eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńRęczne odśnieżanie i usuwanie oblodzeń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-24

Toruń: Ręczne odśnieżanie i usuwanie oblodzeń
Numer ogłoszenia: 361440 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o. , ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6398119, 6398166, faks 056 6398120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ręczne odśnieżanie i usuwanie oblodzeń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawca usług w zakresie odśnieżania, likwidacji oblodzeń oraz uszarstniania chodników i placów na terenie osiedli mieszkaniowych Gminy Miasta Toruń o łącznej powierzchni 10 500 m2 jednorazowego odśnieżania i posypywania. Zamawiający podzielił obszar świadczenia usługi na dwa rejony: Rejon nr 1 - obejmuje chodniki i place położone na osiedlu mieszkaniowym Przedmieście Bydgoskie o łącznej powierzchni 5 250 m2 , Rejon nr 2 - obejmuje chodniki i place położone na osiedlach mieszkaniowych Podgórz, Przedmieście Chełmińskie, Przedmieście Jakubskie i Wrzosy o łącznej powierzchni 5 250 m2 . Zestawienie zawierające wykaz posesji wraz ze wskazaniem ilości m2, dostępne jest do wglądu dla Wykonawców, w siedzibie Zamawiającego. Przez użyte w siwz określenia odśnieżanie, likwidacja oblodzeń i uszarstnianie rozumie się: - odśnieżanie polega na usunięciu z powierzchni chodnika śniegu i złożenie go w formie pryzmy na chodniku przy krawężniku jezdni, - likwidacja oblodzeń polega na usunięciu (np. skuciu) warstwy powstałego lodu z powierzchni chodnika i złożeniu analogicznie jak przy odśnieżaniu, - uszarstnianie polega na posypaniu powierzchni piaskiem. Szacunkowa krotność świadczenia przedmiotu zamówienia wynosi 20. W przypadku nagromadzenia dużej ilości śniegu na poboczu powodujących znaczne zmniejszenie szerokości chodnika o 1/5 jego szerokości, Wykonawca zobowiązany będzie do jego wywiezienia w wyznaczone miejsca wskazane przez Zamawiającego lub jego wynagrodzenie ulegnie proporcjonalnemu obniżeniu. Wykonawca przystąpi do realizacji usługi na podstawie: - informacji pochodzącej od dyspozytora Akcji Zima (AZ) lub osoby nadzorującej umowę - w wyniku własnych obserwacji po konsultacji z dyspozytorem AZ lub osobą nadzorującą - przy opadach ciągłych po utworzeniu się 6 cm warstwy śniegu, (powtarzalnie) - każdorazowo po zakończeniu opadów śniegu. - każdorazowo po wystąpieniu oblodzenia Odśnieżenie lub likwidacja oblodzeń (uszarstnianie) winna być zakończona w czasie 4 godzin od zakończenia opadów śniegu, pojawienia się oblodzenia lub utworzenia się 6 cm. warstwy śniegu. Zamawiający zabezpieczy piasek do uszarstniania chodników i placów. Wykonawca własnym transportem będzie odbierał piasek z terenu bazy MPO. Wykonawca zapewni realizację usług w dni powszednie oraz dni ustawowo wolne od pracy i święta w systemie pracy całodobowej o ile zaistnieją takie okoliczności. Integralną częścią niniejszej siwz jest projekt umowy (Rozdział III siwz) , którego postanowienia należy brać pod uwagę przygotowując ofertę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.22 - 90.21.20.22 90.21.30.00 - 90.21.30.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie (dla każdej części zamówienia) przez wykonawców dysponowanie minimum 2 samochodami dostawczym lub samochodami z przyczepą o ładowności minimum 0,7 tony przystosowanymi do transportu materiałów luzem - piasku z terenu Bazy MPO na miejsce świadczenia usługi. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie dysponowania minimum 8 osobami (fizycznymi) zdolnymi wykonać niniejsze zamówienie i jedną osobą pełniącą funkcję nadzorcze - kierownik. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest posiadanie ubezpieczenia z tytułu szkód , które mogą zaistnieć w czasie realizacji przedmiotu zamówienia lub na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia, w zakresie odpowiedzialności cywilnej, deliktowej oraz kontraktowej , z sumą gwarancyjną minimum 50 000 PLN, na jedno i wszystkie zdarzenia. W umowie ubezpieczeniowej maksymalna wysokość franszyz: integralnej oraz redukcyjnej, nie może przekroczyć 5 000 PLN. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenia wyspecyfikowane w siwz. Formularz ofertowy. Zaparafowany projekt umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiejszenie szacunkowej wielkości przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sidzibie zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.