Ogłoszenie z dnia 2016-12-06
Ogłoszenie nr 360539 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.
Bydgoszcz: Budowa ulicy Księżycowej obejmująca wykonanie pieszojezdni wraz z zatokami parkingowymi, obiektów infrastruktury technicznej (rozbudowa kanalizacji deszczowej oraz energetycznej i przebudowa sieci kolidujących z inwestycją) oraz wzmocnienie skarpy na działkach o nr ewid. 100, 59, 52/1, 41 i 124/8 w obr. 65 w Bydgoszczy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 336025-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Budowy ulicy Księżycowej, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Księżycowa
31,
85345
Bydgoszcz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
501 405 789, faks
, e-mail
barbaraparucka@o2.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ksiezycowa.pasaco.dyalcom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Stowarzyszenie zwykłe
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ulicy Księżycowej obejmująca wykonanie pieszojezdni wraz z zatokami parkingowymi, obiektów infrastruktury technicznej (rozbudowa kanalizacji deszczowej oraz energetycznej i przebudowa sieci kolidujących z inwestycją) oraz wzmocnienie skarpy na działkach o nr ewid. 100, 59, 52/1, 41 i 124/8 w obr. 65 w Bydgoszczy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową ulicy Księżycowej w Bydgoszczy. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) roboty drogowe związane z budową ulicy Księżycowej, w tym: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) wykonanie podbudowy, ułożenie krawężników i oporników oraz ułożenie nawierzchni w tym: - budowę pieszo-jezdni o szerokości 4,5-5,0 m z kostki betonowej szarej gr. 8 cm - 1298,3 m2, - budowę ścieku z kostki betonowej szarej gr. 6 cm - 3,9 m2, - budowę parkingu z płyt ażurowych 40x60x10 cm wypełnionych kruszywem łamanym 0-31,5 mm (10 miejsc postojowych o wymiarach 2,5x6,0 m) - 159,0 m2, - budowę miejsca postojowego dla osoby niepełnosprawnej o wymiarach 3,6x5,0 m z kostki betonowej szarej gr. 8 cm - 18,2 m2, - budowę zjazdów z kostki betonowej grafitowej gr. 8 cm - 63,2 m2, - budowę chodnika z kostki betonowej szarej gr. 6 cm - 56,1 m2, - budowę chodnika z płytek betonowych szarych gr. 6 cm - 11,3 m2, - przełożenie istniejącej jezdni z kostki kamiennej gr. 16-18 cm lub trylinki - 16,1 m2, - wykonanie ściany oporowej - 19,1 m, - umocnienie skarpy geokratą gr. 10 cm wypełnioną humusem z obsianiem trawą - 63,9 m2, - wykonanie trawników na warstwie humusu gr. 10 cm - 536,3 m2, 2) roboty dotyczące wykonania kanalizacji deszczowej w tym budowa: - wpustów ulicznych betonowych DN500 z osadnikiem - 6 szt., - sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC-U litych śr.315x9,2mm SN8 - 257,7 m, - sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC-U litych śr.200x5,9mm SN8 - 19,1 m, - studni żelbetowych fi 1000 z włazem żeliwnym typ D400 - 1 szt., - studni żelbetowych fi 500 z włazem żeliwnym typ D400 - 6 szt., - studni z tworzywa fi 800 - 4 szt., 3) roboty związane z budową oświetlenia drogowego w tym: - rozbiórkę słupów oświetleniowych - 3 szt., - budowę słupów oświetleniowych - 3 szt., - demontaż kabla oświetleniowego - 42,3 m, - ułożenie kabla oświetleniowego - 44,2 m, - ułożenie rur dwudzielnych fi 110 - 3,0 m, 4) regulacja i zabezpieczenie urządzeń istniejącego uzbrojenia podziemnego, 5) zamontowanie oznakowania pionowego i poziomego, 6) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej (w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej), 2. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową zwaną dalej dokumentacją techniczną (część V - dokumentacja techniczna) i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zwaną dalej specyfikacją techniczną (część III - specyfikacja techniczna). 3. Dokonanie wszelkich opłat i uzgodnień związanych z realizacją inwestycji wynikających wprost z dokumentacji, jak również niezbędnych do wykonania zamówienia, np. podatek VAT, koszty ubezpieczenia, wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy), koszty zajęcie pasa drogowego, koszty zmiany organizacji ruchu, obsługę geodezyjną, zatrudnienie kierownika budowy, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, itp., należą do Wykonawcy i stanowią jego koszt. 4. W trakcie realizacji prac Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów BHP oraz ograniczenia uciążliwości prowadzenia robót . 5. Wymienione w komplecie dokumentacji nazwy wyrobów/produktów wskazujące na konkretnego producenta są wyłącznie przykładem ich użycia przy realizacji przedmiotu zamówienia i nie należy ich traktować jako zobowiązujących, gdyż w żaden sposób nie wiążą one Wykonawcy. 6. Wykonawca zapewnia nowe materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016r., poz. 1570 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi. 7. Zamawiający zaleca by Wykonawca zapoznał się z przedmiotem zamówienia celem właściwego i rzetelnego przygotowania oferty i przeprowadził wizję lokalną, w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 8. W celu prawidłowej wyceny do sporządzenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia zgodności zakresu robót (rodzaju i ilości prac) ujętych w dokumentacji ze stanem rzeczywistym. 9. Transport materiałów na plac budowy (miejsce wykonania zamówienia) oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia obciążają Wykonawcę. 10. Wykonawca w razie wytworzenia odpadów jest obowiązany do postępowania określonego przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r., poz. 21 ze zm.), a w szczególności jest obowiązany do gospodarowania tymi odpadami. 11. Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. projektach, opisach technicznych, przedmiarach robót, rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia - dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych lub lepszych. Oznacza to, że przewidziane przez Wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót materiały i urządzenia powinny spełniać parametry określone w dokumentacji przetargowej postępowania i nie powinny być gorsze od jej założeń (równe lub lepsze). Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dany materiał (wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 12. Zamawiający wymaga przed podpisaniem umowy, złożenia (w celach informacyjnych) kosztorysu obrazującego sposób obliczania ceny. Kosztorys ma być sporządzony metodą szczegółową (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r. Nr 130, poz.1389)) wraz z tabelą elementów scalonych lub sporządzony metodą uproszczoną z zestawieniem robocizny, materiałów, sprzętu, wyszczególnieniem narzutów oraz tabelą elementów scalonych. Zamawiający nie będzie sprawdzał ani poprawiał kosztorysu Wykonawcy przyjmując, że prawidłowo podano cenę ryczałtową ogółem w formularzu ofertowym. 13. Zamawiający udostępnia przedmiary robót tylko jako materiał pomocniczy, wyjściowy. 14. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady fizyczne. 15. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę , podwykonawcę oraz dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących roboty związane z wykonywaniem prac w branży drogowej w zakresie czynności: 1) robót brukarskich - brukarze, 2) operatorów sprzętu (operatorów maszyn budowlanych), 3) kierowców. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą kierowały robotami objętymi zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także ramach innych stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Sposób dokumentowania: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wykaz wszystkich osób zatrudnionych na umowę o pracę, wykonujących wskazane powyżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. W wykazie osób Wykonawca zobowiązany jest podać imię, nazwisko, zakres czynności wykonywanych prac przez poszczególne osoby oraz termin obowiązywania umowy o pracę dla każdej wykazanej osoby. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
45232400-6,
45316110-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT451056.09 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 455100 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Odnowa nawierzchni DW Nr 266 na odc. Piotrków Kujawski - Wójcin od km 51+770 do km 54+280, dł. 2,510km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 237 na odc. Kamienica - Pruszcz od km 38+950 do km 41+950 dł. 3,000 km
- 44/PA/2025 Remont (pustostanów) w budynkach przy ul. Odrzańskiej 10 lok. 4, ul. Odrzańskiej 12 lok. 13, ul. Fordońskiej 432 lok. 13 oraz Fordońskiej 432 lok. 53- zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 237 od km ok. 42+150 do km ok. 43+100 w m. Pruszcz
- Modernizacja pomieszczeń Bloku Operacyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim nr 2 im. dr J. Biziela w Bydgoszczy
- Wymiana oświetlenia podstawowego w budynkach Centrum Onkologii w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.