Ogłoszenie z dnia 2016-12-07
Ogłoszenie nr 360932 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.
Elbląg: Remont nawierzchni utwardzonych garnizonu Morąg - zamówienie z wolnej ręki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, krajowy numer identyfikacyjny
28138539600000, ul.
ul. Kwiatkowskiego
15,
82300
Elbląg, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
261 313 015, faks
261 313 304, e-mail
21wog@wp.mil.pl; g.truszczynska@wp.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.21wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni utwardzonych garnizonu Morąg - zamówienie z wolnej ręki
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):46/SZP/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont nawierzchni utwardzonych garnizonu Morąg - zamówienie z wolnej ręki. Zakres prac do wykonania w ramach realizacji zadania obejmuje: - rozebranie krawężników betonowych, - rozebranie zniszczonej nawierzchni betonowej oraz zbędnych elementów betonowych, - ułożenie krawężników betonowych wtopionych B-40 wibroprasowanych na ławach betonowych z oporem, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod płyty żelbetowe, - wykonanie podbudowy pod płyty żelbetowe z zagęszczeniem, - ułożenie nawierzchni z płyt żelbetowych o klasie betonu B-30 o wymiarach 300 x 150 x 15.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45232451-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Remont nawierzchni utwardzonych garnizonu Morąg - zamówienie z wolnej ręki | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT560145.21 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 688000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie dla trybów innych niż podstawowe:
1)zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 31.10.2016 r. (umowa nr 272/2016) - wobec powyższego spełniony jest warunek dotyczący udzielenia przedmiotowego zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego;
2)zamówienie podstawowe zostało udzielone Wykonawcy: Stacon TIS Duszak Spółka Jawna, ul. Ogrodowa 5, 07 - 420 Kadzidło - wobec powyższego spełniony jest warunek dotyczący udzielenia przedmiotowego zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy;
3)przedmiotem zamówienia podstawowego są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni utwardzonych w garnizonie Morąg - wobec powyższego spełniony jest warunek dotyczący udzielenia przedmiotowego zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, gdyż przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont nawierzchni utwardzonych garnizonu Morąg polegający na powtórzeniu rodzaju robót z zakresu objętego przedmiarem robót zamówienia podstawowego wykonanych na warunkach wynikających z przeprowadzenia negocjacji w celu ustalenia istotnych postanowień dotyczących realizacji zamówienia;
4)wielkość (zakres) dla przewidywanego zamówienia udzielanego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp określono na poziomie do 50% wartości zamówienia podstawowego;
5)udzielenie zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego - ogłoszenie nr 314771 - 2016 z 28.09.2016 r., Sekcja II.7;
6)przedmiotowe zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego - zamówienie podstawowe zostało udzielone po przeprowadzeniu postępowania nr 34/SZP/2016, część zamówienia nr 3;
7)całkowita wartość przedmiotowego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości całego zamówienia, tj. wartość całego zamówienia dla postępowania nr 34/SZP/2016 oszacowano na kwotę 18 120 994,29 zł netto, co stanowi 4 340 461,88 euro;
wartość całego zamówienia dla części nr 3 oszacowano na kwotę 1 724 606,84 zł netto, co stanowi 413 089,38 euro (w tym dla zamówienia podstawowego na kwotę 1 149 737,89 zł netto, co stanowi 275 392,92 euro);
natomiast wartość przedmiotowego zamówienia oszacowano na kwotę 560 145,21 zł netto, co stanowi 134 169,73 euro;
8)przedmiotowe zamówienie jest pierwszym zamówieniem udzielanym na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w zakresie przewidzianym w postępowaniu nr 34/SZP/2016 dla części zamówienia nr 3.
W związku z powyższym spełnione zostały przesłanki udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Diagnozy i konsultacje specjalistyczne
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie III kondygnacji w obiekcie krytego lodowiska "Helena" dla inwestycji pn.: "Modernizacja Krytego Lodowiska HELENA w Elblągu"
- Świadczenie usług ubezpieczenia dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu obejmujących ubezpieczenie mienia, i odpowiedzialności cywilnej
- Część I - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO W 2025 R.
- Modernizacja oświetlenia płyty boiska w Hali Sportowo-Widowiskowej przy al. Grunwaldzkiej 135 w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.