Ogłoszenie z dnia 2006-07-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Mińsk Mazowiecki: wykonanie remontów nawierzchni bitumicznej na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Mińsku Mazowieckim Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie Rejon w Mińsku Mazowieckim, do kontaktów: Krystyna Jabłońska - Kierownik Rejonu fax (25)758-39-16, ul. Polowa 2, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7583916, e-mail: minsk@warszawa.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontów nawierzchni bitumicznej na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie Rejon w Mińsku Mazowieckim. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: województwo mazowieckie,drogi krajowe nr 2,nr 17,nr 50,nr 62 na terenie administrowanym przez GDDKIA Oddział w Warszawie Rejon w Mińsku Mazowieckim. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową i grysami; 2.Wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją asfaltową modyfikowaną i grysami, 3.Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją asfaltową modyfikowaną i grysami; 4.Uszczelnienie podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni, 5.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą mineralno - bitumiczną przy użyciu recyklera na gorąco; 6.Remont cząstkowy nawierzchni masą bitumiczną z otaczarki; 7.Odtworzenie podbudowy z tłucznia; 8.Wykonanie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej a)warstwa ścieralna grubości 4 cm, b)za każdy 1 cm ponad 4 cm warstwy ścieralnej, c)warstwa wiążąca grubości 5 cm, d)za każdy 1 cm warstwy wiążącej ponad 5 cm, 9.Wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej typu SMA e)warstwa ścieralna grubości 4 cm, f)za każdy 1 cm ponad 4 cm warstwy ścieralnej, 10.Frezowanie nawierzchni bitumicznej: a)na średnią głębokość 4 cm, b)za każdy 1 cm ponad 4 cm, 11.Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego: c)na średnią głębokość 10 cm, d)za każdy 1 cm ponad 10 cm, 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie remontów nawierzchni na drogach krajowych administrowanych przez Rejon w Mińsku Mazowieckim 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 200 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający następujące warunki: 1.Potencjał ekonomiczno - finansowy 1.1.Wykonawca musi posiadać obrót (przychód) w ostatnim roku obrotowym określony na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w wysokości min. 15,0 mln zł. 1.2.Wykonawca musi posiadać wskaźnik płynności bieżącej (Xpb) w ostatnim roku obrotowym nie mniejszy niż 1 (jeden). 1.3.Składając ofertę wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2.potencjał kadrowy -musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanych stanowisk. 2.1 kierownik budowy-wykształcenie wyższe lub średnie min. 3 lata pracy jako kierownik robót, uprawnienia drogowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń 2.2 Majster robót -wykształcenie min. średnie techn.min.2 lata pracy na proponowanym stanowisku; 3.Potencjał techniczny 3.1 Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi następującymi jednostkami podstawowego sprzętu, -Frezarki drogowe sterowane elektronicznie o głębokości frezowania regulowanej w zakresie 0-10 cm i o szerokości frezowania : -0,5 m- 1 szt,oraz 1,8 m - 2,00 m -1szt; -Recykler- 1szt; -Remonter typu ROSCO lub SALKO-1szt; -Zestaw do powierzchniowego utrwalenia ( kombajn)-1szt; -Szczotki mechaniczne-1szt; -Walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa-1szt; -Walec ogumion-2szt; -Walce stalowe gładkie 8-10 Mg lub 11-14 Mg-2szt; -Wytwórnia mieszanki bitumicznej o wydajności min.100Mg/h wyposażona w min.5 dozatorów wstępnych i wagowe dozowanie lepiszcza-1szt; -Układarka mieszanki mineralno - bitumicznej z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską-1szt; -Skrapiarka do bitumu samojezdna-1szt; 4.Doświadczenie zawodowe Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie pięciu lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie,zrealizował łącznie, jako Strona Umowy, co najmniej: -3 zadania o podobnym charakterze i złożoności polegające na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni masą z recyklera, frezowania nawierzchni; -ułożenie minimum dwóch warstw nawierzchni bitumicznej na drogach klasy min. G na długości minimum 10 km w ramach pojedynczego zadania; - wykonanie minimum 10 000 m2 nawierzchni bitumicznej typu SMA ,aby powyższe warunki można było uznać za spełnione, fakt, że wyżej wymienione roboty zostały wykonane należycie musi być udokumentowany przez poprzednich zamawiających. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców - na zasadzie spełnia / nie spełnia; Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2)Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru określonego . (3)Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (4)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (5)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (6)Bilans oraz rachunek zysków i strat, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy. (7)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . (8) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku. Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia i świadectwa. (9)Wykaz urządzeń i narzędzi jakimi dysponuje Wykonawca niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku. (10)Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania,
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Rejonu. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.08.2006, godzina 10:00, w siedzibie Zamawiającego pok.nr 5- parter.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom wykonania warstw ścieralnych nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej i z masy SMA. Numer sprawy nadany przez zamawiajacego 7/R-4/2006. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.07.2006.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Sukcesywna dostawa jaj w roku 2026
- Artykuły i akcesoria do usługi sprzątania, pojemniki na zużyte igły, podajniki
- Zakup samochodu 9-osobowego (mikrobus) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Mińsku Mazowieckim.
- Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - namioty pneumatyczne
- "Budowa szkolnej Hali Sportowej w ZSZ Nr w 2 wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- Usługi medyczne z zakresu Medycyny Pracy dla pracowników RON i Żołnierzy Zawodowych 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego oraz Jednostek Organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu.
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





