Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-12-07
Ogłoszenie nr 361659 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.
Jedwabno: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Jedwabno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2017 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedwabno, krajowy numer identyfikacyjny
53562300000, ul.
ul. Warmińska
2,
12122
Jedwabno, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
(89) 621-30-80, e-mail
ug@jedwabno.pl, faks
(89) 621-30-94.
Adres strony internetowej (URL): http://www.jedwabno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://bip.jedwabno.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://bip.jedwabno.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Jedwabno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2017 roku
Numer referencyjny: SO.271.7.2016.U
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Jedwabno w roku kalendarzowym 2017 w miesiącach od stycznia do czerwca i od września do grudnia do Zespołu Szkół w Jedwabnie, ul. Polna 1 - 10 miesięcy. 2) Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności: a) zapewnienie opieki w czasie przewozu w związku z przepisami ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t. .j Dz. U. z 2016 r. poz. 1943, z z późn. zm.), b) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2015 r., poz. 915, z późn. zm.), c) przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2015 r., poz. 305, z późn. zm.). 3). Godziny dowożenia i odwożenia uczniów w ciągu roku szkolnego mogą ulec zmianie, w szczególności od miesiąca lutego 2017 r. oraz od miesiąca września 2017 r., o czym Wykonawca poinformowany zostanie z 7-dniowym wyprzedzeniem przez Zamawiającego. 4). Liczba uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach jest liczbą, która może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. W związku z powyższym w przypadku zmiany liczby uczniów wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z faktycznej ilości zakupionych biletów miesięcznych. 5). Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży biletów miesięcznych na każdy miesiąc, po otrzymaniu zamówienia od Zamawiającego. 6). Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania realizowane będą od poniedziałku do piątku w miesiącach styczeń - czerwiec 2017 r. i wrzesień - grudzień 2017 r., w dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2016/2017 i 2017/2018 oraz w dniu 21 stycznia 2017 r. (sobota), po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym rozkładu godzinowego dowożenia i odwożenia w tym dniu. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport również w dni, w które uczniowie będą odrabiali inne dni zwolnione z nauki szkolnej. 7). Usługa świadczona będzie taborem wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany dostosować do zamówienia odpowiednią liczbę środków transportu w celu realizacji przewozów zgodnie z rozkładem jazdy i ilością zakupionych biletów miesięcznych. Wykonawca powinien posiadać pojazdy, które zapewnią prawidłowe wykonanie zamówienia - dysponować autobusami o ilości miejsc zapewniających przewóz przewidywanej liczby uczniów na poszczególnych trasach z zapewnieniem miejsc siedzących dla tych uczniów. 8). Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia: a) pojazdów sprawnych technicznie. Autobusy zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusów musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. b) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i czystości pojazdów zapewniających komfort jazdy c) kierowców z odpowiednimi kwalifikacjami d) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów e) w przypadku awarii autobusu, zapewnienie zastępczego środka transportu f) opieki nad dziećmi podczas ich przewozu - Wykonawca zapewnia w trakcie przewozu dzieci nadzór osoby sprawującej opiekę nad nimi, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu. Kierowca nie może być opiekunem. Wykonawca nie może przystąpić do wykonania usług będących przedmiotem umowy bez obecności opiekuna. g) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich obowiązków opisanych w SIWZ h) Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i finansową za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków określonych w umowie lub innych czynności pozostających w związku z umową. i) Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres realizacji umowy. W trakcie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopię aktualnej umowy ubezpieczenia (lub polisy). 9). Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj: kierowanie pojazdami, opieka nad dowożonymi uczniami, jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 10). Zamówienie obejmuje trzy części. Część I Szacunkowo - 117 biletów w miesiącu. Część II Szacunkowo - 107 biletów w miesiącu. Część III Szacunkowo - 34 bilety w miesiącu. 3. Dodatkowe wymagania dla Wykonawcy 1) Godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych oraz ilość osób uprawnionych do biletu miesięcznego w ciągu roku szkolnego może ulec zmianie. 2) Rozliczenie tras będzie dokonywane wyłącznie na podstawie liczby osób uprawnionych do przewozu. 3) W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Przewoźnik podstawi autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym w jak najkrótszym czasie od chwili stwierdzenia awarii. 4) Dni świadczenia usługi transportowej w ramach biletów miesięcznych muszą być dopasowane do dni pracy szkoły. Ponadto Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć transport poza ustalonym rozkładem jazdy w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby przez szkołę za pośrednictwem Zamawiającego. Liczba dodatkowych kursów w roku szkolnym nie może być większa od liczby niezrealizowanych kursów w dniach wolnych wynikający z kalendarza szkolnego.
II.5) Główny kod CPV: 22.45.90.00 - Bilety
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz oferty Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60 |
| Czas podstawienia pojazdu zastępczego | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I obejmuje zamówienie szacunkowo 117 biletów w miesiącu na trasach określonych w SIWZ dla tej części.
Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Jedwabno w roku kalendarzowym 2017 w miesiącach od stycznia do czerwca i od września do grudnia do Zespołu Szkół w Jedwabnie, ul. Polna 1 - 10 miesięcy.
2) Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności:
a) zapewnienie opieki w czasie przewozu w związku z przepisami ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t. .j Dz. U. z 2016 r. poz. 1943, z z późn. zm.),
b) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2015 r., poz. 915, z późn. zm.),
c) przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2015 r., poz. 305, z późn. zm.).
3). Godziny dowożenia i odwożenia uczniów w ciągu roku szkolnego mogą ulec zmianie, w szczególności od miesiąca lutego 2017 r. oraz od miesiąca września 2017 r., o czym Wykonawca poinformowany zostanie z 7-dniowym wyprzedzeniem przez Zamawiającego.
4). Liczba uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach jest liczbą, która może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. W związku z powyższym w przypadku zmiany liczby uczniów wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z faktycznej ilości zakupionych biletów miesięcznych.
5). Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży biletów miesięcznych na każdy miesiąc, po otrzymaniu zamówienia od Zamawiającego.
6). Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania realizowane będą od poniedziałku do piątku w miesiącach styczeń - czerwiec 2017 r. i wrzesień - grudzień 2017 r., w dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2016/2017 i 2017/2018 oraz w dniu 21 stycznia 2017 r. (sobota), po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym rozkładu godzinowego dowożenia i odwożenia w tym dniu. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport również w dni, w które uczniowie będą odrabiali inne dni zwolnione z nauki szkolnej.
7). Usługa świadczona będzie taborem wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany dostosować do zamówienia odpowiednią liczbę środków transportu w celu realizacji przewozów zgodnie z rozkładem jazdy i ilością zakupionych biletów miesięcznych. Wykonawca powinien posiadać pojazdy, które zapewnią prawidłowe wykonanie zamówienia - dysponować autobusami o ilości miejsc zapewniających przewóz przewidywanej liczby uczniów na poszczególnych trasach z zapewnieniem miejsc siedzących dla tych uczniów.
8). Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia:
a) pojazdów sprawnych technicznie. Autobusy zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusów musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego.
b) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i czystości pojazdów zapewniających komfort jazdy
c) kierowców z odpowiednimi kwalifikacjami
d) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów
e) w przypadku awarii autobusu, zapewnienie zastępczego środka transportu
f) opieki nad dziećmi podczas ich przewozu - Wykonawca zapewnia w trakcie przewozu dzieci nadzór osoby sprawującej opiekę nad nimi, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu. Kierowca nie może być opiekunem. Wykonawca nie może przystąpić do wykonania usług będących przedmiotem umowy bez obecności opiekuna.
g) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich obowiązków opisanych w SIWZ
h) Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i finansową za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków określonych w umowie lub innych czynności pozostających w związku z umową.
i) Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres realizacji umowy. W trakcie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopię aktualnej umowy ubezpieczenia (lub polisy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22459000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60 |
| Czas podstawienia pojazdu zastępczego | 40 |
Część nr: 2
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II obejmuje zamówienie szacunkowo 107 biletów w miesiącu na trasach określonych w SIWZ dla tej części.
Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Jedwabno w roku kalendarzowym 2017 w miesiącach od stycznia do czerwca i od września do grudnia do Zespołu Szkół w Jedwabnie, ul. Polna 1 - 10 miesięcy.
2) Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności:
a) zapewnienie opieki w czasie przewozu w związku z przepisami ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t. .j Dz. U. z 2016 r. poz. 1943, z z późn. zm.),
b) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2015 r., poz. 915, z późn. zm.),
c) przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2015 r., poz. 305, z późn. zm.).
3). Godziny dowożenia i odwożenia uczniów w ciągu roku szkolnego mogą ulec zmianie, w szczególności od miesiąca lutego 2017 r. oraz od miesiąca września 2017 r., o czym Wykonawca poinformowany zostanie z 7-dniowym wyprzedzeniem przez Zamawiającego.
4). Liczba uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach jest liczbą, która może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. W związku z powyższym w przypadku zmiany liczby uczniów wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z faktycznej ilości zakupionych biletów miesięcznych.
5). Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży biletów miesięcznych na każdy miesiąc, po otrzymaniu zamówienia od Zamawiającego.
6). Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania realizowane będą od poniedziałku do piątku w miesiącach styczeń - czerwiec 2017 r. i wrzesień - grudzień 2017 r., w dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2016/2017 i 2017/2018 oraz w dniu 21 stycznia 2017 r. (sobota), po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym rozkładu godzinowego dowożenia i odwożenia w tym dniu. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport również w dni, w które uczniowie będą odrabiali inne dni zwolnione z nauki szkolnej.
7). Usługa świadczona będzie taborem wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany dostosować do zamówienia odpowiednią liczbę środków transportu w celu realizacji przewozów zgodnie z rozkładem jazdy i ilością zakupionych biletów miesięcznych. Wykonawca powinien posiadać pojazdy, które zapewnią prawidłowe wykonanie zamówienia - dysponować autobusami o ilości miejsc zapewniających przewóz przewidywanej liczby uczniów na poszczególnych trasach z zapewnieniem miejsc siedzących dla tych uczniów.
8). Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia:
a) pojazdów sprawnych technicznie. Autobusy zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusów musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego.
b) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i czystości pojazdów zapewniających komfort jazdy
c) kierowców z odpowiednimi kwalifikacjami
d) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów
e) w przypadku awarii autobusu, zapewnienie zastępczego środka transportu
f) opieki nad dziećmi podczas ich przewozu - Wykonawca zapewnia w trakcie przewozu dzieci nadzór osoby sprawującej opiekę nad nimi, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu. Kierowca nie może być opiekunem. Wykonawca nie może przystąpić do wykonania usług będących przedmiotem umowy bez obecności opiekuna.
g) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich obowiązków opisanych w SIWZ
h) Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i finansową za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków określonych w umowie lub innych czynności pozostających w związku z umową.
i) Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres realizacji umowy. W trakcie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopię aktualnej umowy ubezpieczenia (lub polisy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22459000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60 |
| Czas podstawienia pojazdu zastępczego | 40 |
Część nr: 3
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III obejmuje zamówienie szacunkowo 34 biletów w miesiącu na trasach określonych w SIWZ dla tej części.
Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Jedwabno w roku kalendarzowym 2017 w miesiącach od stycznia do czerwca i od września do grudnia do Zespołu Szkół w Jedwabnie, ul. Polna 1 - 10 miesięcy.
2) Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności:
a) zapewnienie opieki w czasie przewozu w związku z przepisami ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t. .j Dz. U. z 2016 r. poz. 1943, z z późn. zm.),
b) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2015 r., poz. 915, z późn. zm.),
c) przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2015 r., poz. 305, z późn. zm.).
3). Godziny dowożenia i odwożenia uczniów w ciągu roku szkolnego mogą ulec zmianie, w szczególności od miesiąca lutego 2017 r. oraz od miesiąca września 2017 r., o czym Wykonawca poinformowany zostanie z 7-dniowym wyprzedzeniem przez Zamawiającego.
4). Liczba uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach jest liczbą, która może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. W związku z powyższym w przypadku zmiany liczby uczniów wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z faktycznej ilości zakupionych biletów miesięcznych.
5). Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży biletów miesięcznych na każdy miesiąc, po otrzymaniu zamówienia od Zamawiającego.
6). Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania realizowane będą od poniedziałku do piątku w miesiącach styczeń - czerwiec 2017 r. i wrzesień - grudzień 2017 r., w dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2016/2017 i 2017/2018 oraz w dniu 21 stycznia 2017 r. (sobota), po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym rozkładu godzinowego dowożenia i odwożenia w tym dniu. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport również w dni, w które uczniowie będą odrabiali inne dni zwolnione z nauki szkolnej.
7). Usługa świadczona będzie taborem wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany dostosować do zamówienia odpowiednią liczbę środków transportu w celu realizacji przewozów zgodnie z rozkładem jazdy i ilością zakupionych biletów miesięcznych. Wykonawca powinien posiadać pojazdy, które zapewnią prawidłowe wykonanie zamówienia - dysponować autobusami o ilości miejsc zapewniających przewóz przewidywanej liczby uczniów na poszczególnych trasach z zapewnieniem miejsc siedzących dla tych uczniów.
8). Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia:
a) pojazdów sprawnych technicznie. Autobusy zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusów musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego.
b) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i czystości pojazdów zapewniających komfort jazdy
c) kierowców z odpowiednimi kwalifikacjami
d) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów
e) w przypadku awarii autobusu, zapewnienie zastępczego środka transportu
f) opieki nad dziećmi podczas ich przewozu - Wykonawca zapewnia w trakcie przewozu dzieci nadzór osoby sprawującej opiekę nad nimi, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas przejazdu. Kierowca nie może być opiekunem. Wykonawca nie może przystąpić do wykonania usług będących przedmiotem umowy bez obecności opiekuna.
g) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich obowiązków opisanych w SIWZ
h) Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i finansową za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków określonych w umowie lub innych czynności pozostających w związku z umową.
i) Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres realizacji umowy. W trakcie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopię aktualnej umowy ubezpieczenia (lub polisy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22459000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60 |
| Czas podstawienia pojazdu zastępczego | 40 |
INNE PRZETARGI JEDWABNO
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalistycznego do odbioru odpadów
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych oraz transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z terenu Gminy Jedwabno w latach 2026-2027
więcej: przetargi JEDWABNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa ruchu turystycznego w Babiogórskim Parku Narodowym w 2026.
- Zakup biletów na przewóz dzieci wraz z opieką w trakcie podróży oraz doprowadzenie ich na teren szkoły i odprowadzenie po zajęciach do autobusu
- Dowóz i odwóz uczniów do szkół z terenu gminy Skórzec na podstawie biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki
- Zakup biletów na przewóz dzieci wraz z opieką w trakcie podróży oraz doprowadzenie ich na teren szkoły i odprowadzenie po zajęciach do autobusu
więcej: Bilety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





