Ogłoszenie z dnia 2016-12-07
Ogłoszenie nr 361103 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.
Kutno: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Kutnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kutnowski, krajowy numer identyfikacyjny
61101614600000, ul.
ul. Kościuszki
16,
99-300
Kutno, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
24 3554780, faks
24 3554784, e-mail
zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kutno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Kutnie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IPS.272.90.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego i oprogramowania. 2. Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt komputerowy nie był używany. Zamawiający dopuszcza, by sprzęt został rozpakowany i uruchomiony przed jego dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania sprzętu. Wszystkie oferowane urządzenia / sprzęt komputerowy muszą posiadać deklaracje zgodności CE/certyfikat CE. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zaproszenia oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do zaproszenia. Określone, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, parametry są parametrami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza sprzęt o parametrach lepszych od wymaganych pod warunkiem spełnienia wszystkich warunków minimalnych. 4. W załączniku nr 1A do zaproszenia Zamawiający zamieścił wyniki testu PassMark CPU Mark ze strony https://www.cpubenchmark.net na dzień 14.10.2016 r., które służą sprawdzeniu, czy procesory w komputerach oferowanych przez Wykonawców, osiągają odpowiednie wyniki w teście PassMark CPU Mark wskazane w załączniku nr 1 do zaproszenia. W załączniku nr 1B do zaproszenia Zamawiający zamieścił wyniki testu PassMark G3D Mark ze strony http://www.videocardbenchmark.net na dzień 22.10.2016 r. które służą sprawdzeniu, czy karty graficzne w komputerach oferowanych przez Wykonawców, osiągają odpowiednie wyniki w teście PassMark G3D Mark wskazane w załączniku nr 1 do zaproszenia. 5. Wykonawca musi w trakcie negocjacji przedstawić Specyfikację oferowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania, sporządzoną zgodnie z załącznikiem nr 2 do zaproszenia, w zakresie parametrów wskazanych w tym załączniku. 6. Ilekroć w niniejszej zaproszeniu w opisach przedmiotu zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Oznaczenia i nazwy własne materiałów i produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ciężar udowodnienia, iż oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w zaproszeniu spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30213000-5
Dodatkowe kody CPV:
48000000-8,
30230000-0,
30237200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13114.17 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11330,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym uprzednio postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego, znak sprawy IPS.272.88.2016 r., obejmującym ten sam przedmiot zamówienia wpłynęła tylko jedna oferta złożona przez Wykonawcę P.H.U. Dariusz Rafał Przyłoga, Pl. Piłsudskiego 1, 99-300 Kutno.
Oferta tego Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako oferta której treść nie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca w odniesieniu do jednego z komputerów zaoferował sprzęt o parametrach gorszych niż minimalne wymagania Zamawiającego.
Wobec tego w dniu 30.11.2016 r. postępowanie IPS.272.88.2016 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
Zamawiający przygotowując bieżące postępowanie o udzielenie zamówienia nie zmienia pierwotnych warunków zamówienia.
Zatem zachodzą przesłanki udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp gdyż, w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego jedyna złożona oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione, które to przesłanki mają miejsce w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Wykonanie prac termomodernizacyjnych oraz robót remontowych budynków Muzeum im. Jerzego Dunin-Borkowskiego w Krośniewicach
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Remont dróg o nawierzchniach bitumicznych w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja dróg powiatowych"
- Wymiana pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Kutnie przy ul. Bema 1.
- ENDOPROTEZA STAWU BIODROWEGO ORAZ CEMENT KOSTNY
- Przebudowa ulicy Kolumba (droga nr 102600E) oraz ulicy Obrońców Warszawy (droga nr 102650E) oraz budowa ulicy Komuny Paryskiej w Kutnie wraz z infrastrukturą
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.