eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieBudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1803 O Piotrówka - Żędowice w m. Barut ul. Żędowicka - część Etapu II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-15

Strzelce Opolskie: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1803 O Piotrówka - Żędowice w m. Barut ul. Żędowicka - część Etapu II
Numer ogłoszenia: 360436 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecki (MP) , ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4401703, 4401783, faks 077 4401701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1803 O Piotrówka - Żędowice w m. Barut ul. Żędowicka - część Etapu II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika z odwodnieniem w ciągu drogi powiatowej 1803 O Piotrówka - Żędowice w m. Barut ul. Żędowicka - część Etapu II, na podstawie dokumentacji projektowej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę chodnika wraz z odwodnieniem od km 0+180 do km 0+260. Zakres robót obejmuje m. in.: 1. Oznakowanie robót zgodnie z zatwierdzonym projektem zmiany organizacji ruchu; 2.Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych z wywozem materiału z rozbiórki; 3. Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego; 4. Budowa odwodnienia drogi: a) Montaż studzienki ściekowej ulicznej żelbetowej o średnicy 50 mm z osadnikiem bez syfonu; b) Montaż studni chłonnych z kręgów o średnicy 2,0 m i głębokości 2,5 m; c) Wykonanie przykanalika z rur PVC o średnicy zewn. 200 mm metodą wykopu otwartego; 5. Ułożenie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej na gotowej ławie betonowej z oporem; 6. Wykonanie ścieku przykrawężnikowego szerokości 30,0 cm z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej; 7. Wykonanie chodników o nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm; 8. Wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej czerwonej o grubości 8 cm; 9. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; 10. Odtworzenie konstrukcji jezdni; 11. Demontaż oznakowania. Wykonawca na wykonane prace udzieli co najmniej 60 miesięcznej gwarancji (licząc od daty przekazania przez Wykonawcę zamówienia i przyjęcia przez Zamawiającego jako należycie wykonanego). Szczegółowy zakres prac określony jest w: Specyfikacji Zamówienia Publicznego - część IV SIWZ. WARUNKI GWARANCYJNE: 1.WYKONAWCA udzieli ZAMAWIAJĄCEMU gwarancji jakości dla przedmiotu umowy na 60 miesięcy od daty ostatecznego przekazania przedmiotu umowy ZAMAWIAJĄCEMU. 2.Początek biegu okresu rękojmi i gwarancji liczony jest od daty bezusterkowego odbioru zadania przez ZAMAWIAJĄCEGO potwierdzonego protokołem odbioru końcowego robót. 3.WYKONAWCA jest zobowiązany na własny koszt i własnym staraniem usunąć w okresie gwarancji i rękojmi stwierdzone wady przedmiotu Umowy w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia przez ZAMAWIAJĄCEGO. 4.W przypadku nie dokonania naprawy, Zamawiający zleci naprawę osobom trzecim na koszt Wykonawcy. W tym wypadku należności z tytułu naprawy będą ze środków zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.WYKONAWCA najpóźniej w dniu podpisania Umowy przekaże ZAMAWIAJĄCEMU kartę gwarancyjną zawierającą wszystkie warunki określone powyżej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie daną część zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na poszczególne zadanie w wysokości 1200,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu: - przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie ul. Gogolińska 2 47-100 Strzelce Opolskie Nr 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006 - za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. 4. Wadium w innej formie niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert i zostać złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w Kasie Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie. Ponadto do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie wykluczona bez rozpatrywania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału wykonawców w postępowaniu są następujące: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24, ust.1,2,4 ustawy Pzp., 3. Złożą ofertę zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg formuły spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 do SIWZ, - w przypadku wystąpienia kilku podmiotów Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w formie pisemnego pełnomocnictwa (art. 23 ustawy Pzp), - w przypadku występowania pełnomocnika, pełnomocnictwo do podpisania oferty (np. gdy w imieniu Wykonawcy występuje inna osoba), - w przypadku wystąpienia podwykonawców wykaz podwykonawców - załącznik Nr 5 do SIWZ, - zaparafowany lub podpisany projekt umowy, - kserokopia dowodu wniesienia wadium. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywanej określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie . Należy podać minimum dwa zadania, których łączna wartość jest nie mniejsza niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) - załącznik Nr 3 do SIWZ, - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Należy podać co najmniej kierownika budowy podając informacje na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik Nr 4 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_powst&id_dzi=4&lad=a&id_men=12.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, III piętro, pokój nr 308.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2 , 47-100 Strzelce Opolskie, sekretariat, II piętro, pokój nr 206.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie finansowany ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.