Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Białystok: likwidacja przełomów typu średniego nawierzchni drogi krajowej Nr 8 odc. Augustów - Suwałki m. Nowinka w lokalizacji od km 743+600 do km 744+700 dł. 1,1 km Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku, do kontaktów: Halina Mendyk, tel. +48 85 6645839 (procedura przetargowa), Elżbieta Urwanowicz, tel. +48 85 6645821 (sprawy techniczne), ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. +48 85 6645800; 6645837; 6645838; 6645839, fax +48 85 6525157, 6513783, e-mail: zam.publiczne@bialystok.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bialystok.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: likwidacja przełomów typu średniego nawierzchni drogi krajowej Nr 8 odc. Augustów - Suwałki m. Nowinka w lokalizacji od km 743+600 do km 744+700 dł. 1,1 km. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga krajowa Nr 8 odc. Augustów - Suwałki m. Nowinka w lokalizacji od km 743+600 do km 744+700 dł. 1,1 km. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Likwidacja przełomów typu średniego nawierzchni drogi krajowej Nr 8 odc. Augustów - Suwałki m. Nowinka w lokalizacji od km 743+600 do km 744+700 dł. 1,1 km 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.09.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie jest wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymagania przedstawione poniżej: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 0,5 mln PLN. 1.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że wyżej określone warunki spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp./ StanowiskoWymagane uprawnienia/ Wymagana liczba osób/ Doświadczenie w realizacji podobnych robót(w latach)/ Doświadczenie jako kierownik lub z-ca kierownika podobnych robót (w latach) 1./ Kierownik budowy i robót drogowych/ 1/ 5 / 3 (w tym co najmniej 1 obiekt o porównywalnym charakterze i zakresie) 2./ Geodeta uprawniony / 1 / 3 / 3 (w tym co najmniej 1 obiekt o porównywalnym charakterze i zakresie) Uwaga: Przez wymagane doświadczenie zawodowe, dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych (kierownika lub z-cy kierownika). Przez doświadczenie w zakresie podobnych robót rozumie się doświadczenie w pracach związanych z budową, przebudową lub remontami dróg klasy nie niższej niż G. 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że wyżej określone warunki spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 3. Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi poniżej: - przecinarka z diamentową tarczą tnącą do prostopadłego cięcia nawierzchni i nadania uszkodzonym miejscom geometrycznych kształtów - frezarka do wycinania starej nawierzchni dla większych powierzchni - płyta wibracyjna do zagęszczenia małych łat - walec samojezdny do zagęszczania dużych powierzchni - skrapiarka samojezdna lub doczepna - szczotka mechaniczna - koparka kołowa o pojemności łyżki min. 0,25 m sześc. - samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym do transportu mieszanki betonu asfaltowego w tym pojemniki z izolacją cieplną przy naprawie niewielkich powierzchni - układarka do rozkładania mieszanki mineralno - asfaltowej. - wytwórnia ( otaczarka ) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno - asfaltowych , zlokalizowana w odległości umożliwiającej dowóz masy bitumicznej przy zachowaniu reżimów technologicznych określonych w OST. 3.1. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że wyżej określone warunki spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 4. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu, każde o wartości nie mniejszej niż 0,4 mln PLN. Przez zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia rozumie się roboty związane z budową, przebudową i remontami dróg klasy nie niższej niż G. 4.1. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że wyżej określone warunki spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 5. Wykonawca wykona siłami własnymi całość zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki oceniane będą na zasadzie spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. g) Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("Potencjał kadrowy"). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych we właściwych dla zakresu robót specjalnościach (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa), dla geodety - kopie uprawnień geodezyjnych. h) Informację o sprzęcie i środkach transportu ("Potencjał techniczny") jakimi dysponuje wykonawca, wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. i) Informację o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe") tj. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: I) w pkt b), d), i e) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, II) w pkt c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt. I) 1) i 2) oraz pkt. II) , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków, natomiast dokument, o którym mowa w pkt I) 3), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt b) - e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt a) - e) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; - dokumenty wymienione w pkt f) - i) winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsze ogłoszenie wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.gddkia.gov.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatne w kasie w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2006 godzina 09:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.07.2006, godzina 10:00, GDDKiA Oddział w Białymstoku ul. Zwycięstwa 2, sala konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.06.2006.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Postępowanie na organizację wizyty studyjnej w Finlandii
- Usługi kastracji i znakowania zwierząt właścicielskich w ramach pilotażowych programów Schroniska dla Zwierząt "Dolina Dolistówki" w Białymstoku
- Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 681 Topczewo-Brańsk-Ciechanowiec w km 33+850-37+010.
- Zakup wraz z dostawą przetworników wilgotności i temperatury na potrzeby Wydziału Mechanicznego - ZK-DZP.262.66.2025
- Przetworzenie i magazynowanie destruktu mineralno-bitumicznego i betonowego zgodnie z BDO na potrzeby własne Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku w roku 2025
- Świadczenie usługi doradczej dotyczącej tworzenia oraz wspierania istniejących centrów usług społecznych (CUS), rozwoju i integracji usług zdrowotnych i społecznych oraz procesu DI.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. ks. Jana Bocheńskiego w Bydgoszczy wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej oraz przebudową sieci gazowej na działkach o nr ewid. 53, 54/2, 51, 28/1, 29/1, 26/1, 30/1, 24/1, 33/2, ...
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany urządzeń dylatacyjnych na wiadukcie nad drogą krajową S22 w msc. Chruściel km 416+081
- Przebudowa ul. Ogrodowej w Chruszczobrodzie
- "Budowa ścieżki rowerowej oraz przebudowa ciągu pieszego w ul. 1-ego Maja oraz w ciągu ul. Starkiewicza"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i rozbudowa ulicy Zdrojowej w Andrespolu
- Modernizacja drogi gminnej w m. Guty
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.