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: 25/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego w klasach I-VI w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie - 12; średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: 26/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego w klasach I-VI w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie - 12; średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: 27/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego w klasach I-VI w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie - 12; średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: 28/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego w klasach I-VI w Szkole Podstawowej nr 1 w Miastku; ilość uczniów w grupie - 12; średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: 29/Jo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego w klasach I-VI w Szkole Podstawowej nr 1 w Wałdowie; ilość uczniów w grupie - 10średnio 1 godz. dydaktyczna (45 minut) tygodniowo; łącznie 84 godziny dydaktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.