eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Wykonanie przyłączy kanalizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-07

Ogłoszenie nr 360739 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.

Wieliczka: Wykonanie przyłączy kanalizacyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 330414 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 332413 - 2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczka, krajowy numer identyfikacyjny 35155536400000, ul. ul. Powstania Warszawskiego  1, 32020   Wieliczka, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 263 41 00, faks 12 278 68 60, e-mail magistrat@wieliczka.eu
Adres strony internetowej (URL): http://www.wieliczka.eu
Adres profilu: http://bip.malopolska.pl/umigwieliczka/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie przyłączy kanalizacyjnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WZP.271.14.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie na terenie Gminy Wieliczka 878 sztuk przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PCV o łącznej długości około 5 500 mb - zgodnie z obowiązującymi normami, wraz z montażem studzienek rewizyjno-rozdzielczych, a w przypadku warunków terenowych przydomowych przepompowni ścieków surowych oraz odtworzeniem terenu do stanu sprzed wykonania robót wraz z robotami towarzyszącymi. W terenach szkód górniczych oraz na terenach osuwiskowych należy zastosować rury z wydłużonymi kielichami, pod ciągami jezdnymi lub pieszymi - rury typu SN8, a w terenie zielonym SN6. Wykaz działek stanowi zał. nr 9 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu zaprojektowanie i wykonanie na terenie Gminy Wieliczka przyłączy kanalizacji sanitarnej, a w szczególności: - wykonanie aktualnej mapy sytuacyjno - wysokościowej oraz wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń i uzgodnień w oparciu o ustawę z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tekst jednolity (Dz. U. z 2016r. nr 290 z poźn. zm.) oraz ustawę o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odprowadzeniu ścieków z dnia 7 czerwca 2001r. (Dz. U. 2001 nr 72., poz 747), - w uzasadnionych przypadkach posiadania przez mieszkańców uczestniczących w projekcie opracowanej dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania przedmiotowej dokumentacji do realizacji robót budowlanych, - roboty przygotowawcze w postaci urządzenia i zabezpieczenia placu budowy, - oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, opracowanie organizacji ruchu na czas prac budowlanych, - uzyskanie decyzji - zezwolenia na zajęcie pasa drogowego (opłata za zajęcie w przypadku dróg gminnych, powiatowych, krajowych ), opłata za pozostawienie urządzenia obcego, w przypadku przyłączy kanalizacyjnych wykonanych i odebranych w 2016 r. opłacenie opłaty do końca 2016 r., a w przypadku przyłączy kanalizacyjnych wykonanych w 2017 r. opłacenie opłaty do dnia odbioru przyłącza, a następnie wskazanie właściciela nieruchomości, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań, prób szczelności zgodnie z normą PN-92/B-10735 pkt. 6 i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, - naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - roboty ziemne, - wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PCV, - dostawa i montaż studzienek rewizyjno-rozdzielczych, przydomowych przepompowni ścieków surowych wraz z zasilaniem elektrycznym, - w uzasadnionych przypadkach wykonanie przewiertów umożliwiających osadzenie rur o wymaganej średnicy, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, - pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej, - oddanie przyłącza do użytkowania wraz z wymaganą dokumentacją do Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Wieliczce, - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, - przygotowanie materiałów do zawarcia umowy o odprowadzenie ścieków z Zakładem Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych w PFU i SIWZ dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane w opisie PFU i SIWZ konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w PFU i SIWZ materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych w PFU i SIWZ, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie zastosowane materiały muszą być zgodne z wymogami Ustawy o wyrobach budowlanych wg. której materiał nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany znakiem CE albo umieszczony jest przez Komisję Europejską w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej albo jest oznakowany znakiem budowlanym (B). Materiały nie odpowiadające wymaganiom jakościowym jak również przeterminowane nie mogą być stosowane. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 3 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia Przyłącza kanalizacyjne będą budowane na działkach prywatnych osób. W związku z realizacją inwestycji na gruntach prywatnych, wymagane jest wcześniejsze uzgodnienie przez Wykonawcę z właścicielami nieruchomości terminu wejścia na plac budowy (nie krótszy niż 3 dni). Wykonawca zobowiązuje się przywrócić teren budowy po zakończeniu robót do stanu sprzed wykonania robót. Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania dokumentacji fotograficznej przed rozpoczęciem realizacji zadania. Wykonawca ponosi wszelkie koszty za szkody wyrządzone osobom trzecim, powstałe w trakcie realizacji zadania. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom posesji za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanymi. Prace będzie można rozpocząć po przekazaniu przez Zamawiającego imiennego wykazu mieszkańców, których nieruchomości przewidziane są do podłączenia. Przyłącza kanalizacyjne należy wykonać do sieci kanalizacji sanitarnej oddanej do użytkowania. W przypadku sieci kanalizacji sanitarnej będącej w trakcie budowy przyłącza kanalizacyjne należy wykonać po przekazaniu jej do eksploatacji. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń własnych. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów aktualne dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności). Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn, urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP oraz ppoż. i maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych (inwentaryzacja powykonawczą). Zamawiający w trakcie postępowania przekaże dane adresowe posesji, do których będą wykonywane przyłącza kanalizacyjne tym Wykonawcom, którzy złożą w oryginale podpisane oświadczenie (ze względu na ochronę danych osobowych) w Urzędzie Miasta i Gminy i Gminy w Wieliczce Wydział ds. Inwestycji, ul. Sienkiewicza 2 pok. 2 tel 012 26 - 34 - 308. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego po podpisaniu umowy na wykonanie robót budowlanych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. W celu zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu do posiadania opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia do wysokości minimum wartości brutto podpisanej umowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. Obowiązek ten nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje zgodnie z posiadanymi uprawnieniami szczególności: kierownika budowy, robót itp. Zamawiający wymaga aby wykonawca/podwykonawca przedłożył Zamawiającemu przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia na stanowisku obsługi urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego oraz wykaz osób przewidzianych do wykonywania pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku zmiany składu osobowego Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest każdorazowo do aktualizacji wykazu w terminie natychmiastowym (w dniu rozpoczęcia pracy w zakresie przedmiotu zamówienia). Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wypełniania przez Wykonawcę nałożonych na niego obowiązków poprzez zwrócenie się do właściwego inspektoratu pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli. W przypadku niespełnienia wymagań Zamawiającego w w/w zakresie Wykonawca/podwykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 5% wartości brutto podpisanej umowy za każdy dzień zwłoki w dostarczeniu zamawiającemu wykazu osób.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45111200-0, 45232410-9, 45232423-3, 45255600-5, 45232440-8, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2549988.57
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe WOLIMEX Eugeniusz Wojak,  ,  ul. Tarnowska 33,  34-600,  Limanowa,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2047753.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2047753.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2792887.20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.