To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-06
Warszawa: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych.
Numer ogłoszenia: 361560 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 330772 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 23, faks 22 623 19 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie materiałów promocyjnych i dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego. Wykonawca dostarczy materiały promocyjne dotyczące Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich w tym: 1. długopisy - 1000 szt. 2. torby płócienne - 500 szt. 3. torby z juty - 500 szt. 4. teczki skrzydłowe - 500 szt. 5. teczki konferencyjne - 1000 szt. 6. pamięć przenośna pendrive - 500 szt. 7. notatniki A6 - 1000 szt. 8. notatniki A4 - 500 szt. 9. breloki z metalowym żetonem - 500 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Wszystkie materiały promocyjne będą zawierały trwałą wizualizację logotypów i sloganów określonych w załączniku nr 6 do SIWZ, zgodnie z Księgą wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 dostępną na stronie internetowej www.minrol.gov.pl (ścieżka dostępu: http://www.minrol.gov.pl/pol/Wsparcie-rolnictwa-i-rybolowstwa/PROW-2007-2013/Dzialania-informacyjne-PROW/Ksiega-wizualizacji-i-logotypy), przy czym długopisy i pendrivy będą zawierać jedynie logotypy. Materiały promocyjne nie mogą zawierać reklam komercyjnych. Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru dwa - trzy projekty graficzne każdego z materiałów promocyjnych w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy wraz z próbkami surowców, które zostaną wykorzystane do produkcji toreb. 2. Zamawiający niezwłocznie, nie później niż w terminie 1 dnia roboczego od dnia przedstawienia przez Wykonawcę projektów, dokona wyboru jednego z nich i poinformuje o tym wyborze Wykonawcę. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłaszania uwag do wybranego projektu materiałów promocyjnych oraz surowców w terminie 1 dnia roboczego od dnia wyboru przez Zamawiającego ww. projektu Wykonawcy. 4. Wykonawca w terminie 1 dnia roboczego przedstawi do akceptacji Zamawiającego projekt poprawiony zgodnie z uwagami Zamawiającego, o których mowa w p. 3. niniejszego rozdziału. 5. Zamawiający, dokona pisemnej akceptacji projektu lub zgłosi do niego uwagi niezwłocznie, nie później niż w terminie 1 dnia roboczego od daty przedstawienia projektu uwzględniającego uwagi zgłoszone przez Zamawiającego. 6. W przypadku, gdy Zamawiający zgłosi uwagi do poprawionego projektu, Strony zobowiązane są stosować się do terminów określonych w p. 4 i 5 niniejszego rozdziału. 7. Zamawiający uprawniony jest do zgłaszania uwag do projektu materiałów promocyjnych zarówno na piśmie, telefonicznie, jak i faksem lub e-mailem. 8. Wykaz logotypów i sloganów do wizualizacji przedstawia załącznik nr 6 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 39.16.22.00 - Pomoce i artykuły szkoleniowe 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GOMA Agencja Reklamy Mariusz Markut, ul. Ofiar Katynia 37, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30473,25
Oferta z najniższą ceną: 30473,25 / Oferta z najwyższą ceną: 57935,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Obsługa techniczna urządzeń i instalacji elektrycznych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Usługa polegająca na mechanicznym sprzątaniu gruntu oraz utylizacji urobku na działce nr 89 z obrębu 1-08-24 położonej w Warszawie przy zbiegu ulic Poleczki, Tango, Wodzirejów i Poloneza
- Przebudowa ulicy Gibalskiego w ramach zadania "Modernizacja ulic na terenie Dzielnicy Wola - numer postępowania 33/ZP/25
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Kanał Mordy poprzez remont zastawki w km 1+874 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA WYKONANIA I DOSTARCZENIA GADŻETÓW EDUKACYJNYCH WRAZ Z OZNAKOWANIEM
- "Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Szkoły Przyszłości w Gminie Cieszków" - przetarg III
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Świnoujście
- Zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie ogólnopolskiej akcji informacyjno - edukacyjnej skierowanej do osób powyżej 60 roku życia w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego Bezpieczni 60+
- U/21/2025 Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Biura Nauki i Obsługi Projektów Uniwersytetu Opolskiego
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
więcej: Pomoce i artykuły szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.