eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Dostawa mleka i nabiału, artykułów spożywczych, warzyw i przetworów warzywnych oraz owoców i przetworów owocowych do Domu Pomocy Społecznej w Rokocinie ul. Parkowa 4, 83-200 Starogard Gd. oraz oddziałów DPS Niezapominajka ul. Jagodowa 19, 83-200 Starogard

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-09

Starogard Gdański: Dostawa mleka i nabiału, artykułów spożywczych, warzyw i przetworów warzywnych oraz owoców i przetworów owocowych do Domu Pomocy Społecznej w Rokocinie ul. Parkowa 4, 83-200 Starogard Gd. oraz oddziałów DPS Niezapominajka ul. Jagodowa 19, 83-200 Starogard Gd. i DPS La Guardia ul. Pawia 4 , 83-200 Strarogard Gd.
Numer ogłoszenia: 36002 - 2010; data zamieszczenia: 09.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Rokocinie , ul. Parkowa 4, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 5621011, faks 0-58 5621011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsrokocin.webpark.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mleka i nabiału, artykułów spożywczych, warzyw i przetworów warzywnych oraz owoców i przetworów owocowych do Domu Pomocy Społecznej w Rokocinie ul. Parkowa 4, 83-200 Starogard Gd. oraz oddziałów DPS Niezapominajka ul. Jagodowa 19, 83-200 Starogard Gd. i DPS La Guardia ul. Pawia 4 , 83-200 Strarogard Gd..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywwczych określonych szczegułowo w Załącznikach od 5 do 7 SIWZ do Domu Pomocy Społecznej w Rokocinie ul. Parkowa 4 , 83-200 Starogard Gd. oraz w przypadku dostawy mleka do oddziałów określonych w pkt II.1.1. niniejszego ogłoszenia. Wielkość zamówienia obejmuje dostawy na czas 12 miesięcy od podpisania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00 - Mleko 15.61.00.00 - Produkty przemiału ziarna 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, - zapewnią realizację dostaw do siedziby zamawiającego tj. Domu Pomocy Społecznej w Rokocinie ul. Parkowa 4, 83-200 Starogard Gd. oraz w przypadku dostawy mleka do oddziałów wymienionych w pkt II 1.1. niniejszego ogłoszenia. - Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt VI siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie zał. Nr 3 do siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie zał. Nr 3 do siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie zał. Nr 3 do siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświaczenie zał. Nr 3 do siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§4 umowy(wzór)1. Ceny jednostkowe mogą podlegać zmianie tylko na pisemny wniosek Wykonawcy nie wcześniej niż 3 m-ce od podpisania umowy: a) nie więcej niż wskażnik wzrostu cen artykułów konsumpcyjnych za dany kwatrał publikowany w Monitorze Polskim/tzn. Klauzula waloryzacyjna/ b) w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego poinformowania Zamawiającego o każdej zmianie cen, w przypadku określonym w pkt 1. Udokumentowanie musi zawierać uzasadnienie zmiany cen. 3.Zmiana cen może nastąpić po podpisaniu przez obie strony aneksu. § 10 pkt 2 umowy(wzór) Aneksu nie wymagają zmiany cen w przypadku: -spadku cen.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/powiaty/starogardzki/dps_rokocin lub www.dpsrokocin.webpark.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Rokocinie ul. Parkowa 4, 83-200 Starogard Gd. pokój 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Rokocinie ul. Parkowa 4, 83-200 Starogard Gd. pokój 23.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.