eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelin › Dostawa znaków drogowych, konstrukcji wsporczych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2011 dla sieci dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-04

Strzelin: Dostawa znaków drogowych, konstrukcji wsporczych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2011 dla sieci dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie
Numer ogłoszenia: 36082 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie , ul. Kamienna 3, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 71 3921278, faks 71 7351124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa znaków drogowych, konstrukcji wsporczych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2011 dla sieci dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków drogowych, konstrukcji wsporczych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2011 dla sieci dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie w następujących ilościach i asortymencie: 1.Znaki ostrzegawcze średnie (900mm) na podkładzie z blachy ocynkowanej, profilowanej z krawędzią zaginaną, folia typu 1 - 20 szt. 2.Jak wyżej, lecz A-7 ustąp pierwszeństwa ,folia typu 2 - 3 szt 3.Znaki zakazu i nakazu B i C średnie (800mm) na podkładzie z blachy ocynkowanej profilowanej z krawędzią zaginaną ,folia typu 1 - 33 szt. 4. Jak wyżej, lecz B-20 stop , folia typu 2 - 5 szt. 5. Znaki informacyjne D średnie (600mm) na podkładzie z blachy ocynkowanej, profilowanej z krawędzią zaginaną ,folia typu 1 - 4 m2 6. Jak wyżej, lecz D-6,D-6a,D-6b,folia typu 2 - 8 szt. 7. Tablice znaku uzupełniającego F na podkładzie z blachy ocynkowanej, profilowanej z krawędzią zaginaną, folia typu 1 - 16 m2 8. Tabliczki uzupełniające do znaków drogowych T na podkładzie z blachy ocynkowanej, profilowanej z krawędzią zaginaną, folia typu 1 - 11 m2 9. Słupek do znaku, słupek z rury ocynkowanej ze szwem gładkie o średnicy o 76,1 x 3,2 mm - 390 mb 2. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 8 do SIWZ 3. Dostawa znaków drogowych, konstrukcji wsporczych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego będzie następować etapowo. 4. O ilościach znaków drogowych, konstrukcji wsporczych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i terminach poszczególnych dostaw Zamawiający będzie informował Wykonawcę z czternastodniowym wyprzedzeniem faksem. Dostawy znaków drogowych, konstrukcji wsporczych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego odbywać się będą transportem wraz z rozładunkiem Wykonawcy i na jego koszt do Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie, ul. Kamienna 3, 57-100 Strzelin w godzinach od 9.00 do 14.00. 5. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu w dniu dostawy wymagane atesty i certyfikaty na dostarczony towar. 6. Wykonawca udzieli na dostarczony towar gwarancji: a) znaki i tablice z licem z folii typu I min. 3 lata b) znaki i tablice z licem z folii typu II min. 3 lata c) słupki ocynkowane i uchwyty do znaków min. 3 lata d) elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego (bariery, lustra, itp.) min. 3 lata Bieg gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru wykonywanych w ramach poszczególnych zleceń towaru. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy (na warunkach podanych w projekcie umowy) lub ograniczenia planowanej wielkości zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny oferty i podpisania umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00 - Znaki drogowe 34.92.84.70 - Elementy oznakowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie znaków drogowych, konstrukcji wsporczych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego o wartości co najmniej 30.000 zł brutto każde. Wykonawca winien wykazać, że w/w dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 2 do SIWZ 3. Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia do umowy zawiera wzór umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, oraz określa warunki takiej zmiany: 2.1 zmiany osób reprezentujących, w przypadku zmian organizacyjnych, 2.2 w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego ( np.: powodują skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia), 2.3 przypadki losowe ( np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstrzelinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie, ul. Kamienna 3, 57-100 Strzelin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie, ul. Kamienna 3, 57-100 Strzelin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.