eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › DZP/93/2015, DOSTAWA IMPLANTÓW I STABILIZATORÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-31

Włocławek: DZP/93/2015, DOSTAWA IMPLANTÓW I STABILIZATORÓW
Numer ogłoszenia: 360106 - 2015; data zamieszczenia: 31.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178495 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku, Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DZP/93/2015, DOSTAWA IMPLANTÓW I STABILIZATORÓW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa implantów i stabilizatorów dla Bloku Operacyjnego wraz z dostawą narzędzi do każdego systemu na zasadzie użyczenia, przez okres 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy na zasadzie zapasu konsygnacyjnego w następującym asortymencie : Zadanie Nr 1 - Stabilizacja dynamiczna międzywyrostkowa w odcinku lędźwiowym. l.p. Nazwa asortymentu Ilość na 12 m-cy: 15. j.m. : komplet. 1. Stabilizacja dynamiczna międzywyrostkowa w odcinku lędźwiowym. Implant do mocowania między wyrostkami kolczystymi kręgów. Komplet stanowi wyprofilowany korpus, którego główny blok współpracuje z elastyczną taśmą poliestrową oraz klips zaciskający taśmę, możliwość implantacji korpusu i zakładania bez taśmy. Typoszereg rozmiarowy korpusu: 8, 10, 12, 14, 16mm. Implant posiadający ramiona stałe oraz ruchome, które po rozłożeniu tworzą tzw. (kołyskę), obejmując wyrostek kolczysty. Dostęp jednostronny, przy zachowaniu więzadła nadkolcowego. Komplet : 1 korpus z polimeru PEEK, 1 taśma poliestrowa, 1 tytanowy klips zabezpieczający. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny w ilości po 2 szt. implantów z każdego rozmiaru. Zadanie Nr 2 - Stabilizacja międzytrzonowa odcinka szyjnego-materiał: PEEK.l.p. Nazwa asortymentu Ilość na 12 m-cy: 35.j.m.: komplet.1.Stabilizacja międzytrzonowa odcinka szyjnego-materiał: PEEK.Wsuwana proteza dysku szyjnego. Dostosowana do anatomii i fizjologii odcinka szyjnego kręgosłupa. Kształt odzwierciedlający obrys trzonu. Proteza posiadająca karbowane płaszczyzny górne i dolne stykające się z trzonami, zabezpieczające przed przesuwaniem i dyslokacją, dodatkowo wyposażone w 4 (kolce)tytanowe, pełniące jednocześnie rolę znaczników-markerów radiologicznych, zapewniające dodatkowe zakotwiczenie w blaszkach granicznych trzonów. Protezy dostępne w 3 wielkościach (małe, średnie, duże) obejmując w danym rodzaju pełny typoszereg wymiarowy w zakresie wysokości od 4 do 10 mm. Dyski dostępne z prostymi płaszczyznami, jednostronnie wypukłe, obustronnie wypukłe-klinowe. System powinien posiadać również protezy bez kolców. Proteza musi umożliwiać połączenie z płytką szyjną za pomocą szybkozłącza śrubowego. Komplet: 1 klatka na operowany poziom.Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny w ilości po 2 szt. implantów z każdego rozmiaru.Zadanie Nr 3 - Stabilizacja transpedikularna krótkoodcinkowa odcinka piersiowo-lędźwiowego-materiał : tytan. l.p. Nazwa asortymentu Ilość na 12 m-cy:15. j.m.:komplet. 1. Stabilizacja transpedikularna krótkoodcinkowa odcinka piersiowo-lędźwiowego-materiał: tytan. -śruby transpedikularne z długimi ramionami (w tymrepozycyjne) jedno i wieloosiowe cylindryczne z gwintem na całej długości i stożkowym rdzeniem; średnice śrub 5.0mm, 6.0mm, 7.0mm; długości 30-65mm ze stopniowaniem co 5mm; -średnica łba śruby wraz z blokerem poniżej 12mm; -wysokość łba śruby wystająca ponad pręt poniżej 5mm; -jednoelementowy bloker zintegrowany z obejmami zapobiegającymi rozchylaniu się ramion śruby; -możliwość wprowadzenia pręta w gniazdo śruby bez konieczności dopychania dodatkowym narzędziem; -pręty osadzane w śrubie wyłącznie od góry (patrząc z punktu widzenia operatora); -konstrukcja śruby umożliwiająca wprowadzenie i blokowanie wygiętego w płaszczyźnie stabilizacji pręta (do 10o); -pręty o średnicy 6.0mm w zakresie długości od 40-460mm ze skokiem co 10mm, posiadające zakończenia sześciokątne umożliwiające derotację śródoperacyjną; -łącznik poprzeczny w postaci pręcika i dwóch zaczepów hakowych mocowany na prętach, w zakresie długości 35 do 85 mm; -instrumentarium i implanty umiejscowione na tacach i w kontenerach umożliwiających ich przechowywanie i sterylizację. Taca na implanty wyposażona w specjalną miarkę umożliwiającą szybkie określenie średnicy i długości śrub. Komplet : 4 śruby transpedikularne, 2 pręty kręgosłupowe, 1 stabilizator poprzeczny. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny w ilości co najmniej po 4 szt. śrub z każdego rozmiaru, 2 pręty kręgosłupowe oraz łączniki z każdego rozmiaru. Zadanie Nr 4 - Stabilizacja odcinka szyjnego z dostępu przedniego - materiał : tytan. l.p. Nazwa asortymentu Ilość na 12 m-cy: 10. j.m.:komplet. 1.Stabilizacja odcinka szyjnego z dostępu przedniego - materiał: tytan. Płyty tytanowe do stabilizacji jedno i wielosegmentarnej w zakresie od 20-110mm, ze skokiem co 2,5mm. Płytka dostosowana do anatomii kręgosłupa szyjnego. Śruby z możliwością wielokierunkowego ustawienia w stosunku do płyty. Dwie śruby jednocześnie blokowane z płytką przez obrót tzw. (śmiała) o 90 stopni. Śruby jednokorówkowe i dwukorówkowe, samotnące. Wymagane 3 średnice śrub w zakresie 3,5 - 4,5mm i długości w zakresie 14-20mm, ze skokiem co 2mm. Komplet : 1 płytka, 4 śruby. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny (1 pełny komplet płytek + po 4 szt. śrub szyjnych z każdego rozmiaru). Zadanie Nr 5 - Protezy trzonów szyjnego odcinka kręgosłupa. l.p. Nazwa asortymentu Ilość na 12 m-cy:2. j.m.:komplet. 1. Protezy trzonów szyjnego odcinka kręgosłupa-materiał: tytan. Implanty służące do protezowania trzonów odcinka szyjnego kręgosłupa z dojścia przedniego wykonane ze stopu tytanu. Proteza w postaci perforowanego walca pustego w środku do wypełnienia kością lub subsystutem kości. Proteza w zakresie średnic D10, 12, 14 mm i w zakresie wysokość od 10 do 70 mm ze skokiem co 2,5 mm. Komplet : 1 proteza trzonu. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny 5 szt. pełnego kompletu rozmiarów. Zadanie Nr 6 - Protezy trzonów szyjnego odcinka kręgosłupa. l.p. Nazwa asortymentu Ilość na 12 m-cy: 2. j.m.: komplet. 1. Protezy trzonów szyjnego odcinka kręgosłupa-materiał: PEEK. Implant służący do protezowania trzonów odcinka szyjnego kręgosłupa z dojścia przedniego wykonany z materiału PEEK o wymiarach szerokość ok. 14mm, głębokość ok. 12mm, wysokość od 16 do 50mm ze skokiem co 2mm i od 50 do 75mm, ze skokiem co 5mm. Proteza zabezpieczona dodatkowymi 4 kolcami tytanowymi na górnej i dolnej powierzchni zakleszczanymi w graniczne trzonu zabezpieczająca przeszczep przed wypadaniem. Proteza pusta w środku z możliwością wypełnienia kością autogenną lub sztucznym substytutem kości w postaci pasty. Profil protezy dopasowany do fizjologicznej lordozy odcinka szyjnego kręgosłupa. W środku protezy ruchomy element umożliwiający umocowanie płytki szyjnej za pomocą wkrętu. Komplet : 1 proteza trzonu. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny 1 pełnego kompletu rozmiarów. Zadanie Nr 7 - Zaciski do płata czaszki. l.p. Nazwa asortymentu Ilość na 12 m-cy:50. j.m.: sztuk. 1. Zaciski do płata czaszki po kraniotomii, wykonane z materiału PEEK-OPTIMA, o rozmiarach średnicy: 12, 16, 22 mm, podwójny system zamykający, posiadające mechanizm samoucinający. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny w ilości 4 szt. z każdego rozmiaru. średnica: 12mm, 16mm, 22mm. Zadanie Nr 8 - Urządzenie mieszająco-podające wraz z cementem oraz dwie igły do wertebroplastyki. l.p. Nazwa asortymentu Ilość na 12 m-cy: 15. j.m.: komplet. 1.Sterylne urządzenie mieszająco-podające, z wbudowanym własnym zasilaniem elektrycznym, pozwalające na automatyczne i powtarzalne mieszanie składników cementu w zamkniętym pojemniku z wykluczeniem błędu czynnika ludzkiego oraz samoczynne wypełnianie cementem zestawu do jego dotrzonowego podawania. Podajnik o pojemności umożliwiającej podanie cementu do kilku trzonów. W zestawie powinien znajdować się ok. 40 cm długości przewód giętki łączący podajnik z igłą zabezpieczający operatora przed bezpośrednim oddziaływaniem promieniowania Rtg. Cement o podwyższonej lepkości i gęstości natychmiast po rozmieszaniu - konsystencja pasty do zębów, zawierający środek cieniujący - 30% siarczanu baru, zawierający hydrochinon opóźniający wiązanie do 18 min po wymieszaniu składników. Igły do podawania masy klejowej lub cementu kostnego. Możliwość wyboru kilku (min. 3) różnych średnic igieł, 2 długości oraz różnych kształtów ostrzy: centralne oraz jednostronnie ścięte(bezpieczne) Komplet: 1 mieszalnik, 1 cement, 2 igły. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny w ilości 3 komplety. Zadanie Nr 9 - Klamry szyjne do stabilizacji klatki międzytrzonowej w odcinku szyjnym. l.p. Nazwa asortymentu Ilość na 12 m-cy:5. j.m.:komplet. 1.Klamry szyjne do stabilizacji klatki międzytrzonowej w odcinku szyjnym o następujących parametrach: - materiał - stop tytanu - min. dwie wysokości : 15mm i 20mm; - min. dwie głębokości : 12mm i 14mm. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny w ilości 4 szt. Zadanie Nr 10 - Tytanowa klamra płatowa 3 rozmiary klamry przykrywającej: 12, 16, 20 mm. Zestaw narzędzi: Szczypce do aplikacji, przecinak, szczypce podtrzymujące, szczypce usuwające, klucz francuski, wkrętak, tacka sterylizacyjna. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy zagwarantował zapas konsygnacyjny w ilości 3 szt. z każdego rozmiaru, oraz 1 zestaw narzędzi. średnica: 12mm, 16mm, 20mm - Ilość na 12 m-cy:100 . j.m.:sztuk. Uwaga:1. Zamawiający wymaga wraz z dostawą implantów i stabilizatorów użyczenia narzędzi na okres trwania umowy, czego koszt ma zostać wkalkulowany w koszty zadania. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia niezbędnych szkoleń personelu medycznego Zamawiającego w ramach umowy. 3. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 4. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony w opakowaniu producenta. 5. Wykonawca będzie dostarczał towar oznakowany na opakowaniach z następującymi danymi: nazwa towaru, ilość, data produkcji, data ważności do użytku, producent. 6. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy przedmiotu zamówienia w terminie do 3 dni roboczych: od poniedziałku do piątku, od daty złożenia zamówienia przez zamawiającego telefonicznie lub faksem - przechowywanym przez miesiąc od czasu uzyskania prawidłowo zrealizowanego zamówienia. 7. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego przedmiotu zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy. 8. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w pozycji (Producent i nazwa handlowa-Producent i nr katalogowy) - w przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 9. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w pozycji (Nazwa i nr dokumentu dopuszczającego do obrotu) należy opisać dokument, natomiast w przypadku asortymentu niewymagającego takiego dopuszczenia należy wpisać (Nie wymaga dopuszczenia). 10. Zamawiający zastrzega, że podane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do siwz) przewidywane zapotrzebowanie ( podane ilości ) nie stanowią ilości gwarantowanych przez Zamawiającego, bowiem faktyczny zakres zamówień składanych przez Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych. Jednakże zmniejszenie ilości asortymentu podanych w załączniku nr 2 nie przekroczy 20% ilości przewidywanej w załączniku nr 2 dla danego zadania. 11. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Jeśli oryginalna dokumentacja jest sporządzona w innym języku, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski. 12. Wykonawca dołączy do oferty jako załącznik nr 8, instrukcję składowania zapasu konsygnacyjnego. 13. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne 33.14.16.20 - Zestawy medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LFC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Kożuchowska 41, 65-364 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24138,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24138,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24138,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LFC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Kożuchowska 41, 65-364 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22680,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22680,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LFC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Kożuchowska 41, 65-364 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33534,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33534,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33534,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LFC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Kożuchowska 41, 65-364 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10260,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10260,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10260,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LFC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Kożuchowska 41, 65-364 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1836,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1836,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1836,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LFC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Kożuchowska 41, 65-364 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3780,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3780,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMC IMPOMED CENTRUM SPÓŁKA AKCYJNA, ul. Skrzyneckiego 38, 04-563 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9500,22

  • Oferta z najniższą ceną: 9500,22 / Oferta z najwyższą ceną: 9500,22

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRYKER-POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Poleczki 35, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29646,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29646,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45360,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: Zadanie nr 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VALEANT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA, ul. Przemysłowa 2, 35-959 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9882,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9882,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9882,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.