Ogłoszenie z dnia 2008-12-12
Wrocław: postępowanie nr 96/D/2008 - DOSTAWA APARATURY BADAWCZEJ DLA WYDZIAŁU FIZYKI I ASTRONOMII UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO - 2 ZADANIA.
Numer ogłoszenia: 361601 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie nr 96/D/2008 - DOSTAWA APARATURY BADAWCZEJ DLA WYDZIAŁU FIZYKI I ASTRONOMII UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO - 2 ZADANIA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: DLA ZADANIA NR 1 - dostawa nowego precyzyjnego manipulatora ultrawysokopróżniowego o dużym zakresie przesuwu, do pracy w pozycji poziomej wraz z precyzyjnym ultrawysokopróżniowym przepustem obrotowym. Zamówienie realizowane jest dla Wydziału Fizyki i Astronomii Uniwersytetu Wrocławskiego, wg specyfikacji technicznej - załącznik nr 2a do SIWZ. - wg kodu CPV: DLA ZADANIA NR 2 niniejsze zadanie obejmuje dostawę nowych urządzeń: -oscyloskop cyfrowy dwukanałowy; -zasilacz niskonapięciowy wysokoprądowy; -generator funkcyjny modułowy wraz z obudową zasilającą umożliwiającą połączenie 2 modułów. Zamówienie realizowane jest dla Wydziału Fizyki i Astronomii Uniwersytetu Wrocławskiego, wg specyfikacji technicznej - załącznik nr 2b do SIWZ. 2. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy dla wszystkich dwóch zadań określa projekt umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ UPRAWNIEŃ DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI OBJĘTYCH NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM ORAZ NIEPODLEGANIE WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 24 UPZP. 2. POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ NIEZBĘDNEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIA, tj. wykazanie się w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, min. 1 należycie wykonaną dostawą podobną: DLA ZADANIA NR 1 tj.: stanowiącą przedmiot zamówienia dot. aparatury badawczej i podzespołów UHV (ultrawysokopróżniowej) DLA ZADANIA NR 2 tj.: stanowiącą przedmiot zamówienia. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonej oferty. Niespełnienie, chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnione. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 4 i 5 do SIWZ). 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4) Dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) bezpłatnie z oficjalnej strony Zamawiającego; 2) osobiście w siedzibie Biura Zamówień Publicznych (15 zł), na wcześniejsze złożone zamówienie; 3) na pisemny wniosek, za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pokój 100..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA APARATURY BADAWCZEJ DLA WYDZIAŁU FIZYKI I ASTRONOMII UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DLA ZADANIA NR 1 - dostawa nowego precyzyjnego manipulatora ultrawysokopróżniowego o dużym zakresie przesuwu, do pracy w pozycji poziomej wraz z precyzyjnym ultrawysokopróżniowym przepustem obrotowym. Zamówienie realizowane jest dla Wydziału Fizyki i Astronomii Uniwersytetu Wrocławskiego, wg specyfikacji technicznej - załącznik nr 2a do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA APARATURY BADAWCZEJ DLA WYDZIAŁU FIZYKI I ASTRONOMII UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DLA ZADANIA NR 2 niniejsze zadanie obejmuje dostawę nowych urządzeń: -oscyloskop cyfrowy dwukanałowy; -zasilacz niskonapięciowy wysokoprądowy; -generator funkcyjny modułowy wraz z obudową zasilającą umożliwiającą połączenie 2 modułów. Zamówienie realizowane jest dla Wydziału Fizyki i Astronomii Uniwersytetu Wrocławskiego, wg specyfikacji technicznej - załącznik nr 2b do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego spektrometru fluorescencji rentgenowskiej z dyspersją energii EDXRF
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
- Zakup sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Patomorfologii w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby funkcjonowania pracowni serologii
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





