Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-24
Toruń: Ręczne odśnieżanie i usuwanie oblodzeń
Numer ogłoszenia: 361440 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o. , ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6398119, 6398166, faks 056 6398120.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ręczne odśnieżanie i usuwanie oblodzeń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawca usług w zakresie odśnieżania, likwidacji oblodzeń oraz uszarstniania chodników i placów na terenie osiedli mieszkaniowych Gminy Miasta Toruń o łącznej powierzchni 10 500 m2 jednorazowego odśnieżania i posypywania. Zamawiający podzielił obszar świadczenia usługi na dwa rejony: Rejon nr 1 - obejmuje chodniki i place położone na osiedlu mieszkaniowym Przedmieście Bydgoskie o łącznej powierzchni 5 250 m2 , Rejon nr 2 - obejmuje chodniki i place położone na osiedlach mieszkaniowych Podgórz, Przedmieście Chełmińskie, Przedmieście Jakubskie i Wrzosy o łącznej powierzchni 5 250 m2 . Zestawienie zawierające wykaz posesji wraz ze wskazaniem ilości m2, dostępne jest do wglądu dla Wykonawców, w siedzibie Zamawiającego. Przez użyte w siwz określenia odśnieżanie, likwidacja oblodzeń i uszarstnianie rozumie się: - odśnieżanie polega na usunięciu z powierzchni chodnika śniegu i złożenie go w formie pryzmy na chodniku przy krawężniku jezdni, - likwidacja oblodzeń polega na usunięciu (np. skuciu) warstwy powstałego lodu z powierzchni chodnika i złożeniu analogicznie jak przy odśnieżaniu, - uszarstnianie polega na posypaniu powierzchni piaskiem. Szacunkowa krotność świadczenia przedmiotu zamówienia wynosi 20. W przypadku nagromadzenia dużej ilości śniegu na poboczu powodujących znaczne zmniejszenie szerokości chodnika o 1/5 jego szerokości, Wykonawca zobowiązany będzie do jego wywiezienia w wyznaczone miejsca wskazane przez Zamawiającego lub jego wynagrodzenie ulegnie proporcjonalnemu obniżeniu. Wykonawca przystąpi do realizacji usługi na podstawie: - informacji pochodzącej od dyspozytora Akcji Zima (AZ) lub osoby nadzorującej umowę - w wyniku własnych obserwacji po konsultacji z dyspozytorem AZ lub osobą nadzorującą - przy opadach ciągłych po utworzeniu się 6 cm warstwy śniegu, (powtarzalnie) - każdorazowo po zakończeniu opadów śniegu. - każdorazowo po wystąpieniu oblodzenia Odśnieżenie lub likwidacja oblodzeń (uszarstnianie) winna być zakończona w czasie 4 godzin od zakończenia opadów śniegu, pojawienia się oblodzenia lub utworzenia się 6 cm. warstwy śniegu. Zamawiający zabezpieczy piasek do uszarstniania chodników i placów. Wykonawca własnym transportem będzie odbierał piasek z terenu bazy MPO. Wykonawca zapewni realizację usług w dni powszednie oraz dni ustawowo wolne od pracy i święta w systemie pracy całodobowej o ile zaistnieją takie okoliczności. Integralną częścią niniejszej siwz jest projekt umowy (Rozdział III siwz) , którego postanowienia należy brać pod uwagę przygotowując ofertę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.22 - 90.21.20.22 90.21.30.00 - 90.21.30.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie (dla każdej części zamówienia) przez wykonawców dysponowanie minimum 2 samochodami dostawczym lub samochodami z przyczepą o ładowności minimum 0,7 tony przystosowanymi do transportu materiałów luzem - piasku z terenu Bazy MPO na miejsce świadczenia usługi. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie dysponowania minimum 8 osobami (fizycznymi) zdolnymi wykonać niniejsze zamówienie i jedną osobą pełniącą funkcję nadzorcze - kierownik. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest posiadanie ubezpieczenia z tytułu szkód , które mogą zaistnieć w czasie realizacji przedmiotu zamówienia lub na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia, w zakresie odpowiedzialności cywilnej, deliktowej oraz kontraktowej , z sumą gwarancyjną minimum 50 000 PLN, na jedno i wszystkie zdarzenia. W umowie ubezpieczeniowej maksymalna wysokość franszyz: integralnej oraz redukcyjnej, nie może przekroczyć 5 000 PLN. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenia wyspecyfikowane w siwz. Formularz ofertowy. Zaparafowany projekt umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiejszenie szacunkowej wielkości przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sidzibie zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy skrzyżowania na rondo turbinowe przy Placu Skalskiego w Toruniu
- Instalacja klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta Torunia przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu.
- Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i klap przeciwpożarowych na terenie kompleksów wojskowych w Garnizonach Toruń i Inowrocław.
- Dostawa systemu do analizy organizmów GMM/GMO.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu posadzki w budynku JRG nr 3 Komendy Miejskiej PSP w Toruniu przy ul. Olsztyńskiej 6
- Remont pomieszczeń w Mini Aquaparku w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.