eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego naUsługi w zakresie naprawy dróg o nawierzchniach gruntowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-21

Konstantynów Łódzki: w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: Usługi w zakresie naprawy dróg o nawierzchniach gruntowych
Numer ogłoszenia: 36076 - 2008; data zamieszczenia: 21.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111173, fax 042 2111168.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstantynowlodzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: Usługi w zakresie naprawy dróg o nawierzchniach gruntowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegające na naprawie dróg o nawierzchniach gruntowych,nieulepszonych, określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Harmonogram prowadzonych prac będzie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według klasyfikacji CPV - Kod CPV: 45.23.31.41-9 3 OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Zakres prac obejmuje: Część 1) Równanie i szlakowanie RODZAJ ŚWIADCZONEJ USŁUGI JEDNOSTKA MIARY PRZEWIDYWANY ZAKRES USŁUG Ścinka poboczy* m2 1 000 Równanie z wałowaniem** m2 250 000 Szlaka*** m3 300 * pozycja obejmuje również wywóz ziemi - średnia wysokość ścinki 15 cm ** walcem o nośności powyżej 10T *** pozycja obejmuje przywóz, rozłożenie, uwałowanie Część 2) Naprawa dróg gruntowych tłuczniem i destruktem Zakres prac obejmuje: RODZAJ ŚWIADCZONEJ USŁUGI JEDNOSTKA MIARY PRZEWIDYWANY ZAKRES USŁUG Wbudowanie tłucznia* m3 400 Wbudowanie destruktu** m3 300 * mieszanka 0-31,5 mm, granitowa, garbo lub bazaltowa, zakres prac obejmuje przewóz, rozłożenie i uwałowanie. ** zakres prac obejmuje przewóz, rozłożenie i uwałowanie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 7.1 W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 7.1.1.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Nazwa wymagania Opis wymagania Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych, licząc od dnia wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał prace porównywalne z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000 zł rocznie. Ocena spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana łącznie w stosunku do tych Wykonawców zamówienia. 7.1.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana odpowiednio indywidualnie w stosunku do każdego z tych Wykonawców lub łącznie w odniesieniu do wszystkich Wykonawców (wadium) na podstawie przedłożonych: oświadczeń i innych wymaganych dokumentów określonych w pkt.8. 7.2 Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków będzie dokonywana według zasady; -spełnia/nie spełnia-.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW 8.1.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: Dokumenty służące do potwierdzenia statusu prawnego: Nazwa dokumentu Opis dokumentu Odpis z KRS Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych Oświadczenie dotyczące US Oświadczenie, iż we właściwym urzędzie skarbowym Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Oświadczenie dotyczące ZUS Oświadczenie potwierdzające, iż we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Wykonawca nie zalega z płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Dokumenty służące do potwierdzenia sytuacji ekonomiczno - finansowej: Nazwa dokumentu Opis dokumentu Polisa OC Polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy( w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Dokumenty służące do potwierdzenia zdolności technicznej: Nazwa dokumentu Opis dokumentu Wykaz wykonanych usług Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia w okresie od luty .2003 do luty.2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz osób wykonujących zamówienie Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Należy dołączyć kopie stosownych uprawnień zawodowych potwierdzających wymagania stawiane kluczowemu personelowi. Oświadczenie Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o dysponowaniu walcem ogumionym o nośności 10-12 ton. 8.1.2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru (albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej), - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wymienionych wyżej (jako opcja) (odpis z właściwego rejestru, informacja z Krajowego Rejestru Karnego, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) a także nie można uzyskać aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego (albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.2 Dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu powinny być załączone do składnej oferty. 8.3 Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 8.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego mają obowiązek załączyć do oferty dokument pełnomocnictwa uprawniający do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub uprawniający do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnstantynow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim 95-050 Konstantynów Łódzki ul.Zgierska 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim ul.Zgierska 2 95-50 Konstantynów Łódzki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa dróg gruntowych - równanie i szlakowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1) Równanie i szlakowanie RODZAJ ŚWIADCZONEJ USŁUGI JEDNOSTKA MIARY PRZEWIDYWANY ZAKRES USŁUG Ścinka poboczy* m2 1 000 Równanie z wałowaniem** m2 250 000 Szlaka*** m3 300 * pozycja obejmuje również wywóz ziemi - średnia wysokość ścinki 15 cm ** walcem o nośności powyżej 10T *** pozycja obejmuje przywóz, rozłożenie, uwałowanie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa dróg gruntowych tłuczniem i destruktem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: RODZAJ ŚWIADCZONEJ USŁUGI JEDNOSTKA MIARY PRZEWIDYWANY ZAKRES USŁUG Wbudowanie tłucznia* m3 400 Wbudowanie destruktu** m3 300 * mieszanka 0-31,5 mm, granitowa, garbo lub bazaltowa, zakres prac obejmuje przewóz, rozłożenie i uwałowanie. ** zakres prac obejmuje przewóz, rozłożenie i uwałowanie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.