Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łasin: dostawa oleju opałowego do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Łasin oraz Urzędu Miasta i Gminy Łasin Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto i Gmina Łasin, do kontaktów: Anita Kulerska, ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4665043, fax 056 4665046, e-mail: hukumiglasin@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lasin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju opałowego do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Łasin oraz Urzędu Miasta i Gminy Łasin. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Gmina Łasin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa oleju opałowego do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Łasin oraz Urzędu Miasta i Gminy Łasin 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Olej opałowy, winien posiadać n/w parametry: 1.Gęstość w temperaturze 15°C,nie wyższa niż 0,860 g/ml 2.Temperatura zapłonu, nie niższa niż 56°C 3.Lepkość kinetyczna w temperaturze 20°C, nie większa niż 6,00 mm²/s 4.Skład frakcyjny:- do 250°C destyluje nie więcej niż-65 %/V/V - do 350°C destyluje nie mniej niż-85 %/V/V 5.Zawartość siarki nie więcej niż 0,10 %/m/m 6.Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej, nie większa niż 0,3 %/m/m 7.Pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %/m/m 8.Zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg 9.Całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa 24 mg/kg 10.Wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg 11.Temperatura płynięcia nie wyższa niż -20°C. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wielkość zamówienia określona na ok. 280.000 litrów, może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego, związanych z warunkami atmosferycznymi. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.09.2006; lub data zakończenia: 31.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Przed złożeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.656,00 zł. słownie: pięćtysięcysześćsetpięćdziesiątsześćzłotych 00/100. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4.Wykażą się obrotem rocznym /za rok 2003, 2004, 2005/ nie mniejszym niż 800.000,00 zł. 5.Wykażą się dobrą sytuacją finansową określoną jako możliwość dostępu do dysponowania środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotowego zamówienia w kwocie 80.000,00 zł. bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie wszystkich złożonych dokumentów, ich treści oraz terminów ważności. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z w/w dokumentu ma wynikać status prawny lub forma prawna Wykonawcy, profil działania, który musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, przez każdego partnera konsorcjum odrębnie. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Koncesja wymagana na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 8.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca. 9.Dokumenty, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 10.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 11.Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za 2003, 2004 i 2005 rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. 12.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały należycie wykonane.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.08.2006, godzina 10:05, Urząd Miasta i Gminy Łasin, ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, Sala Konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.07.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Chlebnie 2025/2026
- "Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Szkoły Podstawowej w Pasymiu"
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO OBIEKTÓW GMINY DĄBROWA BISKUPIA.
- Dostawa paliw płynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Św. Franciszka w Trzciannem na sezon grzewczy 2025/2026.
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA WIOŚ KATOWICE
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





