eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa urządzeń medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-18

Warszawa: Dostawa urządzeń medycznych
Numer ogłoszenia: 36106 - 2015; data zamieszczenia: 18.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ , ul. Koszykowa 78, 00-671 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6 845 557, faks 022 6 845 135.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1: Chłodziarka do KKCz. Wielkość zamówienia: 1 sztuka. 1) Posiada znak CE. 2) Urządzenie jest fabrycznie nowe. 3) Przystosowane do przechowywania KKCz w temperaturze chłodzenia + 4st.C. 4) Dopuszczalne odchylenie temperatury +/- 1 st.C. 5) Umożliwia przechowywanie pojemników z KKCz w pozycji pionowej - wiszącej, wyposażone w zestaw do przechowywania krwi w pozycji wiszącej (liczba haczyków min. 120 szt.). 6) Posiada wyposażenie dodatkowe umożliwiające przechowywanie KKCz w pozycji wiszącej. 7) Budowa szafowa z komorą chłodzenia o objętości od 420 do 450 litrów. 8) Wymiary zewnętrzne nie mogą przekroczyć następujących wartości: (szer. x głęb. x wys.) 85 cm x 85 cm x 185 cm. 9) Wyposażone w co najmniej 5 półek. 10) Posiada pojedyncze drzwi zewnętrzne z możliwością zamykania na klucz zaopatrzone w szklane okno obserwacyjne o co najmniej podwójnej warstwie szkła. 11) Posiada co najmniej 5 sztuk przezroczystych wewnętrznych drzwi wykonanych z przezroczystego tworzywa minimalizujących podniesienia temperatury wewnątrz urządzenia. 12) Posiada wewnętrzne oświetlenie. 13) Posiada system chłodzenia z wymuszonym obiegiem powietrza. 14) Wyposażone w sterownik mikroprocesorowy z zewnętrznym wyświetlaczem typu LED. 15) Posiada automatyczny system odszraniania nie powodujący zmian temperatury w komorze chłodniczej. 16) Wnętrze komory wykonane ze stali nierdzewnej. 17) Urządzenie zaopatrzone w kółka ułatwiające przemieszczanie. 18) Urządzenie zapewnia możliwość podłączenia do centralnego monitoringu temperatury (posiada port dostępu na wprowadzenie czujnika temperatury). 19) Wyposażone w graficzny rejestrator temperatury. 20) Wyposażone w sygnalizację alarmową wizualną i dźwiękową o stanach awaryjnych: przekroczenia dopuszczalnej temperatury, zaniku napięcia. 21) System chłodzenia musi być wyposażony w ekologiczny czynnik chłodniczy wolny od CFC. 22) System sterowania pracą sprężarki i system chłodzenia musi być cichy i niezawodny. 23) Zasilanie prądem zmiennym 230 V. 24) Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski. 25) Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację, uruchomienie i bezpłatne szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia, zakończonego podpisaniem protokołu przekazania nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. 26) Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego. 27) Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim. 28) Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie. 29) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez zamawiającego. 30) Wykonawca zapewni bezpłatną walidację instalacyjną. 31) Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin. 32) Czas naprawy na terenie Polski - 7 dni. Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym. Wymagane w ofercie dokumenty: - deklaracja zgodności potwierdzająca oznakowanie wyrobu znakiem CE, - instrukcja w języku polskim, - specyfikacja techniczna producenta zaoferowanego powyżej urządzenia. Pakiet nr 2: Pojemnik izotermiczny do przewożenia krwi - duży. Wielkość zamówienia: 2 sztuki. 1. Posiada znak CE 2. Obudowa pojemnika wielowarstwowa. Obudowa zewnętrzna wykonana z tworzywa sztucznego, wewnątrz materiał izolacyjny o niskim współczynniku przewodzenia ciepła. 3. Pojemność całkowita: 80 l (+/- 5%), 4. Waga pojemnika maks. do 35 kg, 5. Moc max: 60 Wat , 6. Napięcie zasilania: DC 12-24 Volt oraz AC 110-240 Volt , 7. Zakres temperatur komory transportowej: -30st.C/+35st.C, 8. System chłodniczy: kompresorowy 12V, 9. System ogrzewania: grzałka elektryczna. 10. Moduł GSM quad band zgodny z R&TTE oraz EMC i CE, 11. Rejestrator temperatury z zasilaniem bateryjnym pracującym do 36 h bez zasilania podstawowego, wyposażony w dwa czujniki temperatury dowolnie konfigurowalne do pracy w powietrzu lub glicerolu, kompatybilne z systemem monitoringu zainstalowanym u Zamawiającego. 12. Możliwość konfiguracji sterowania chłodzeniem i ogrzewaniem pojemnika z dowolnego czujnika. 13. Możliwość regulacji histerezy sterownika w zakresie co najmniej od 1 st.C do 6 st.C 14. Możliwość zdalnej wymiany oprogramowania w rejestratorze pojemnika. 15. Możliwość dowolnego ograniczenia zakresu zadanej temperatury pojemnika. 16. Możliwość wpisania kalibracji dla czujnika sterującego temperaturą pojemnika. 17. Rozdzielczość pomiaru 0,1 st.C, 18. Błąd pomiaru max 0,5 st.C. 19. Gniazdo zewnętrznej drukarki w standardzie. 20. Urządzenie wyposażone w przenośną drukarkę raportów temperatury o zasilaniu bateryjnym. 21. Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski. 22. Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację, uruchomienie i bezpłatne szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia, zakończonego podpisaniem protokołu przekazania nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. 23. Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 24. Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim. 25. Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie. 26. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez zamawiającego. 27. Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin. 28. Czas naprawy na terenie Polski - 7 dni. 29. Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym. Wymagane w ofercie dokumenty: - dokument CE, - instrukcja w języku polskim, - specyfikacja techniczna producenta zaoferowanego powyżej urządzenia. Pakiet nr 3: Urządzenie do schładzania i przechowywania FFP. Wielkość zamówienia: 14 sztuk. 1. Posiada znak CE. 2. Budowa szafowa z komorą chłodzenia zamykaną dwójką drzwi zewnętrznych o układzie góra-dół. 3. Umożliwia przechowywanie zamrożonego osocza w przedziale temperaturowym od - 25 st.C do - 40st.C, z dokładnością regulacji temperatury +/- 1 st.C. 4. Wyposażone w sterownik mikroprocesorowy z zewnętrznym odczytem cyfrowym. 5. Pojemność: 480 +/- 10 litrów. 6. Wyposażone w sygnalizację alarmową wizualną i dźwiękową o stanach awaryjnych: przekroczenia dopuszczalnej temperatury, zaniku napięcia. 7. Wyposażone w pojemniki dostosowane do wymiarów półek, w minimalnej ilości 10 szt. 8. Wymiary zewnętrzne nie przekraczają zakresu: 80-85 cm x 75-80 cm x 175-195 cm (szer. x głęb. x wys.). 9. Wnętrze komory wykonano ze stali nierdzewnej lub materiału równoważnego, odpornego na środki dezynfekcyjne. 10. System chłodzenia musi być wyposażony w ekologiczny czynnik chłodniczy wolny od CFC. 11. Zasilane prądem zmiennym 230V. 12. Urządzenie zapewnia możliwość podłączenia do centralnego monitoringu temperatury. 13. Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski. 14. Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację i bezpłatne szkolenie personelu nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez zamawiającego. 15. Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego. 16. Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim. 17. Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie. 18. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązuje się do 1 corocznego, bezpłatnego przeglądu serwisowego w terminach wskazanych przez zamawiającego. 19. Wykonawca zapewni bezpłatną walidację instalacyjną. 20. Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin. 21. Czas naprawy na terenie Polski - 7 dni. 22. Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym. Wymagane w ofercie dokumenty: - deklaracja zgodności potwierdzająca oznakowanie wyrobu znakiem CE lub dokument równoważny, - instrukcja w języku polskim, - specyfikacja techniczna producenta zaoferowanego powyżej urządzenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Obowiązek wniesienia wadium: 1. Przystępując do postępowania wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Pakiet nr 1 - 700,00pln Pakiet nr 2 - 1 200,00pln Pakiet nr 3 - 9 000,00pln 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 257). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 58 1060 0076 0000 3300 0039 8185 prowadzony przez Bank BPH. Na poleceniu przelewu proszę wpisać: wadium sprawa nr 7/D/2015 Pakiet Nr

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dokumentów określonych w arkuszu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 4/1, 4/2, 4/3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić w razie zaistnienia okoliczności: 1. w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem; 2. zaistnienie sytuacji pozwalającej na obniżenie kosztów realizacji zamówienia (np. zmniejszenie zakresu robót lub czynności, zastosowania alternatywnych rozwiązań technologicznych); 3. wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny; 4. zmiana w zakresie przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili podpisania umowy, niezależnych od wykonawcy; 5. zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności nieleżących po stronie wykonawcy; 6. ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Koszykowa 78 00-671 Warszawa 1 Kancelaria ogólna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Koszykowa 78 00-671 Warszawa 1 Kancelaria ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Chłodziarka do KKCz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Posiada znak CE. 2) Urządzenie jest fabrycznie nowe. 3) Przystosowane do przechowywania KKCz w temperaturze chłodzenia + 4 st.C. 4) Dopuszczalne odchylenie temperatury +/- 1 st.C. 5) Umożliwia przechowywanie pojemników z KKCz w pozycji pionowej - wiszącej, wyposażone w zestaw do przechowywania krwi w pozycji wiszącej (liczba haczyków min. 120 szt.). 6) Posiada wyposażenie dodatkowe umożliwiające przechowywanie KKCz w pozycji wiszącej. 7) Budowa szafowa z komorą chłodzenia o objętości od 420 do 450 litrów. 8) Wymiary zewnętrzne nie mogą przekroczyć następujących wartości: (szer. x głęb. x wys.) 85 cm x 85 cm x 185 cm. 9) Wyposażone w co najmniej 5 półek. 10) Posiada pojedyncze drzwi zewnętrzne z możliwością zamykania na klucz zaopatrzone w szklane okno obserwacyjne o co najmniej podwójnej warstwie szkła. 11) Posiada co najmniej 5 sztuk przezroczystych wewnętrznych drzwi wykonanych z przezroczystego tworzywa minimalizujących podniesienia temperatury wewnątrz urządzenia. 12) Posiada wewnętrzne oświetlenie. 13) Posiada system chłodzenia z wymuszonym obiegiem powietrza. 14) Wyposażone w sterownik mikroprocesorowy z zewnętrznym wyświetlaczem typu LED. 15) Posiada automatyczny system odszraniania nie powodujący zmian temperatury w komorze chłodniczej. 16) Wnętrze komory wykonane ze stali nierdzewnej. 17) Urządzenie zaopatrzone w kółka ułatwiające przemieszczanie. 18) Urządzenie zapewnia możliwość podłączenia do centralnego monitoringu temperatury (posiada port dostępu na wprowadzenie czujnika temperatury). 19) Wyposażone w graficzny rejestrator temperatury. 20) Wyposażone w sygnalizację alarmową wizualną i dźwiękową o stanach awaryjnych: przekroczenia dopuszczalnej temperatury, zaniku napięcia. 21) System chłodzenia musi być wyposażony w ekologiczny czynnik chłodniczy wolny od CFC. 22) System sterowania pracą sprężarki i system chłodzenia musi być cichy i niezawodny. 23) Zasilanie prądem zmiennym 230 V. 24) Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski. 25) Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację, uruchomienie i bezpłatne szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia, zakończonego podpisaniem protokołu przekazania nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. 26) Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego. 27) Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim. 28) Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie. 29) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez zamawiającego. 30) Wykonawca zapewni bezpłatną walidację instalacyjną. 31) Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin. 32) Czas naprawy na terenie Polski - 7 dni. Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym. Wielkość zamówienia: 1 sztuka. Wymagane w ofercie dokumenty: - deklaracja zgodności potwierdzająca oznakowanie wyrobu znakiem CE, - instrukcja w języku polskim, - specyfikacja techniczna producenta zaoferowanego powyżej urządzenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pojemnik izotermiczny do przewożenia krwi - duży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Posiada znak CE 2. Obudowa pojemnika wielowarstwowa. Obudowa zewnętrzna wykonana z tworzywa sztucznego, wewnątrz materiał izolacyjny o niskim współczynniku przewodzenia ciepła. 3. Pojemność całkowita: 80 l (+/- 5%), 4. Waga pojemnika maks. do 35 kg, 5. Moc max: 60 Wat , 6. Napięcie zasilania: DC 12-24 Volt oraz AC 110-240 Volt , 7. Zakres temperatur komory transportowej: -30st.C/+35st.C, 8. System chłodniczy: kompresorowy 12V, 9. System ogrzewania: grzałka elektryczna. 10. Moduł GSM quad band zgodny z R&TTE oraz EMC i CE, 11. Rejestrator temperatury z zasilaniem bateryjnym pracującym do 36 h bez zasilania podstawowego, wyposażony w dwa czujniki temperatury dowolnie konfigurowalne do pracy w powietrzu lub glicerolu, kompatybilne z systemem monitoringu zainstalowanym u Zamawiającego. 12. Możliwość konfiguracji sterowania chłodzeniem i ogrzewaniem pojemnika z dowolnego czujnika. 13. Możliwość regulacji histerezy sterownika w zakresie co najmniej od 1 st.C do 6 st.C 14. Możliwość zdalnej wymiany oprogramowania w rejestratorze pojemnika. 15. Możliwość dowolnego ograniczenia zakresu zadanej temperatury pojemnika. 16. Możliwość wpisania kalibracji dla czujnika sterującego temperaturą pojemnika. 17. Rozdzielczość pomiaru 0,1 st.C, 18. Błąd pomiaru max 0,5 st.C. 19. Gniazdo zewnętrznej drukarki w standardzie. 20. Urządzenie wyposażone w przenośną drukarkę raportów temperatury o zasilaniu bateryjnym. 21. Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski. 22. Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację, uruchomienie i bezpłatne szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia, zakończonego podpisaniem protokołu przekazania nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. 23. Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 24. Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim. 25. Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie. 26. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez zamawiającego. 27. Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin. 28. Czas naprawy na terenie Polski - 7 dni. 29. Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym. Wielkość zamówienia: 2 sztuki. Wymagane w ofercie dokumenty: - dokument CE, - instrukcja w języku polskim, - specyfikacja techniczna producenta zaoferowanego powyżej urządzenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenie do schładzania i przechowywania FFP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Posiada znak CE. 2. Budowa szafowa z komorą chłodzenia zamykaną dwójką drzwi zewnętrznych o układzie góra-dół. 3. Umożliwia przechowywanie zamrożonego osocza w przedziale temperaturowym od - 25 st.C do - 40st.C, z dokładnością regulacji temperatury +/- 1 st.C. 4. Wyposażone w sterownik mikroprocesorowy z zewnętrznym odczytem cyfrowym. 5. Pojemność: 480 +/- 10 litrów. 6. Wyposażone w sygnalizację alarmową wizualną i dźwiękową o stanach awaryjnych: przekroczenia dopuszczalnej temperatury, zaniku napięcia. 7. Wyposażone w pojemniki dostosowane do wymiarów półek, w minimalnej ilości 10 szt. 8. Wymiary zewnętrzne nie przekraczają zakresu: 80-85 cm x 75-80 cm x 175-195 cm (szer. x głęb. x wys.). 9. Wnętrze komory wykonano ze stali nierdzewnej lub materiału równoważnego, odpornego na środki dezynfekcyjne. 10. System chłodzenia musi być wyposażony w ekologiczny czynnik chłodniczy wolny od CFC. 11. Zasilane prądem zmiennym 230V. 12. Urządzenie zapewnia możliwość podłączenia do centralnego monitoringu temperatury. 13. Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski. 14. Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację i bezpłatne szkolenie personelu nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez zamawiającego. 15. Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego. 16. Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim. 17. Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie. 18. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązuje się do 1 corocznego, bezpłatnego przeglądu serwisowego w terminach wskazanych przez zamawiającego. 19. Wykonawca zapewni bezpłatną walidację instalacyjną. 20. Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin. 21. Czas naprawy na terenie Polski - 7 dni. 22. Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym. Wielkość zamówienia: 14 sztuk. Wymagane w ofercie dokumenty: - deklaracja zgodności potwierdzająca oznakowanie wyrobu znakiem CE lub dokument równoważny, - instrukcja w języku polskim, - specyfikacja techniczna producenta zaoferowanego powyżej urządzenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.