eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskZakup paliwa napędowego do samochodów służbowych ZUS Oddział w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-14

Gdańsk: Zakup paliwa napędowego do samochodów służbowych ZUS Oddział w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 36105 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13437 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3078200, faks 58 3018459.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliwa napędowego do samochodów służbowych ZUS Oddział w Gdańsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliwa napędowego, płynnego do samochodów służbowych ZUS Oddział w Gdańsku w okresie od daty zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 15.02.2012 roku do 28.02.2013 roku. Ilości poszczególnych asortymentów paliw napędowych, płynnych (w ilościach szacunkowych) wynoszą odpowiednio: 1) etylina bezołowiowa 95 wg Polskiej Normy PN-EN228, w ilości do 27.000 dcm 3, 2) olej napędowy wg Polskiej Normy PN-EN590, w ilości do 18.000 dcm 3 . Odbiór paliwa (tankowanie) odbywać się będzie w stacjach paliw zlokalizowanych w mieście Gdańsku oraz minimum przy drogach: E-7 na trasie Mława-Warszawa, E-28, E-261 i A-1 na trasie Toruń-Łódź - czynnych całą dobę, we wszystkie dni tygodnia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA ul. Hr. Wandy Tarnowskiej 4 35-322 Rzeszów Oddział w Uhercach Mineralnych, Średnia Wieś 177, 38-604 Hoczew, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 222682,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 255150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 255150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 255150,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.