Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-21
Wrocław: Przebudowa mostu w km 7+208 drogi krajowej nr 15
w m. Ligota Trzebnicka nad rowem Sowa
Numer ogłoszenia: 36072 - 2008; data zamieszczenia: 21.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gddkia.gov.pl/ Oddział we Wrocławiu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu w km 7+208 drogi krajowej nr 15 w m. Ligota Trzebnicka nad rowem Sowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Skrócony opis planowanego zamierzenia budowlanego: Istniejący obiekt jest konstrukcją jednoprzęsłową. Konstrukcję nośną stanowi płyta żelbetowa połączona sztywno z przyczółkami. Podpory masywne, kamienne. Długość mostu ze skrzydełkami wynosi 10m, światło poziome pod obiektem 4m. Całkowita szerokość istniejącego obiektu wynosi 9,83m, szerokość jezdni na obiekcie 6,10m. Obiekt, zlokalizowany w ciągu drogi klasy G, w terenie niezabudowanym. Planuje się całkowitą rozbiórkę istniejącego mostu i budowę w jego miejscu nowego obiektu. Zaprojektowano obiekt jednoprzęsłowy - konstrukcja gruntowo-powłokową z profili stalowych typu. SUPERCOR BOXSC 4890 firmy Viacon na żelbetowych fundamentach, o świetle 4,75m (poziome) na 2,03m (pionowe), przewidziany na klasę obciążeń A (50T) wg PN-85/S-10030. Całkowita szerokość na obiekcie po przebudowie 12,20m, jezdnia szer.8,0m + 2 chodniki po 1,50m Zaprojektowano umocnienie stożków obiektu oraz dna i skarp rowu brukiem. Realizacja przebudowy obiektu nie zmienia funkcji i sposobu zagospodarowania istniejącego terenu. Przebieg trasy w planie nie ulegnie zmianie w stosunku do istniejącego. Roboty prowadzone będą przy całkowitym zamknięciu. Na czas przebudowy obiektu zostanie wykonany obok istniejącego obiektu objazd tymczasowy dł.120m wraz z przepustem tymczasowym, wg zatwierdzonej dokumentacji. Ruch po objeździe tymczasowym, wahadłowy z sygnalizacją świetlną, wg zatwierdzonej organizacji ruchu. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST) udostępnione na stronie www.reprocentrum.pl/gddkia/103/ PRZEDMIAR ROBÓT + Obmiary do Przedmiaru robót, udostępnione na str www.reprocentrum.pl/gddkia/103/ Na życzenie Wykonawcy wyrażone na piśmie lub Faxem, dokumentację zawartą w Tomach III-V, w formie wydruków (za pokryciem kosztów drukowania i przesyłki) Wykonawca otrzyma w terminie 6 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania bezpośrednio do F-my: Konsorcjum firm: Spółka Cywilna Reprocentrum i Spółka Jawna Mimar, 35-111 RZESZÓW, ul. Wyspiańskiego 31, adres elektroniczny: gddkia@reprocentrum.pl
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK SA IV Oddział Wrocław nr 431500 1793 1217 9002 3658 0000, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale zgodnie z postanowieniami, o których mowa w p.9.4.2. i musi obejmować cały okres związania ofertą, określony w pkt 14.1..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Oceny dokonywać będą członkowie Komisji przetargowej, stosując zasadę, iż oferta nie odrzucona, zawierająca najniższą cenę jest ofertą najkorzystniejszą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1)średni przychód z ostatnich trzech lat obrotowych 2004 - 2006, lub w okresie krótszym odpowiednio do działalności przedsiębiorstwa (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w wysokości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł 2)dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł, 3)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt. 1), 2) i 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Kierownik budowy - wymagana liczba osób-1, posiada udokumentowane doświadczenie, że prowadził i ukończył budowę/przebudowę z wymianą ustroju nośnego, co najmniej 2 obiektów mostowych (most, wiadukt) na drogach klasy min.G o wartości min. 1,0 mln każde,, w tym przynajmniej jedno jako kierownik. budowy/robót Kierownik robót drogowych - wymagana liczba osób-1,posiada udokumentowane doświadczenie, że prowadził i ukończył co najmniej 2 zadania drogowe polegających na budowie/przebudowie dróg klasy min.G, w tym przynajmniej jedno jako kierownik budowy/robót. Osoba wskazana na stanowisko geodety - wymagana liczba osób-1,powinna posiadać kwalifikacje zawodowe w zakresie geodezyjnych pomiarów realizacyjnych i inwentaryzacyjnych dla robót drogowych, kategoria 4 w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji przy budowie/przebudowie dróg klasy min.G Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają określony warunek. Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje: - dostępem do wytwórni betonu mostowego na kruszywie łamanym, gwarantującej utrzymanie jednolitych, wysokich parametrów wytrzymałościowych - min. 1 jednostka - rozkładarka masy bitumicznej gwarantująca wykonanie nawierzchni pełną szerokością jezdni - min. 1 jednostka Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają określony warunek. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że wykonał (rozpoczął i zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania polegające na przebudowie lub budowie obiektów inżynierskich (mosty, wiadukty) w ciągu dróg klasy min.G o wartości min. 1,0 mln zł każdy. wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają określony warunek. Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza wykonanie następujących części zamówienia przy udziale Podwykonawców: roboty przygotowawcze - rozbiórki, wycinka drzew wykonanie objazdu tymczasowego roboty nawierzchniowe roboty wykończeniowe - umocnienia skarp i koryta cieku DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW PRZEZ WYKONAWCÓW: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 7.1.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. 8.1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.1.6. Podpisany projekt Umowy oraz projekt istotnych postanowień umowy. 8.1.7. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium. 8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 7.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.2.1 Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w pkt. 7.2.1. ppkt. 1) i 2) Wykonawca zgodnie treścią Formularza 3.2. 8.2.2 Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 7.2.1.2) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.2.3Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 8.2.4Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób oraz ich życiorysy zawodowe o treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 3.3., potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień kwalifikujące do wykonywania robót objętych przedmiotowym zamówieniem. 8.2.5Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 8.2.6Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.4 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 8.2.7Informację na temat części zamówienia, które Wykonawca zamierza wykonać przy udziale Podwykonawców (Podwykonawcy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.6. Części zamówienia wskazane w Formularzu 3.6. muszą być również wskazane w pkt 8 Formularza Oferty. 8.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w pkt 8.1.2, 8.1.4 i 8.1.5 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2)w pkt 8.1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp (pkt 7.1.1.4) do 8) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.5.Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 8.6.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)dokument wymieniony w pkt 8.1.1. winien być złożony w imieniu wszystkich Wykonawców, b)dokumenty wymienione w pkt 8.1.2.- 8.1.5. albo odpowiadające im określone w pkt 8.3 i 8.4, winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, c)dokumenty wymienione w pkt. 8.1.6. do pkt 8.2 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej Instrukcji dla Wykonawców lub umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku. 8.7.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 8.8.Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8.9.Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gddkia.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba Oddziału, pokój nr 106 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Odbudowa mostu w km 0+364 w ciągu DP 1624 O w miejscowości Markowice
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy wraz ze sztucznym zimowiskiem na dz. ew. nr 592/1 obręb Chocieszów (VII)
- Budowa obiektu P+R przy dworcu kolejowym w miejscowości Długołęka wraz z rozbudową drogi powiatowej i elementami towarzyszącymi (w formule zaprojektuj - wybuduj)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





