Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2006-07-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Konin: roboty budowlane dotyczące remontu budynku administracyjnego przy ul. Wyszyńskiego 1 na rzecz Prokuratury Okręgowej w Koninie w branży budowlanej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej oraz telekomunikacyjnej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prokuratura Okręgowa w Koninie, do kontaktów: Olga Baran, Wioletta Białas, ul. Energetyka 5, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2437510, fax 063 2437611, e-mail: ba@pokonin.internetdsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.konin.po.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane dotyczące remontu budynku administracyjnego przy ul. Wyszyńskiego 1 na rzecz Prokuratury Okręgowej w Koninie w branży budowlanej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej oraz telekomunikacyjnej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: budynek administracyjny Prokuratury Okręgowej w Koninie przy ul. Wyszyńskiego 1; 62-510 Konin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące remontu budynku administracyjnego przy ul Wyszyńskiego 1 na rzecz Prokuratury Okręgowej w Koninie w branży budowlanej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej oraz telekomunikacyjnej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Do wykonania robót mogą być użyte wyłącznie materiały i urządzenia odpowiadające wymogom dokumentacji projektowej, a ponadto: a) oznaczone znakiem CE, dla których dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzona do zbioru Polskich Norm, z europejską aprobatą techniczną EAT lub krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego UE uznaną przez Komisją Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, b) znajdujące się w określonym przez Komisją Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, c) dla których producent wystawił deklaracją zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami, d) oznaczone znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną, a zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta, e) lub wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące remontu budynku administracyjnego przy ul Wyszyńskiego 1 na rzecz Prokuratury Okręgowej w Koninie w branży budowlanej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej oraz telekomunikacyjnej . 2.Zakres robót obejmuje w szczególności: 2.1. Roboty w branży budowlanej; - przebudowa wejścia do budynku ( nowe wejście od strony północnej), - rozebranie ścianek działowych, - wykonanie ścianek działowych, - wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej, - roboty wykończeniowe (tynki, gładzie, okładziny ścian, posadzki, sufit podwieszany, malowanie). 2.2. Roboty w branży sanitarnej instalacja wod-kan wentylacji i klimatyzacji; - wykonanie instalacji wentylacyjnej mechanicznej oraz instalacji klimatyzacyjnej, - wykonanie instalacji wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej. 2.3. Roboty w branży elektrycznej - instalacja; - wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej. 2.4. Roboty w branży telekomunikacyjnej - instalacja telefoniczna; - wykonanie tras kablowych, - dostawa i montaż centrali telefonicznej dla 23 linii zewnętrznych i 40 linii wewnętrznych wraz z zasilaniem, - instalacja okablowania telefonicznego strukturalnego. 2.5 Roboty w branży systemy alarmowe budynku; - instalacja systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu ( SSWiN), - instalacja Systemu Telewizji Dozorowej ( TVD), - zainstalowanie urządzeń do kontroli osobistej osób wchodzących, - zainstalowanie urządzenia ograniczającego dostęp do parkingu osobom ( pojazdom) nieupoważnionym. 2.6. Roboty w branży system Sygnalizacji Automatycznej Pożaru (SAP); - instalacja systemu sygnalizacji pożarowej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 20.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 10.000,00 ( dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych poniżej.Zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie " spełnia" - " nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia : 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; - dla wspólników spółek cywilnych i osób fizycznych : zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - dla pozostałych przedsiębiorstw: odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, 2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub oświadczenia wykonawcy złożonego przed właściwym organem potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub oświadczenia wykonawcy złożonego przed właściwym organem potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualnej informacji z krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu ,zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 7. wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością ( o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto każda ) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. 8. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, 9. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wykonawca winien wykazać dysponowanie minimum: - kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności budowlano- konstrukcyjnej i architektonicznej . Wymagane jest by w/w osoba była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego . - kierownikami robót branżowych, którzy posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branżach : instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, branża drogowa. Wymagane jest, by w/w osoby były członkami właściwej izby Posiadanie powyższych uprawnień winno być udokumentowane za pomocą: a) poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii z uprawnień budowlanych wydanych przez właściwy organ administracji państwowej w zakresie kierowania robotami budowlanymi w w określonej specjalności, b) poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie wpisu na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 10. wykazu podmiotów, które będą uczestniczyć na zasadzie podwykonawstwa w realizacji części zamówienia publicznego o wartości większej niż 5 % ceny ofertowej. Z podaniem części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy ,a także z podaniem nazw (firm) proponowanych podwykonawców. 11. informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, informacja musi potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 300.000 zł , informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca posiada aktualne od dnia składania ofert do dnia 20 grudnia 2006 r. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej będącej równocześnie przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 300.000,00 zł. sumy gwarancyjnej. W przypadku braku stosownego ubezpieczenia lub ubezpieczenia na mniejszą wartość lub krótszy termin, wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie, że zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy do dostarczenia dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie 300.000,00 sumy gwarancyjnej na okres realizacji kontraktu 13. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej ( spółka cywilna, konsorcjum) przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze należy załączyć dodatkowo następujące dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach od 1 do 6 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. 14.Pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. 15.Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana , zamawiający zażąda przez zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umów regulujących współpracę tych wykonawców. 16. W przypadku gdy oferta wykonawcy zostanie wybrana, wykonawca zatrudniający podwykonawców będzie zobowiązany przedłożyć do akceptacji zamawiającemu kopię umowy podwykonawstwa. 17. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa : w pkt. 1.; 3.; 5.; składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie-wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, w 2.4. ; składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 18. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 13 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 70 2. Termin wykonania (%) 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.po.gov.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia po złożeniu pisemnego wniosku można uzyskać w Dziale Budżetowo- Administracyjnym Prokuratury Okręgowej w Koninie, pokój 217 II piętro.Udostępnienie SIWZ jest odpłatne i wynosi 50,00 zł. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub gotówką w kasie Prokuratury. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.08.2006, godzina 09:30, Prokuratura Okręgowa w Koninie, ul Energetyka 5 62-510 Konin, II piętro sala konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.07.2006.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Zakup paliw płynnych do pojazdów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
- Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Konin w 2025 roku
- Budowa Cmentarza Komunalnego w Koninie - I Etap
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego pojazdu do zbierania i transportu odpadów
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 3209P w m. Wąsosze
- SZKOLENIA UCZNIÓW KLAS TELEINFORMATYCZNYCH ORAZ NAUCZYCIELI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W PROJEKCIE "TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA"
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa parteru w budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Wójcik w Krępcu
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Termomodernizacja budynku Domu Zdrojowego wraz z instalacją OZE
- Remont szatni, korytarza parteru szkoły, świetlicy i strefy relaksu parteru szkoły
- Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Świekatowie - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.