Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Opoczno: gazy w butlach Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., do kontaktów: Waldemar Kaleta (meritum) Dariusz Sobolewski, Zbigniew Biernacki (pozostałe), ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7552336 w. 110, fax 044 7552336, e-mail: pgk@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pgk.opoczno.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie, Waldemar Kaleta (meritum) Dariusz Sobolewski, Zbigniew Biernacki (pozostałe), Opoczno, ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 754 76 11, fax 044 754 76 11, e-mail: pgkopoczno@o2.pl, www.pgk.opoczno.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Budownictwo i obiekty komunalne, Inne:zbiorowe zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków; gospodarka odpadami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: gazy w butlach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zakładu Usług Komunalnych P.G.K. Sp. z o.o. w Opocznie ul. Targowa 9, 26-300 Opoczno. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia stanowi powtarzające się okresowo dostawy następujących gazów w prognozowanych ilościach w skali 1 miesiąca: 1)gaz płynny propan- butan (PN 82/c-96000 mix) w butlach11 kg, w ilości średnio: 640 sztuk/ miesiąc 2)gaz płynny propan- butan fazy płynnej (PN 82/C-96000 mix) w butlach 11 kg, w ilości średnio: 10 sztuk/ miesiąc 3)gaz płynny propan techniczny (PN C-96008) w butlach 10 kg, w ilości średnio: 32 sztuki/ miesiąc 2.Dodatkowe obowiązki Wykonawcy, związane z przedmiotem zamówienia: 1)Wykonawca obowiązany jest dostarczać gazy o jakości i parametrach (składzie) zgodnych z przepisami prawa, w szczególności odpowiadających polskiej normie. 2)Gazy winny być dostarczane w butlach o odpowiednim stanie technicznym, nie stwarzającym zagrożeń dla pracowników Zamawiającego oraz użytkowników butli. 3)Wykonawca obowiązany jest do realizacji dostaw zamawianych gazów w butlach własnym transportem. 4)Jednocześnie z realizacją dostawy gazów, Wykonawca odbierze od Zamawiającego puste butle. Liczba odbieranych pustych butli równać się będzie każdorazowo z liczbą dostarczonych butli napełnionych gazami. 5)Każda z dostarczonych, napełnionych gazami butli winna być zaplombowana w sposób uniemożliwiający otworzenie zaworu butli bez uszkodzenia plomby. 6)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do każdej partii dostarczonych gazów ważny dokument dotyczący jakości danej partii dostarczonych gazów, w szczególności określający parametry fizyko-chemiczne tych gazów i potwierdzający zgodność parametrów jakości gazów z parametrami wynikającymi z norm określonych w obowiązujących przepisach oraz karty charakterystyki dostarczonych gazów. Jeżeli wymagane wyżej informacje ujęte są w kartach charakterystyki, wystarczy dołączenie kart charakterystyki. 7)Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest dostarczyć oświadczenie we własnym imieniu o zgodności parametrów jakości dostarczonych Zamawiającemu gazów z parametrami jakości wynikającymi z norm określonych w obowiązujących przepisach. 3.Sposób realizacji dostaw: 1)Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia stałych dostaw, celem zaspokojenia potrzeb Zamawiającego na gazy stanowiące przedmiot zamówienia. 2)Dostawy gazów realizowane będą sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego przez okres obowiązywania zawartej umowy. 3)Zgłoszenie zapotrzebowania przez Zamawiającego, z określeniem rodzaju gazów oraz ilości, nastąpi faksem na numer Wykonawcy podany w zawartej umowie. Wykonawca obowiązany jest każdorazowo potwierdzić złożone zamówienie w formie faksu. 4)Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu gazy w terminie 48 godzin od chwili (data i godzina) złożenia zamówienia. 5)Wydanie przedmiotu zamówień sukcesywnych nastąpi każdorazowo w siedzibie Zakładu Usług Komunalnych P.G.K. Sp. z o.o. w Opocznie, ul. Targowa 9, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie. 6)Do odbioru gazów uprawnieni są pracownicy Zamawiającego. Odbiór gazów każdorazowo potwierdzony zostanie protokółem zdawczo- odbiorczym 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: brak 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.21.00.00 - Propan i butan Kod CPV wg słownika 2008: 09.12.20.00 - Propan i butan Oryginalny kod CPV: 23.21.11.00 - Propan skroplony Kod CPV wg słownika 2008: 09.12.21.10 - Propan skroplony Oryginalny kod CPV: 23.21.21.00 - Butan skroplony Kod CPV wg słownika 2008: 09.12.22.10 - Butan skroplony 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1)gaz płynny propan- butan: 15360 butli 2)gaz płynny propan- butan fazy płynnej: 240 butli 3)gaz płynny propan techniczny: 768 butli 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: brak 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)spełniają warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy \Prawo zamówień publicznych\, a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu hurtowego i realizacji dostaw gazów, w tym gazów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2)spełniają warunki określone w niniejszej SIWZ, 3)złożą oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego, 4)akceptują istotne warunki umowy, wskazane w projekcie umowy (załącznik do SIWZ), Kryteria oceny spełnienia warunków 1.Jest uprawniony do wykonywania działalności w zakresie obrotu gazami objętymi przedmiotem zamówienia. 2.W ciągu 3 lat poprzedzających ogłoszenie niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy- w tym okresie, zrealizował lub realizuje dostawy o łącznej wartości (brutto) dla danego kontrahenta w wysokości 200.000,00 zł w skali następujących po sobie 12 miesięcy. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, stosownie do art. 24 ustawy 4. Akceptuje istotne warunki umowy 5.Złożą wymagane dokumenty Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom na podstawie wymaganych dokumentów, złożonych przez oferenta, wg formuły: spełnia-nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony Formularz Oferty, 2.oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest uprawniony do reprezentacji oferenta- w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz wskazać sposób reprezentacji. Jeżeli ofertę składa spółka z o.o. a cena oferty przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego należy dołączyć uchwałę wspólników lub umowę spółki wyrażające zgodę na zaciągnięcie takiego zobowiązania. (zarówno uchwała jak i umowa spółki uważana będzie za aktualną jeżeli wystawiona lub potwierdzona zostanie przez organ wystawiający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie 5.Zobowiązanie podwykonawcy (o ile będzie brał udział w realizacji zamówienia) do współpracy z firmą zlecającą, przy realizacji zamówienia, 6.umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w tej formie, 7.umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie- tzw. umowę konsorcyjną, jeżeli ofertę składa konsorcjum, Forma dokumentów Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą \za zgodność z oryginałem\ i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących formularz oferty.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.opoczno.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: brak. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.07.2006, godzina 10:30, siedzibie Zamawiającego, w holu budynku głównego.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.07.2006.
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby BCU w ramach realizacji przedsięwzięcia pn.: "Stawiamy na przemysł ceramiczny - utworzenie BCU poprzez rozbudowę budynku szkoły przy ul. Kossaka w Opocznie"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi łączącej ul. Targową z ul. Łąkową w Opocznie.
- MODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ POWIATOWYCH im. STANISŁAWA STASZICA W OPOCZNIE, ul. Wojciecha Kossaka 1a
- Remont drogi powiatowej nr 3141E w Giełzowie
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Opocznie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3108E na odcinku Krzczonów - Jelnia
więcej: przetargi w Opocznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.