Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-06
Piła: Świadczenie usług pocztowych
Numer ogłoszenia: 361380 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , al. Niepodległości 24, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2151127, faks 067 2151128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy Pile i Filii w Wyrzysku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym, zapewniającym zgodność z przepisami ustawy Prawo pocztowe, Kodeksu cywilnego i Kodeksu postępowania administracyjnego wraz z obowiązującymi aktami wykonawczymi. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w zał. nr 2 do SIWZ (formularzu cenowym). Świadczenie usług pocztowych musi odbywać się w ciągu 5 dni roboczych w tygodniu, od poniedziałku do piątku. Wykonawca winien zapewnić: - dowóz do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Pile przy al. Niepodległości 24 oraz Filii w Wyrzysku przy ul. Bydgoskiej 11 skierowanych do Zamawiającego przesyłek pocztowych w uzgodnionych godzinach tj.: w Pile pomiędzy godzinami 7.30 - 9.00, w Wyrzysku pomiędzy godzinami 8.00 - 9.00 lub wskazać adresy placówek w Pile i w Wyrzysku, w których Zamawiający będzie mógł w w/w godzinach odebrać przesyłki pocztowe. - odbiór z siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Pile oraz Filii w Wyrzysku nadanych przez Zamawiającego przesyłek pocztowych w uzgodnionych godzinach w Pile i w Wyrzysku pomiędzy godzinami 14.30 - 15.30 lub wskazać adresy placówek w Pile i w Wyrzysku, w których Zamawiający będzie mógł w w/w godzinach nadawać przesyłki pocztowe. W uzasadnionych (wyjątkowych) przypadkach, za uzgodnieniem obu stron, dopuszcza się możliwość odbioru bądź nadania przesyłek pocztowych w godzinach innych niż wyżej wymienione. Zamawiający wskazuje, że w ramach przedmiotu zamówienia będzie nadawał również przesyłki wymagające zastosowania przepisu art. 57 § 5 pkt 2 KPA oraz art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej. Zamawiający sporządza jeden wykaz przesyłek nadawanych i nie dopuszcza możliwości wyłączenia w/w przesyłek z zakresu przedmiotu zamówienia, natomiast dopuszcza możliwość rozdzielenia nadawanych przesyłek pocztowych i wyodrębnienia w wykazie przesyłek nadawanych z zastosowaniem art. 57 § 5 pkt 2 KPA oraz art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Działalność pocztowa wymaga wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej o którym mowa w art. 6 oraz art. 13 ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012r. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi zgodnie z formułą SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA na podstawie dokumentów złozonych przez Wykonawcę
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi zgodnie z formułą SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi zgodnie z formułą SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi zgodnie z formułą SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi zgodnie z formułą SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz OFERTA, formularz cenowy, pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: - Wykonawca ma prawo do zmiany cen jednostkowych za świadczenie usług pocztowych wyłącznie w przypadku zmiany taryfy po ich zatwierdzeniu przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej i powiadomieniu niezwłocznie o tym fakcie Zamawiającego, - w przypadku zmiany przepisów określających wysokość należnego podatku VAT na usługi pocztowe, w czasie obowiązywania niniejszej umowy, Zamawiający zastosuje obowiązujący po zmianie podatek VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Pile, al. Niepodległosci 24, 64-920 Piła, pok. nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Pile, al. Niepodległosci 24, 64-920 Piła, I piętro pok. nr 15 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie dopuszcza kontaktowania się w formie elektronicznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery - kurs prawa jazdy
- Aglomeracyjny system dróg rowerowych na obszarze ZIT MOF Piły - Budowa, przebudowa i rozbudowa ciągów pieszo-rowerowych i dróg rowerowych w Pile - Lokalizacja II (powtórzony II)
- Efektywny rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury ZIT MOF Piły - Zagospodarowanie terenu przy Rynku Koszyckim na osiedlu Zielona Dolina w Pile - roboty budowlane
- BIELIZNA I ODZIEŻ CHIRURGICZNA WIELOKROTNEGO UŻYTKU
- Zakup materiałów na potrzeby realizacji eksperymentów demonstracyjnych z biologii, fizyki i chemii
- Przeprowadzenie cyklu szkoleń w ramach projektu: Akcja edukacja - podniesienie wiedzy i kompetencji uczniów szkół podstawowych ZIT MOF Piły z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Poświętne.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Morągu w 2026 roku
- świadczenie usług pocztowych
- Świadczenia usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy Kłodawa na rok 2026
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Sądu Najwyższego
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





