Ogłoszenie z dnia 2008-12-12
Bolesławiec: dostawa :artykułów spożywczych różnych
Numer ogłoszenia: 361189 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu , al. 1000-lecia 30, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7380317 (sekretariat), faks 075 7380301.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpitalpsychiatryczny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa :artykułów spożywczych różnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zał 1. 1. Mąka pszenna 2000 kg 2. Cukier 4500 kg 3. Kasza jęczmienna 1500 kg 4. Fasolka konserwowa 240 g 800 szt 5. Groszek konserwowy 450 g 800 szt 6. Dżem 260 g 2500 szt 7. Marmolada 320g 1500 szt 8. Groch łuskany 500 kg 9. Kawa zbożowa 0,5kg 800 szt 10. Przyprawa do zup 1 litr 400 szt 11. Koncentrat pomidorowy 0,9 kg 250 szt 12. Kasza manna 600 Kg 13. Płatki owsiane 600 kg 14. Ryż 1200 kg 15. Sól 1600 kg 16. Pieprz naturalny 20 g 700 szt 17. Syrop owocowy 0,33litr 900 szt 18. Majonez 1 litr 150 szt 19. Musztarda 180g 500 szt 20. Kaszki mleczne owocowe 1000 szt 21. Olej 3litrowy 100 szt zał. 2 1. Żurek 40 g 5000 szt 2. Zupa pieczarkowa 40g 1500 szt 3. Herbata granulowana 100 g 2500 szt 4. Herbata owocowa 100g 1500 szt zał 3.Jaja 12960 Szt. zał 4.1. Makarony różne 4320 Kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.0 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne 31.42.50.0 - Jaja 15.89.14.00 - Zupy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26, ust. 3 Pzp w szczególności Zamawiający wymaga, aby Dostawcy wykazali, że: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia : 3. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie dostawy artykułów spożywczych różnych; 4. Nie zalegają z podatkami w urzędzie skarbowym i składkami na ubezpieczenie społeczne; 5. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 6. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, powinni złożyć: 1. Ofertę, stanowiąca Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie oferenta, stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Wypełnione formularze asortymentowo ilościowo-cenowe stanowiące Załącznik Nr1,2,3,4 do oferty 4. Zakceptowany wzór umowy załącznik nr 3 do SIWZ 5. Oryginały lub kserokopie, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Dostawcę następujących dokumentów: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie później niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpsychiatryczny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu ul Aleja Tysiąclecia 30 ,59-700 Bolesławiec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu ul Aleja Tysiąclecia 30 ,59-700 Bolesławiec Budynek Administracji Sekretariat pokój 105.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Zakup koparko-ładowarki kołowej dla Gminy Bolesławiec
- Budowa toru dla rolkarzy i wrotkarzy w ramach zadania pn.: "Utworzenie wielofunkcyjnych miejsc aktywności społeczności lokalnej poprzez budowę otwartego toru dla rolkarzy i wrotkarzy na Bulwarze nad..
- Odnowa parku w kwartale ulic Zygmunta Augusta/Bronisława Kosiby/Murarska/Gabriela Narutowicza
- Świadczenie usług w zakresie przyjęcia i unieszkodliwiania odpadów oraz odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów: - Cmentarza Komunalnego w Bolesławcu i MZGM w Bolesławcu
- Dostawa wyposażenia sal sensorycznych w miejskich przedszkolach publicznych w Bolesławcu realizowana w ramach projektu: "Rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz wspieranie ...
- Dostawa pomocy dydaktycznych do miejskich przedszkoli publicznych w Bolesławcu realizowana w ramach projektu: "Rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz wspieranie wczesnego ...
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 71 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2026
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2026 - 31.12.2026.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w I kwartale 2026r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Korczynie w 2026 r."
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





