Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-08
Brzeg: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 361168 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu , ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4441390 do 2, faks 077 4441390 do 2.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.brzeg.sisco.info/
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://pup.brzeg.sisco.info/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania Zestaw komputerowy - szt. 5 Monitor - szt. 5 Drukarka atramentowa - szt. 1 Drukarka laserowa / kolorowa - szt. 5 Urządzenie wielofunkcyjne - szt. 2 Skaner - szt. 1 Switch - szt. 4 Listwa zasilająca - szt. 10 Klawiatura - szt. 10 Mysz - szt. 10 Pilot do prezentacji - szt. 1 Notebook - szt. 8 Netbook - szt. 1 Torba na notebooka - szt. 2 Torba na netbooka - szt. 1 Microsoft Office Small Business 2010 PL BOX lub równoważny - szt. 5 Pakiet II Dostawa oraz wznowienie licencji oprogramowania antywirusowego NOD32 - Update - 1 rok - szt. 100 NOD32 - Licencje - 1 rok - szt. 10 Pakiet III Aktualizacja (wznowienie) dla urządzeń zabezpieczających i rejestrujących działania w sieci LAN Aktualizacja oprogramowania Fortigate100A szt. 1 Aktualizacja oprogramowania Fortigate110C szt. 1 Aktualizacja oprogramowania Fortianalyzer 100B szt. 1 Pakiet IV Aktualizacja (wznowienie) dla oprogramowania EMC NETWORKER w wersji FAST START Backup - Update - 1 rok - szt. 1 Pakiet V Aktualizacja oprogramowania monitorującego ruch w sieci LAN - Axence Nvision Axence - Update - 1 rok - szt. 1 Pakiet VI Szafa serwerowa Szafa do serwerowni 42U - szt. 1 Pakiet VII Urządzenie wielofunkcyjne Urządzenie wielofunkcyjne - szt. 1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.21.50-0, 30.23.21.10-8, 42.96.20.00-7, 38.52.00.00-6, 32.42.00.00-3, 31.21.70.00-0, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.72.70-2, 48.51.70.00-5, 48.76.10.00-0, 48.20.00.00-0, 48.71.00.00-8, 48.21.00.00-3, 32.42.40.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat min. 3 zadania, o rodzaju i wartości podobnej do obecnego zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. Dokumenty, o których mowa w SIWZ, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji gwarantującej właściwą realizację danego zamówienia, do oferty należy dołaczyć załacznik Nr 2 do formularza oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
deklaracaja zgodności zestawów komputerowych z normą CE (oświadczenie producenta komputerów i monitorów lub inny dokument potwierdzający spełnienie wyszczególnionego warunku).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.brzeg.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg
tel./fax: (077) 444 13 90-2 wew. 146
e-mail: opbr@praca.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg pok. Nr 16 I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy - szt. 5 Monitor - szt. 5 Drukarka atramentowa - szt. 1 Drukarka laserowa / kolorowa - szt. 5 Urządzenie wielofunkcyjne - szt. 2 Skaner - szt. 1 Switch - szt. 4 Listwa zasilająca - szt. 10 Klawiatura - szt. 10 Mysz - szt. 10 Pilot do prezentacji - szt. 1 Notebook - szt. 8 Netbook - szt. 1 Torba na notebooka - szt. 2 Torba na netbooka - szt. 1 Microsoft Office Small Business 2010 PL BOX lub równoważny - szt. 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.21.50-0, 30.23.21.10-8, 42.96.20.00-7, 38.52.00.00-6, 32.42.00.00-3, 31.21.70.00-0, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.72.70-2, 48.51.70.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oraz wznowienie licencji oprogramowania antywirusowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NOD32 - Update - 1 rok NOD32 - Licencje - 1 rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aktualizacja (wznowienie) dla urządzeń zabezpieczających i rejestrujących działania w sieci LAN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja oprogramowania Fortigate100A Aktualizacja oprogramowania Fortigate110C Aktualizacja oprogramowania Fortianalyzer 100B.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.20.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aktualizacja (wznowienie) dla oprogramowania EMC NETWORKER w wersji FAST START.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Backup - Update - 1 rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.71.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Aktualizacja oprogramowania monitorującego ruch w sieci LAN - Axence Nvision.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Axence - Update - 1 rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szafa serwerowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa do serwerowni 42U.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Dostawy odczynników i szybkich testów wraz z dzierżawą analizatorów dla Działu Diagnstyki Medycznej Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu oraz zakup benzyny bezołowiowej.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i elementów wyposażenia pracowni szkolnych
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą
- Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.