eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Uzupełnienie ubytków w nawierzchniach bitumicznych na drogach powiatowych - Zadanie NR 1 - teren działania obwodu drogowego w Olsztynku - Zadanie Nr 2 - teren działania obwodu drogowego w Barczewie - Zadanie Nr 3 - teren działania obwodu drogowego w Dobry

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-11

Olsztyn: Uzupełnienie ubytków w nawierzchniach bitumicznych na drogach powiatowych : - Zadanie NR 1 - teren działania obwodu drogowego w Olsztynku - Zadanie Nr 2 - teren działania obwodu drogowego w Barczewie - Zadanie Nr 3 - teren działania obwodu drogowego w Dobrym Mieście
Numer ogłoszenia: 36065 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie , ul. Cementowa 3, 10-429 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 535 66 30, faks 089 535 66 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełnienie ubytków w nawierzchniach bitumicznych na drogach powiatowych : - Zadanie NR 1 - teren działania obwodu drogowego w Olsztynku - Zadanie Nr 2 - teren działania obwodu drogowego w Barczewie - Zadanie Nr 3 - teren działania obwodu drogowego w Dobrym Mieście.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z uzupełnieniem ubytków w nawierzchniach bitumicznych grysami granitowymi i emulsją asfaltową standardową KI 65, z zagęszczeniem mechanicznym: a) ZADANIE NR 1- teren działania obwodu drogowego nr 1 w Olsztynku ( Gminy: Olsztynek, Stawiguda, Purda, Gietrzwałd), w ilości 1 900 m2 b) ZADANIE NR 2 - teren działania obwodu drogowego nr 2 w Barczewo ( Gminy: Barczewo, Jeziorany, Biskupiec, Kolno), w ilości 2 200m2 c) ZADANIE NR 3 - teren działania obwodu drogowego nr 3 w Dobrym Mieście ( Gminy: Dobre Miasto, Jonkowo, Jeziorany, Dywity ) , w ilości 1 600 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 lub 2 Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r- Prawo zamówień publicznych , zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda złożenia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.(na druku stanowiącym dodatek Nr 2 do SIWZ 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , Zamawiający żąda: 1) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na druku stanowiącym dodatek Nr 3 do SIWZ . 2) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane jest, by osoba pełniąca funkcję kierownika robót posiadała aktualne uprawnienia budowlane w zakresie dróg. Należy dołączyć kserokopię uprawnień oraz kserokopię zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Należy posiadać lub mieć zapewniony pisemnie , dostęp ( przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu zapewniających właściwą realizację zadania. Wymagane jest posiadanie skrapiarki do emulsji i walca drogowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-olsztynski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Służba Drogowa ul. Cementowa 3 10-429 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Olsztyn, ul. Cementowa 3, sekretariat, IV piętro, pokój 407.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Teren działania obwodu drogowego w Olsztynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia sa roboty budowlane związane z uzupełnieniem ubytków w nawierzchniach bitumicznych grysami granitowymi i emulsją asfaltową standardową KI 65, z zagęszczeniem mechanicznym, Na terenie gmin: Olsztynek, Stawiguda, Purda, Gierzwałd , w ilości 1900 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2- teren działania obwodu drogowego w Barczewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z uzupełnieniem ubytków w nawierzchniach bitumicznych grysami granitowymi i emulsją asfaltową, standardową KI 65, z zagęszczeniem mechanicznym, na terenie gmin: Barczewo, Jeziorany, Biskupiec, Kolno, w ilości 2200 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3- teren działania obwodu drogowego w Dobrym Mieście.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z uzupełnieniem ubytków w nawierzchniach bitumicznych grysami granitowymi i emulsją asfaltową standardową KI 65, z zagęszczeniem mechanicznym, na terenie gmin: Dobre Miasto, Jonkowo, Jeziorany, Dywity, w ilości 1600 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.