eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › wykonanie ogrodzenia i oświetlenia terenu na zapleczu budynków D.S. Kredka i Ołówek przy ul. Grunwaldzkiej 69 i pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-21

POZYCJA 36107

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: wykonanie ogrodzenia i oświetlenia terenu na zapleczu budynków D.S. Kredka i Ołówek przy ul. Grunwaldzkiej 69 i pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Wrocławski, do kontaktów: mgr inż. Aleksandra Kaczmarzyk Biuro Zamówień Publicznych UWr, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Zamówień Publicznych UWR, mgr inż. Aleksandra Kaczmarzyk Biuro Zamówień Publicznych UWr, Kuźnicza, 50-138 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Zamówień Publicznych UWR, mgr inż. Aleksandra Kaczmarzyk Biuro Zamówień Publicznych UWr, Kuźnicza, 50-138 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Zamówień Publicznych UWR, mgr inż. Aleksandra Kaczmarzyk Biuro Zamówień Publicznych UWr, Kuźnicza, 50-138 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie ogrodzenia i oświetlenia terenu na zapleczu budynków D.S. Kredka i Ołówek przy ul. Grunwaldzkiej 69 i pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje branżę budowlaną i instalacje elektryczne. 1. Branża budowlana: Prace budowlane obejmują: - wykonanie ogrodzenia w konstrukcji stalowej wraz z zamontowaniem bramy wjazdowej i furtek, - zbicie ze ściany rampy od strony wjazdu płytek elewacyjnych, przygotowanie podłoża i wykonanie nowej okładziny z płytek elewacyjnych, - demontaż balustrady na rampie w części A i wykonanie nowej powiązanej z projektowanym ogrodzeniem. 2. Branża instalacji elektrycznych. Zakres prac branży instalacji elektrycznych obejmuje: - wykonanie oświetlenia zewnętrznego placu, - wykonanie oświetlenia zewnętrznego przejścia pod budynkiem D.S. Ołówek, - wykonanie zasilania bramy przesuwnej i zamka elektromagnetycznego furtki przy D.S. Ołówek, -montaż 2 zestawów wideodomofonów wraz z zasilaniem i montażem centralek domofonów, - montaż tablicy TE w pomieszczeniu RG budynku D.S. Kredka. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wrocław, ul. Grunwaldzka 69 i pl. Grunwaldzki 30. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego Oryginalny kod CPV: 45.42.11.48 - Instalowanie bram Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.48 - Instalowanie bram 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-instalacyjne objęte dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 2.000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy pzp. 2. Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający wymaga: A) Przedstawienia wykazu zawierającego potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat (VIII 2000 r. - VII 2005 r.) - dwóch robót budowlanych (rozpoczętych i zakończonych) podobnych (odpowiadających swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. Przez robotę budowlaną podobną należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki (za co zostaną przydzielone 2 pkt): - o wartości, co najmniej 100.000,- zł (brutto), - zawierające wykonanie robót budowlano-instalacyjnych. Dodatkowo za każdy następny kontrakt o wartości, co najmniej 50.000,- zł (brutto) spełniający powyższe warunki - zostanie przydzielony 1 punkt. B) Do wykazu kontraktów Wykonawca musi załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w wykazie kontraktów zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej: a)wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, realizował zamówienie, którego dokument dotyczy, b)wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, c)wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, d)wskazanie daty wykonania, e)wskazanie miejsca wykonania, f)opinia podmiotu wskazanego powyżej w pkt b) stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie, g)podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt b) Uwaga: 1) W przypadku zrealizowanego kontraktu w ramach konsorcjum należy wskazać część kontraktu (zrealizowanych robót) przez Wykonawcę ze wskazaniem jej wartości. 2) W przypadku składania wniosków przez konsorcjum warunek wykazania się dwoma kontraktami musi być spełniony przez każdego z konsorcjantów, przy czym ich wartość punktową zamawiający będzie oceniał łącznie. 3. Wraz z wnioskiem Wykonawca winien złożyć: 1)Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2)Dokumenty wymagane w pkt 2; 3)Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia, oraz wskazujące osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Dodatkowo w przypadku grupy podmiotów (konsorcjum lub spółki cywilnej) należy przedstawić pełnomocnictwo zgodnie z zapisem w pkt 6. 4)Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 5)Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 6)Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 7)Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków - dotyczy podmiotów zbiorowych. 8)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj. należy załączyć uprawnienia budowlane kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność w/w osoby do właściwej izby inżynierskiej. 9)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. złotych. W przypadku polisy w innej walucie niż złoty polski kwota ubezpieczenia zostanie przeliczona na złote polskie według kursu średniego NBP z dnia składania wniosków. W przypadku składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) właściwe dokumenty określone w pkt 3) ,4) ,5) ,6) ,7) muszą być złożone przez każdy podmiot. Dokumenty określone w pkt 8) 9) muszą być wniesione łącznie przez podmioty lub przez jednego z nich. W przypadku spółki cywilnej - zaświadczenie ZUS może być wystawione na każdego ze wspólników spółki cywilnej z osobna lub spółkę cywilną ze wskazaniem wspólników ją tworzących. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w par. 1 ust. 1 pkt 1, 5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645), składa dokumenty wymienione w par. 2 ust. 1 pkt 1, 2, 3 tego rozporządzenia z zastrzeżeniem postanowień par. 2 ust. 2 w/w rozporządzenia. 5. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii. W przypadku kserokopii każdą zapisaną stronę dokumentu należy opatrzyć klauzulą "za zgodność z oryginałem" i poświadczyć podpisem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. Dokumenty należy podpisać czytelnie, w przypadku parafowania wymagana jest pieczątka imienna podpisującego. 6. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączony oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa (załączony oryginał lub kopia pełnomocnictwa musi posiadać termin ważności i stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy i jest ono obowiązujące do danego postępowania) udzielonego przez osobę/osoby do tego upoważnione-zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt 2a ustawy o opłacie skarbowej Dz.U. 04.253.2532 i zmiany-pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej. 7.Wszystkie dokumenty mają być ponumerowane ze spisem treści, spięte i złożone w zamkniętej kopercie opisanej hasłem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na wykonanie ogrodzenia i oświetlenia D.S. Kredka i Ołówek.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 20. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Oferowana cena ogółem brutto za całość wykonania przedmiotu zamówienia - 80% Okres gwarancji (min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy) - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.08.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.08.2005, godzina 10:00, Biuro Zamówień Publicznych, 50-138 Wrocław, ul. Kuźnicza 49/55.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.