eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ReskoWykonanie remontu pomieszczeń w budynku Domu Pomocy Społecznej zlokalizowanego w Resku przy ul. Wojska Polskiego 40



Ogłoszenie z dnia 2009-10-15

Resko: Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku Domu Pomocy Społecznej zlokalizowanego w Resku przy ul. Wojska Polskiego 40
Numer ogłoszenia: 361558 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Wojska Polskiego 40, 72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3951830, faks 091 3951337.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna pozostała z zakwaterowaniem.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku Domu Pomocy Społecznej zlokalizowanego w Resku przy ul. Wojska Polskiego 40.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń w budynku Domu Pomocy Społecznej w Resku przy ul. Woj. Polskiego 40. Zakres robót obejmuje: - remont pomieszczeń oddziału IV - malowanie klatki schodowej - remont pomieszczeń oddziału II - malowanie stołówki, wc personelu - remont rehabilitacji i pokoju gościnnego - remont korytarza przy rehabilitacji - remont łazienki przy rehabilitacji - wymiana wykładziny w lokalu nr 3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu 2. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 3.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z podmiotów. 5. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, zgodnie z art. 24 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z podmiotów. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych min. 2 inwestycje w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 7. Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru końcowego, rekomendacje). 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 ust. 1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 ) 9. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r.Nr 225, poz. 1635). b) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy załączyć dokument o warunkach wspólnego zamiaru wykonania zamówienia, w szczególności zawierający informację o Pełnomocniku wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo o reprezentowaniu ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) Formularz (Oferta cenowa) zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji. d) Kosztorys budowlany wraz z zestawieniem materiałów, sprzętu i roboczogodzin sporządzonych przez Wykonawcę w oparciu o przekazany przedmiar robót. e) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom zgodnie z załącznikiem nr 5. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcy, informację o tym pkt należy pominąć. f) Zaakceptowany wzór umowy. Dokumenty mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną do odpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps.resko.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: dps.resko.ibip.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Wojska Polskiego 40 72-315 Resko Pokój kadr.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.