Ogłoszenie z dnia 2008-12-11
Spytkowice: Bankowa obsługa budżetu gminy Spytkowice
Numer ogłoszenia: 360831 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Spytkowice , Spytkowice 26, 34-745 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 018 2688370, faks 018 2688961.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu gminy Spytkowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Spytkowice obejmująca : 1) rachunek bieżący budżetu Gminy Spytkowice, 2) rachunek bieżący bieżący dochodów i wydatków UG Spytkowice, 3) rachunek środków funduszy pomocowych, 4) rachunek Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Urzędu Gminy Spytkowice, 5) rachunek sum depozytowych 6) rachunek Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, 7) rachunek Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Spytkowicach, 8) rachunki Gminnej Biblioteki Publicznej w Spytkowicach, 9) rachunki Zespołu Obsługi Ekonomiczno - Administracyjnej Szkół w Spytkowicach, 10) rachunki Szkół Podstawowych Gminy Spytkowice, 11) rachunki Gimnazjum Publicznego w Spytkowicach 12)rachunki Przedszkola Publicznych Gminy Spytkowice, 13)rachunki środków wydzielonych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3.000 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w postaci pieniężnej można wpłacać przelewem na rachunek Zamawiającego w BS Raba Wyżna nr 35 88 150002 0000 0000 9364 0017III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, c) spełniają warunki zawarte w niniejszej specyfikacji, a w szczególności wniosą wadium w akceptowanej przez Zamawiającego formie, d) złożą ofertę sporządzoną na formularzu ustalonym przez Zamawiającego wraz z wymaganymi dokumentami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie, że nie zachodzą okoliczności określone w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) oraz na potwierdzenie swojej wiarygodności technicznej, ekonomicznej i finansowej Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są dołączyć do swojej oferty następujące dokumenty: 1) oświadczenie wynikające z treści art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2) oświadczenie o przyjęciu bez zastrzeżeń warunków specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnoszeniu uwag - załącznik nr 2, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru - odpis jest aktualny jeżeli dane w nim zawarte nie uległy zmianie i wystawiono go nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3, 4) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4, 5) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 6, 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7, 8) sprawozdania finansowe za 2007 r. - bilans na 31.12.2007 r. wraz z opinią biegłego rewidenta oraz rachunek zysków i strat - załącznik nr 8, 9) potwierdzenie wniesienia wadium - załącznik nr 9. 10) projekt umowy na prowadzenie rachunku bankowego zgodny z ogólnymi warunkami określonymi w Rozdziale XII - załącznik nr 10..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 25
- 2 - Oprocentowanie środków na rachunkach - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: urzad@spytkowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Spytkowice
34-745 Spytkowice 26
pokój nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Spytkowice 34-745 Spytkowice 26 pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SPYTKOWICE
- Dowóz uczniów wraz z opieką do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Spytkowicach ul. Szkolna 14 z miejscowości: Miejsce, Lipowa, Spytkowice - Przewóz, Spytkowice - Górki w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Spytkowice wraz z opieką do Specjalnych Ośrodków Szkolno - Wychowawczych w: Oświęcimiu, Skawinie, Kalwarii Zebrzydowskiej oraz Wadowicach w roku szkolnym 2024/2025
- Kompleksowa realizacja w formie "zaprojektuj i wybuduj" projektu pn.: "Poprawa infrastruktury do obsługi podróżnych na terenie gminy Spytkowice poprzez budowę parkingów w systemie "parkuj i jedź"
- Roboty budowlane w zakresie dróg gminnych - bieżąca konserwacja dróg w sołectwach w roku 2024
więcej: przetargi SPYTKOWICE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.