eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Środki i materiały czystościowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-15

Poznań: Środki i materiały czystościowe
Numer ogłoszenia: 360368 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji , ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8464770, faks 061 8464765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Środki i materiały czystościowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków i materiałów czystościowych tj: Pakiet nr 1- Środki czyszcząco - pielęgnujące do powierzchni a)środek do codziennego mycia powierzchni dużych, b)środek do codziennego mycia powierzchni małych z substancją pielęgnującą, c)środek do mycia szyb, d)środek do gruntownego czyszczenia powierzchni dużych, e)akrylanowa powłoka do zabezpieczania twardych podłóg, f)środek do codziennego mycia powierzchni w pomieszczeniach sanitarnych, g)środek do mycia urządzeń sanitarnych, h) butelka ze spryskiwaczem, Pakiet nr 2 - Środki czystości a)płyn do naczyń stołowych i sprzętu kuchennego, b)mleczko, c)proszek do czyszczenia, d)mydło w płynie, e)ręczniki jednorazowego użycia, f)papier toaletowy. Pakiet nr 3 - Worki foliowe na odpady a)worki, b)naklejki..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.22.57.10 - Butelki 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 33.71.19.00 - Mydło 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.76.10.00 - Papier toaletowy 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 30.19.97.60 - Etykiety .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do złożonej oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia te warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87 poz. 605). 2.że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w siwz: 1)Wypełniony formularz oferty wraz z formularzem cenowym. 2) Dla pakietu 1, 2 należy dołączyć: a) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu i używania, zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami. Wykonawca zobowiązany będzie na każde żądanie Zamawiającego w trakcie związania z ofertą oraz obowiązywania umowy z wybranym Wykonawcą dostarczyć ten dokument, b) karty charakterystyki (dla tych co muszą posiadać) oferowanego przedmiotu zamówienia, c) ulotki informacyjne w języku polskim oferowanego przedmiotu zamówienia zawierające potwierdzenie wymaganych cech. 3) Dla pakietu 2.e. i 2.f. oraz 3.a. należy dołączyć karty danych technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające wymagane cechy. 4) Dla pakietu 1.c., 1.h., 2.e., 2.f., 3.a. i 3.b. wymagane jest dołączenie próbek oferowanego asortymentu wraz z jego wykazem asortymentowym. Próbki te nie podlegają zwrotowi. Na podstawie dołączonych próbek Zamawiający sprawdzi ich zgodność z wymogami określonymi w formularzu cenowym. Brak wymaganych próbek lub ich niezgodność z wymogami spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z wymogami określonymi w siwz. Przedmiotowe próbki należy dołączyć do oferty w nieprzekraczalnym terminie wyznaczonym do składania ofert, w ilości, która zapewni sprawdzenie, czy oferowany asortyment odpowiada wymaganiom siwz. Próbki należy tak oznakować, by ich identyfikacja z Wykonawcą nie budziła żadnych wątpliwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zamowienia.zozmswia.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Poznaniu, pokój nr 13 Zamówienia Publiczne, ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 08:45, miejsce: pokój nr 13 Zamówienia Publiczne lub Kancelaria Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Poznaniu, 60-631 Poznań, ul. Dojazd 34.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki czyszcząco-pielęgnujące do powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)środek do codziennego mycia powierzchni dużych, b) środek do codziennego mycia powierzchni małych z substancją pielęgnującą, c) środek do mycia szyb, d) środek do gruntownego czyszczenia powierzchni dużych, e) akrylanowa powłoka do zabezpieczania twardych podłóg, f) środek do codziennego mycia powierzchni w pomieszczeniach sanitarnych, g) środek do mycia urządzeń sanitarnych, h) butelka ze spryskiwaczem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.22.57.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) płyn do naczyń stołowych i sprzętu kuchennego, b) mleczko, c) proszek do czyszczenia, d) mydło w płynie, e) ręczniki jednorazowego użycia, f) papier toaletowy,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.20.00-3, 33.71.19.00-6, 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Worki foliowe na odpady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)worki, b) naklejki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4, 30.19.97.60-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.