eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › BUDOWA SZKOLNEGO PLACU ZABAW O NAWIERZCHNI BEZPIECZNEJ REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 46 W ŁODZI - 3/SP46/2014.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-31

Łódź: BUDOWA SZKOLNEGO PLACU ZABAW O NAWIERZCHNI BEZPIECZNEJ REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 46 W ŁODZI - 3/SP46/2014.
Numer ogłoszenia: 361498 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270062 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 46 im. Józefa Chełmońskiego w Łodzi, ul. kpt. Fr. Żwirki 11/13, 90-528 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 637 77 32, faks 42 637 77 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SZKOLNEGO PLACU ZABAW O NAWIERZCHNI BEZPIECZNEJ REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 46 W ŁODZI - 3/SP46/2014..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Budowa szkolnego placu zabaw o nawierzchni bezpiecznej, realizowanego w ramach programu Radosna szkoła przy Szkole Podstawowej Nr 46 zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową stanowiącą załącznik nr 1C do SIWZ. 4. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia 4.1 W czasie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do: a) wykonania prawidłowej organizacji Placu Budowy, zachowania ładu i porządku, prowadzenia Robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym również zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowymi. Zamawiający oraz jego przedstawiciele zastrzegają sobie prawo do wglądu w dokumentację BHP Wykonawcy. W przypadku stwierdzenia braków w dokumentacji lub nieprzestrzegania zasad BHP w prowadzeniu Robót, Zamawiający oraz jego przedstawiciele mogą wstrzymać wykonywanie Robót do czasu usunięcia zaniedbań z zastosowaniem wszelkich konsekwencji prawnych i finansowych wynikających z Umowy, b) wprowadzenia i przestrzegania zakazu spożywania napojów alkoholowych oraz substancji odurzających przez swoich pracowników, jak również przez pracowników podwykonawców w czasie wykonywania Przedmiotu Umowy, c) wykonania przedmiotu umowy przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież, d) zorganizowania na swój koszt zaplecza socjalno-technicznego budowy w zakresie koniecznym dla realizacji robót, e) utrzymywania ładu i porządku na terenie placu budowy, f) zabezpieczenia przed kradzieżą, g) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót określonych przepisami przeciwpożarowymi i BHP, h) wywozu śmieci oraz odpadów powstałych podczas realizowanych przez Wykonawcę prac. 4.2 Po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do: a) usunięcia wszelkich zbędnych materiałów, urządzeń i odpadów oraz pozostawienia całego terenu robót czystego, uporządkowanego i nadającego się do użytkowania. W przeciwnym razie Zamawiający uporządkuje teren na własny koszt, zaś kosztami obciąży Wykonawcę, b) wykonania dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej, c) naprawienia wszelkich szkód w mieniu Zamawiającego lub osób trzecich powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi. 4.3 Ponadto: a) Wykonawca ma obowiązek zastosowania się do obowiązujących przepisów (w tym w szczególności higienicznosanitarnych, przeciwpożarowych oraz BHP. b) Wykonawca ma obowiązek ustanowienia kierownika budowy, którego działanie będzie umożliwiało stały kontakt z Zamawiającym i wyznaczonymi przez Zamawiającego przedstawicielami nadzoru inwestorskiego. Zamawiający wymaga stałego pobytu kierownika budowy na budowie w trakcie wykonywania robót. c) Wykonawca zobowiązany jest do używania materiałów i sprzętu odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z prawem budowlanym oraz jakościowym wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej. d) Wykonawca ma obowiązek na żądanie Zamawiającego lub jego przedstawiciela, w terminie 3 dni przekazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z polską normą lub aprobatę techniczną, atest PZH. e) Wykonawca na żądanie inspektora nadzoru przerwie roboty - a jeżeli zaistnieje taka potrzeba - na własny koszt zabezpieczy wykonane roboty przed zniszczeniem. f) W wypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń w czasie realizacji umowy z winy Wykonawcy jest on zobowiązany do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. g) W czasie wykonywania robót Wykonawca odpowiedzialny jest za wszelkie szkody wynikłe z: zaniechania, niedbalstwa, działania niezgodnego ze sztuką budowlaną, przepisami bhp i ppoż. a także nieprawidłowego zabezpieczenia narzędzi i materiałów do momentu dokonania odbioru robót. h) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności prowadzonych robót, bezpieczeństwo użytkowników w trakcie wykonywanych prac, metody użyte przy ich wykonywaniu oraz za ich zgodność z poleceniami Zamawiającego. i) Rozpoczęcie robót nastąpi po sporządzeniu protokołu wprowadzenia, w którym zostaną określone warunki wstępne takie jak: miejsce poboru wody i energii elektrycznej, miejsce składowania materiałów itp. j) Warunkiem odbio przedmiotu zamówienia jest podpisanie protokołu końcowego odbioru robót przez związane umową strony. Odbiór końcowy odbędzie się w terminie do 7 dni od pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę. Wykonawca winien dostarczyć kompletną dokumentację powykonawczą, zweryfikowaną i zaakceptowaną przez Inspektora nadzoru inwestorskiego pod kątem jej spójności z projektem, kompletu niezbędnych dokumentów materiałowych, wszelkich protokołów odbiorowych, itp.. k) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (budowlanych) równoważnych do podanych w załączonym przedmiarze pod warunkiem, że nie pogorszą one parametrów określonych w SIWZ, posiadają stosowne atesty oraz zostaną stosownie wcześniej przedłożone do akceptacji Zamawiającego. Atesty będą dostarczone Zamawiającemu na każde żądanie. 5. Ustalenia końcowe: 5.1 Zamawiający ustala następujące rodzaje odbioru robót: a) Odbiór końcowy - dokonany będzie po całkowitym zakończeniu wszystkich robót składających się na przedmiot umowy. Gotowość do odbioru końcowego Wykonawca zgłasza Zamawiającemu. Wraz ze zgłoszeniem Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą. Po dokonanym odbiorze sporządzany jest protokół odbioru końcowego. Odbiór końcowy odbędzie się w terminie 7 dni od pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę. 5.2 Gwarancja i rękojmia a) Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty wynosiła minimum 60 miesięcy od dnia odbioru i podpisania protokołu końcowego inwestycji. b) Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, c) Rękojmia: okres rękojmi wynosi dla robót 60 miesięcy od daty podpisania protokołów odbioru końcowego inwestycji. d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z uprawnień wynikających z rękojmi w okresie trwania gwarancji. 5.3. Podwykonawcy a) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia, za których odpowiedzialny jest Wykonawca. b) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części prac podwykonawcom. Podwykonawcy działają na rachunek Wykonawcy, c) Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, (proszę wypełnić Załącznik nr 4 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie załączy Załącznika nr 4 do oferty, lub go nie wypełni, lub nie dokona w nim skreśleń, Zamawiający uzna, że zamówienie wykonane zostanie samodzielnie d) Podwykonawca musi spełniać warunki techniczne w stopniu nie gorszym aniżeli Wykonawca. 6. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest podpisanie protokołu odbioru robót przez umawiające się strony. 7. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót (załącznik nr 1C do SIWZ), stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc, zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ 8.Przedkładając swoją ofertę przetargową Wykonawca akceptuje w całości i bez zastrzeżeń warunki realizacji zamówienia określone w SIWZ i Ogłoszeniu o zamówieniu włącznie ze wszystkimi załącznikami, jakim podporządkowane jest niniejsze zamówienie oraz wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Wykonawcy są zobowiązani dokładnie zapoznać się i zastosować do wszystkich instrukcji, załączników, warunków umowy i specyfikacji zawartych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 10. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Oferta winna być sporządzona w języku polskim i w formie pisemnej - pod rygorem nieważności. 11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty przetargowej. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów, niezależnie od przebiegu czy wyniku procedury przetargowej. Jedynie w przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie podlegającej odrzuceniu, przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa w postępowaniu, w szczególności kosztów przygotowania oferty. 12. Termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni 13. Termin gwarancji na wykonane roboty nie może być krótszy niż 60 miesięcy, termin gwarancji zainstalowanych materiałów nie może być krótszy niż 60 miesięcy. 14. Okres rękojmi na wady prac i zainstalowanych rzeczy nie może być krótszy niż 60 miesięcy. w SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: BUDOWA SZKOLNEGO PLACU ZABAW O NAWIERZCHNI BEZPIECZNEJ REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 46 W ŁODZI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw Sławomir Chmieliński,, Grom 36, 12-130 Pasym, 12-130 Pasym, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 178279,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 218488,26

  • Oferta z najniższą ceną: 218488,26 / Oferta z najwyższą ceną: 218488,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.