Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-15
Piotrków Trybunalski: STRZEŻENIE OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
W OKRESIE OD 01.01.2011 R. DO 31.12.2011 R.
Numer ogłoszenia: 361181 - 2010; data zamieszczenia: 15.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , al. 3 Maja 6b, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7326569, 7326651, faks 044 7325733.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirpt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: STRZEŻENIE OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W OKRESIE OD 01.01.2011 R. DO 31.12.2011 R..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona obiektów i mienia: Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim przed kradzieżami z włamaniem, uszkodzeniami, pożarami oraz nadzór nad przestrzeganiem ustalonego przez Zamawiającego ładu i porządku: a) przez jednego nielicencjonowanego agenta ochrony: - Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjnego przy ul. Belzackiej 108/110, - Hala RELAX przy Al. 3 Maja 6 B, - Lodowisko-Korty Tenisowe w parku im. ks. J. Poniatowskiego przy ul. Żeromskiego 22, b) przez dwóch nielicencjonowanych agentów ochrony: - Stadion Miejski przy ul. Żwirki 6. Dni i czas wykonywania usługi: a) Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjnego przy ul. Belzackiej 108/110 w dni powszednie od godziny 16:00 do godziny 8:00 rano dnia następnego, w dni świąteczne , niedziele, dni wolne od pracy system całodobowy. b) Hala RELAX przy Al. 3 Maja 6 B w dni powszednie, w dni świąteczne , niedziele, dni wolne od pracy system całodobowy. c) Lodowisko - Korty Tenisowe w parku im. ks. J. Poniatowskiego przy ul. Żeromskiego 22 w dni powszednie, w dni świąteczne , niedziele, dni wolne od pracy od godziny 20:00 do godziny 800 rano dnia następnego, a w dniach: - 01.01.2011 r. od godziny 00 do godziny 14:00, - 23.04.2011 r. system całodobowy, - 24.04.2011 r. system całodobowy, - 25.04.2011 r. system całodobowy, - 23.06.2011 r. system całodobowy, - 15.08.2011 r. system całodobowy, - 01.11.2011 r. system całodobowy, - 11.11.2011r. system całodobowy, - 24.12.2011 r. od godziny 15:00 do 26.12.2011r. do godziny 14:00, - 31.12.2011 r. od godziny 16:00. d) Stadion Miejski przy ul. Żwirki 6 w dni powszednie od godziny 22:00 do godziny 7:00 , w dni świąteczne , soboty, niedziele, dni wolne od pracy system całodobowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości godzin strzeżenia w zależności od bieżących potrzeb Ośrodka Sportu i Rekreacji. Zmiana dokonywana będzie przez Zamawiającego pismem, przekazanym faxem lub e-mailem z 24 godzinnym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić fakt otrzymania pisma w ciągu 1 godziny od otrzymania. Zmiana w tym zakresie nie będzie traktowana jako zmiana umowy. 4. Ponadto zamówieniem objęte jest: 1) instalacja pilota napadowego lub innego środka łączności na obiektach: Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjnego, Hali RELAX, Lodowiska-Kortów Tenisowych, Stadionu Miejskiego. Wykonawca ponosi koszty łączy oraz koszty ich instalacji i eksploatacji, 2) wspomagania nielicencjonowanego agenta-agentów ochrony w czasie dyżuru przez grupę szybkiego reagowania dyżurującą całodobowo - ( maksymalny czas reakcji 10 min. od momentu zgłoszenia) i reagującą na powiadomienie wykonane pilotem napadowym lub innym środkiem łączności z terenu: Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjnego, Hali RELAX, Lodowiska-Kortów Tenisowych, Stadionu Miejskiego, 3) przyjazdy, przejazdy grupy szybkiego reagowania w ramach działań prewencyjnych i kontrolnych, 4) wykonywanie prac gospodarczych w czasie nie kolidującym ze ścisłą ochroną obiektów tj. agent ochrony zobowiązany jest do utrzymania we właściwym stanie terenu przy wejściu do w.w obiektów Zamawiającego, 5)prowadzenie książki wejść i wyjść wszystkich osób przebywających w budynkach Ośrodka w następujących godzinach: - Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne w dni powszednie po godzinie 22:00 , a w dni świąteczne , niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę, - Hala RELAX - pomieszczenia administracyjne III piętro w dni powszednie po godzinie 15:30, a w dni świąteczne , niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę, - Hala RELAX w dni powszednie po godzinie 22:00 , a w dni świąteczne , niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę. - Lodowisko - Korty Tenisowe w dni powszednie, w dni świąteczne, niedziele, dni wolne od pracy po godzinie 21:00, a dniach: - 01.01.2011 r. od godziny 00 do godziny 14:00, - 23.04.2011 r. przez całą dobę, - 24.04.2011 r. przez całą dobę, - 25.04.2011 r. przez całą dobę, - 23.06.2011 r. przez całą dobę, - 15.08.2011 r. przez całą dobę, - 01.11.2011 r. przez całą dobę, - 11.11.2011r. przez całą dobę, - 24.12.2011 r. od godziny 15:00 do 26.12.2011 r. do godziny 14:00, - 31.12.2011 r. od godziny 16:00. - Stadion Miejski w dni powszednie po godzinie 22:00 , a w dni świąteczne , soboty, niedziele, dni wolne od pracy przez całą dobę. 5. W przypadku, gdy w chronionych obiektach funkcjonują lub będą funkcjonować techniczne środki ochrony mienia (np. instalacje przeciwpożarowe, antywłamaniowe powiadamiające, monitorujące, alarmowe itp.) obowiązkiem pracowników Wykonawcy będzie również obsługa tych urządzeń, wyszczególnionych w regulaminach obiektów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki podmiotowe: Ad. 1) Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przedłożenie: a) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię Koncesji MSWiA uprawniającą do świadczenia usług w zakresie ochrony obiektów i mienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przedłożenie: a) Wykazu osób przeznaczonych do realizacji zamówienia . Do wykazu należy dołączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem decyzję o wydaniu licencji pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia dla osób z grupy szybkiego reagowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przedłożenie: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przedłożenie: a) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 250.000 PLN).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Regulamin Pracy Służby Dozoru obowiązujący u Wykonawcy, - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w związku z art. 22 ust. 1, - Wypełniony Formularz Ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d) dopuszcza się zmianę stawki VAT w razie ustawowej zmiany przepisów o VAT, stosownie do zmian dokonywanych w tym zakresie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osirpt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji
97 - 300 Piotrków Trybunalski
Al. 3 Maja 6 B
pokój 313
fax (44) 732 65 69 wew. 122.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji 97 - 300 Piotrków Trybunalski Al. 3 Maja 6 B pokój 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Zakup autoklawu plazmowego i zestawu endoskopowego.
- Dostawa samochodu osobowego z silnikiem benzynowym dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materiały sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. Termomodernizacja wraz z wymianą stolarki okiennej w Domu Studenta Akademii Piotrkowskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa mięsa wieprzowego, mięsa drobiowego, wędlin wieprzowych i wędlin drobiowych oraz konserw do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z serwisem i konserwacją systemów alarmowych na rzecz Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach "Radio Kielce" S.A. w likwidacji
- "Całodobowe usługi portierskie, stróżowania i dozoru obiektu "Poltegor-Instytut" Instytut Górnictwa Odkrywkowego we Wrocławiu przy ul. Parkowej 25 w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Usługa bezpośredniej stałej ochrony fizycznej siedziby KZK Sp. z o. o. na 2026 roku
- Ochrona mienia bazy Referatu Zarząd Dróg Powiatowych Starostwa Powiatowego w Jaworze w 2026 roku
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W BRZEGU WRAZ ZE WSPARCIEM GRUPY INTERWENCYJNEJ
więcej: Usługi dozorowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





