Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-09
Starogard Gdański: Dostawa mleka i nabiału, artykułów spożywczych, warzyw i przetworów warzywnych oraz owoców i przetworów owocowych do Domu Pomocy Społecznej w Rokocinie ul. Parkowa 4, 83-200 Starogard Gd. oraz oddziałów DPS Niezapominajka ul. Jagodowa 19, 83-200 Starogard Gd. i DPS La Guardia ul. Pawia 4 , 83-200 Strarogard Gd.
Numer ogłoszenia: 36002 - 2010; data zamieszczenia: 09.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Rokocinie , ul. Parkowa 4, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 5621011, faks 0-58 5621011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsrokocin.webpark.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mleka i nabiału, artykułów spożywczych, warzyw i przetworów warzywnych oraz owoców i przetworów owocowych do Domu Pomocy Społecznej w Rokocinie ul. Parkowa 4, 83-200 Starogard Gd. oraz oddziałów DPS Niezapominajka ul. Jagodowa 19, 83-200 Starogard Gd. i DPS La Guardia ul. Pawia 4 , 83-200 Strarogard Gd..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywwczych określonych szczegułowo w Załącznikach od 5 do 7 SIWZ do Domu Pomocy Społecznej w Rokocinie ul. Parkowa 4 , 83-200 Starogard Gd. oraz w przypadku dostawy mleka do oddziałów określonych w pkt II.1.1. niniejszego ogłoszenia. Wielkość zamówienia obejmuje dostawy na czas 12 miesięcy od podpisania umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00 - Mleko 15.61.00.00 - Produkty przemiału ziarna 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, - zapewnią realizację dostaw do siedziby zamawiającego tj. Domu Pomocy Społecznej w Rokocinie ul. Parkowa 4, 83-200 Starogard Gd. oraz w przypadku dostawy mleka do oddziałów wymienionych w pkt II 1.1. niniejszego ogłoszenia. - Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt VI siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisane oświadczenie zał. Nr 3 do siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisane oświadczenie zał. Nr 3 do siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisane oświadczenie zał. Nr 3 do siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisane oświaczenie zał. Nr 3 do siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§4 umowy(wzór)1. Ceny jednostkowe mogą podlegać zmianie tylko na pisemny wniosek Wykonawcy nie wcześniej niż 3 m-ce od podpisania umowy: a) nie więcej niż wskażnik wzrostu cen artykułów konsumpcyjnych za dany kwatrał publikowany w Monitorze Polskim/tzn. Klauzula waloryzacyjna/ b) w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego poinformowania Zamawiającego o każdej zmianie cen, w przypadku określonym w pkt 1. Udokumentowanie musi zawierać uzasadnienie zmiany cen. 3.Zmiana cen może nastąpić po podpisaniu przez obie strony aneksu. § 10 pkt 2 umowy(wzór) Aneksu nie wymagają zmiany cen w przypadku: -spadku cen.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/powiaty/starogardzki/dps_rokocin lub www.dpsrokocin.webpark.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Rokocinie
ul. Parkowa 4,
83-200 Starogard Gd. pokój 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Rokocinie ul. Parkowa 4, 83-200 Starogard Gd. pokój 23.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Remont boiska szkolnego - wykonanie boiska wielofunkcyjnego w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym z siedzibą w Starogardzie Gdańskim przy ul. Chojnickiej 70 (2/B/SOSW/2024).
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator koparkoładowarki" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg powiatowych w PZD Starogard Gdański w sezonach zimowych 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
- DOSTAWA SYSTEMU PARKINGOWEGO WRAZ Z MONTAŻEM
- Remont budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim w celu dostosowania do potrzeb lokalowych
- Budowa sali sportowej wraz z łącznikiem oraz budowa dwóch wind w istniejącej części szkoły
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów spożywczych (soja, kasze, cukier, makaron, przyprawy)
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Integracyjnego Przedszkola nr 12 im. Marii Montessori w Chorzowie, ul. Lipińska 9 - I/2024
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 124 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Białej Podlaskiej
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część II
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 21 w Chorzowie, ul. Wolności 133 - I/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.