Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-20
Jaworzno: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 36104 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Lecznictwa Otwartego Spółka z o.o. , ul. Grunwaldzka 235, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 0-32 616-57-51, faks 0-32 616-57-51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlo.jaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych . 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1)przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, których rodzaj oraz ilości zostały szczegółowo określone w formularzu cenowym stanowiącym ; 2)szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wszystkimi wymaganiami zamawiającego wskazanymi w SIWZ b)rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie (formularzu cenowym), zgodnie z faktycznie zrealizowanymi dostawami, c) miejscem dostaw są jednostki organizacyjne Zamawiającego, których wykaz stanowi SIWZ, d)podane w formularzu ofertowym ilości materiałów biurowych są ilościami szacunkowymi; Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach wyszczególnionych w SIWZ; wartość dokonanych zmian nie może przekroczyć 20% ceny oferty wybranej w postępowaniu, jako oferta najkorzystniejsza, e)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany wyszczególnionego w załączniku nr 2 do SIWZ asortymentu na inne typowe materiały biurowe; wartość powyższej zamiany, nie może przekroczyć 20 % ceny oferty wybranej w postępowaniu, jako oferta najkorzystniejsza, f)dostawy będą realizowane na podstawie 2-miesięcznych zleceń Zamawiającego, g)Zamawiający w zleceniu 2-miesięcznym wskaże zamawiane produkty oraz ich ilość, h)przedmiot konkretnego zlecenia zostanie wydany Zamawiającemu w terminie do 5-ciu dni od otrzymania przez Wykonawcę 2-miesięcznego zlecenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 dostawy o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia 3)w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt. 2 niniejszego rozdziału. 4)Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art.22 ust.1 b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej c)wykaz wykonanych dostaw z podaniem ich nazwy, wartości, miejsca i daty wykonania dostawy. 2.Dokumenty, o których mowa w niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3.W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawieraniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlo.jaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 235
43-600 Jaworzno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Zespół Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 235 43-600 Jaworzno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku przy ul. Sportowej 1 w Jaworznie w ramach: Ulepszenia na zasobie nieruchomości komunalnych".
- Remont pomieszczenia sali gimnastycznej w budynku oraz wykonanie indywidualnego zabezpieczenia przedlicznikowego dla układów pomiarowo-rozliczeniowych w budynku SOSW w Jaworznie ul. Wyzwolenia 11
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na II PÓŁROCZE 2024r."
- Budowa budynku gospodarczego z przeznaczeniem na cele magazynowe i szkoleniowo-dydaktyczne w OSP Dąbrowa Narodowa.
- Wymiana pokrycia dachowego oraz instalacji odgromowej w Przedszkolu Miejskim Nr 4 w Jaworznie przy ul. Wyzwolenia 4
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały biurowe
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Zakup materiałów i artykułów biurowych oraz papieru w 2024 r.
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na lata 2024-2025
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.