eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Przetarg nieograniczony na ochronę fizyczną obiektów MOSiR zlokalizowanych w Zielonej Górze przy ul. Sulechowskiej, Urszuli, Amelii i Wrocławskiej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Zielona Góra: na ochronę fizyczną obiektów MOSiR zlokalizowanych w Zielonej Górze przy ul. Sulechowskiej, Urszuli, Amelii i Wrocławskiej
Numer ogłoszenia: 36146 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26079 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Urszuli 14, Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3202994, 3248321, faks 068 3248321.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa miasta.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na ochronę fizyczną obiektów MOSiR zlokalizowanych w Zielonej Górze przy ul. Sulechowskiej, Urszuli, Amelii i Wrocławskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna obiektów MOSiR zlokalizowanych w Zielonej Górze przy ul. Sulechowskiej, Urszuli, Amelii i Wrocławskiej. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie dozoru obiektów wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ (oznaczonych od nr 1 do nr 16) oraz obiektu (stadionu żużlowego) przy ul. Wrocławskiej 69 w Zielonej Górze przez licencjonowanych pracowników ochrony fizycznej. 3.3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie,: 3.3.1. na obiektach wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ: a) w każdy dzień tygodnia od 1900 do 700 przez 2 osobowy patrol; b) w soboty, niedziele i święta dodatkowo 1 osoba od 700 do 1900; 3.3.2. na obiekcie (stadionie żużlowym) przy ul. Wrocławskiej 69 w Zielonej Górze całodobowo przez wszystkie dni tygodnia (od poniedziałku do niedzieli) przez 1 osobę. 3.4. Obowiązki Wykonawcy: a. zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu objętemu przedmiotem zamówienia; b. niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren (obiekty) objęty przedmiotem zamówienia; c. jednolite umundurowanie oraz uzbrojenie osób wykonujących przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami art. 38 pkt 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.); d. wyposażenie pracowników ochrony w sprzęt łączności; e. zapoznanie pracowników ochrony z regulaminem organizacyjnym Zamawiającego, przepisami BHP i ppoż.; f. dopuszczanie do wykonywania przedmiotu zamówienia wyłącznie licencjonowanych pracowników ochrony fizycznej; g. wykorzystywanie przy dozorze obiektów istniejącego systemu alarmowego (lub inne urządzenia tego rodzaju) bez dodatkowego wynagrodzenia; h. prowadzenie książki dyżurów poprzez wpisywanie informacji o objęciu i zdaniu dyżuru oraz wszelkich spostrzeżeń, uwag oraz istotnych wydarzeń związanych ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego; i. ścisłe współdziałanie z pracownikami Zamawiającego; j. współpraca z podmiotami sprawującymi ochronę podczas imprez organizowanych w objętych umową obiektach na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (t. jedn. Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 909 ze zm.); k. zachowanie tajemnicy i nie przekazywanie osobom trzecim informacji o Zamawiającym i prowadzonych przez niego sprawach. 3.5. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie wypełniać swoje obowiązki poprzez: a. podejmowanie działań prewencyjnych zmierzających do zapobieżenia przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, poprzez natychmiastowe zawiadomienie Policji, Zamawiającego, a także w razie potrzeby straży pożarnej i pogotowia ratunkowego, jak również ujęcie osób popełniających przestępstwa i wykroczenia godzące w dobra Zamawiającego oraz stosowne zabezpieczenie terenu; b. sprawdzanie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb; c. sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu chronionego obiektu przez pracowników Zamawiającego, sprawdzanie stanu ogrodzenia, bram wjazdowych i oświetlenia; d. pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie do stanu zabezpieczenia mienia w ochranianych obiektach; e. ciągłą i aktywną służbę pracowników Wykonawcy w ochranianych obiektach w czasie określonym niniejszą umową; f. ustalanie przez pracowników ochrony uprawnień osób do przebywania w obiektach chronionych oraz legitymowania osób, w celu ustalenia ich tożsamości; g. wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu albo stwierdzenia zakłócenia porządku; 3.6. Wykonawca wykonywać będzie czynności ochronne w ramach uprawnień posiadanych przez pracowników ochrony. 3.7. Wykonawca wyłoniony w wyniku niniejszego postępowania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia gwarantuje wykonanie go z pełną starannością i zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie, w szczególności ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). 3.8. Pracownicy ochrony wykonywać będą czynności ochronne w mundurach z emblematami agencji. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt narzędzia pracy, sprzęt techniczny i materiały niezbędne do wykonywania prac objętych przedmiotem umowy. 3.10. Wykonawca odpowiadać będzie za szkody wyrządzone w mieniu objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli w sposób nie budzący wątpliwości zostanie udowodniona jego wina. 3.11. Na czas wykonywania przedmiotu zamówienia Zamawiający zabezpieczy pomieszczenie socjalne dla pracowników Wykonawcy. 3.12. Wykonawca nie ma prawa do korzystania w jakiejkolwiek formie ze sprzętu (np. komputerów, kserokopiarek) będącego na wyposażeniu Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 155737.70 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony - Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe (VOTUM),, Nowa 21, 85-119 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 135349.20
  • Oferta z najniższą ceną: 135349.20 oferta z najwyższą ceną: 228750.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.