To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-30
Poddębice: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem zadań na stanowisku Prowadzącego zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu: ZAWÓD PRZEPUSTKĄ DO LEPSZEGO JUTRA
Numer ogłoszenia: 359970 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303720 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach działający w imieniu Powiatu Poddębickiego, ul. Polna 13/15, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. (43) 678 31 13, faks (43) 678 31 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem zadań na stanowisku Prowadzącego zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu: ZAWÓD PRZEPUSTKĄ DO LEPSZEGO JUTRA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług doraźnego wsparcia przy realizacji projektu ZAWÓD PRZEPUSTKĄ DO LEPSZEGO JUTRA, obejmujących realizację zadań na stanowisku Prowadzącego zajęcia pozalekcyjne. Przedmiot zamówienia to: Stanowisko prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Język niemiecki (łącznie 50 godzin lekcyjnych), (1 godzina lekcyjna = 45 min.) -II edycja realizowana w roku szkolnym 2014/2015. Zakres obowiązków dla Wykonawcy zamówienia: 1. Zapoznanie się z założeniami merytorycznymi projektu określonymi we wniosku o dofinansowanie projektu. 2. Podejmowanie działań zapewniających prawidłową realizację zadań projektu. 3. Prowadzący zajęcia przed rozpoczęciem realizacji danego cyklu zajęć w ramach projektu jest zobowiązany nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia przeprowadzenia pierwszych zajęć dostarczyć do Biura Projektu następujące dokumenty: a) listę uczestników zajęć, b) oświadczenie uczestniczki/uczestnika projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, c) oświadczenie uczestniczki/uczestnika projektu o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku, d) deklarację udziału uczestniczki/uczestnika w projekcie, e) deklarację uczestnictwa w projekcie, f) kwestionariusz zawierający dane osobowe uczestników biorących udział w projekcie, 4. Prowadzący zajęcia nie później niż w terminie 5 dni roboczych od momentu podpisania umowy, ale nie później niż w dniu rozpoczęcia zajęć zobowiązany jest dostarczyć do Biura Projektu pisemną informację o planowanym terminie prowadzenia zajęć (dzień tygodnia i godziny) oraz numer pracowni, w której będą się one odbywać. 5. W przypadku zaistnienia zmian w ust. 3 lit. a) i w ust. 4 zakresu obowiązków prowadzący jest zobowiązany do zgłoszenia tych zmian w Biurze Projektu w terminie 3 dni od dnia ich zaistnienia, w formie pisemnej na stosownym formularzu oraz dostarczenia innych niezbędnych dokumentów związanych z wprowadzonymi zmianami (dokumenty dotyczące nowego uczestnika w Projekcie lub Oświadczenie o rezygnacji z udziału w Projekcie). 6. W przypadku, kiedy prowadzący zajęcia nie może ich przeprowadzić zgodnie z aktualnym grafikiem jest zobowiązany poinformować o tym w formie pisemnej Biuro Projektu najpóźniej w dniu, kiedy miały być prowadzone zajęcia (przed ich rozpoczęciem). 7. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. a) oraz ust. 4 zakresu obowiązków, zatwierdza i podpisuje Dyrektor Szkoły lub osoba przez niego upoważniona. Muszą one również zawierać pieczątkę Szkoły oraz pieczątkę imienną podpisującego. 8. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. b) oraz ust. 3 lit. d) zakresu obowiązków, podpisuje pełnoletni uczestnik projektu, a w przypadku, gdy jest niepełnoletni - rodzic lub opiekun prawny. 9. Dokument, o którym mowa w ust. 3 lit. f) zakresu obowiązków wypełnia uczestnik projektu. 10. Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów, o których mowa w ust. 3 zakresu obowiązków, jeżeli zostały wypełnione nieprawidłowo. 11. Realizowanie zajęć zgodnie z programem zajęć złożonym przed zawarciem umowy. W przypadku konieczności dokonania zmian w w/w programie prowadzący zajęcia jest zobowiązany do przedłożenia pisemnej informacji wraz z aktualną wersją programu w Biurze Projektu w terminie 3 dni roboczych od powzięcia informacji o konieczności naniesienia zmian. 12. Prowadzenie zajęć w terminach i salach - zgodnie z informacją przedłożoną w Biurze Projektu. 13. Prawidłowe i terminowe prowadzenie dokumentacji projektu (dzienniki zajęć, listy obecności na zajęciach, inna - według potrzeb). 14. Dbałość o bezpieczeństwo uczestników w czasie zajęć. 15. Organizowanie, uczestniczenie i sprawowanie opieki nad uczestnikami wyjazdów organizowanych w ramach projektu ( min. 1 wyjazd w trakcie danego cyklu zajęć). 16. Przechowywanie w pracowniach (w możliwych formach) rezultatów i produktów wypracowanych na zajęciach aż do zakończenia realizacji projektu. 17. Sporządzanie comiesięcznych sprawozdań merytorycznych będących warunkiem przyjęcia pracy i w rezultacie rozliczenia finansowego zgodnie z wzorem zatwierdzonym przez Zamawiającego. 18. Złożenie w Biurze Projektu, najpóźniej w 5-tym dniu roboczym przed zakończeniem każdego miesiąca, następujących dokumentów: - sprawozdanie z realizacji programu zajęć w danym okresie, - wypełnione listy obecności uczestników na zajęciach, - wypełniony formularz protokołu odbioru do umowy cywilno - prawnej, - wypełniony formularz rachunku do umowy cywilno - prawnej, - zapotrzebowanie na materiały biurowe, dydaktyczne i inne niezbędne do realizacji danych zajęć (cena za sztukę nie może przekraczać 350 zł) na kolejny miesiąc, - dokumentację związaną z wyjazdem edukacyjnym, jeśli w danym miesiącu prowadzący zajęcia w nim uczestniczył, - dwa razy w danym cyklu realizacji zajęć dokumentację fotograficzną prezentującą wykorzystywanie zakupionego sprzętu na zajęciach - min. 5 fotografii z danego okresu, którego dotyczy ta dokumentacja (wersja elektroniczna). 19. W przypadku dostarczenia błędnego sprawozdania merytorycznego z realizacji projektu bądź dostarczenia niekompletnej dokumentacji wymienionej w ust. 18 zakresu obowiązków Zamawiający ma prawo wezwać prowadzącego zajęcia do jej uzupełnienia w terminie 2 dni roboczych, o czym prowadzący zajęcia jest informowany w formie pisemnej oraz drogą elektroniczną na wskazany przez niego adres e-mail. 20. Nieuzupełnienie sprawozdania merytorycznego z realizacji projektu w wyznaczonym terminie skutkuje niekwalifikowalnością wydatków, co oznacza, że Zamawiający nie dokonuje adnotacji na rachunku Zleceniobiorcy o przyjęciu wykonania zlecenia. 21. Zamawiający ma prawo wezwać prowadzącego zajęcia do złożenia dodatkowego sprawozdania z realizacji projektu, o czym informuje w formie pisemnej, wyznaczając jednocześnie termin na jego złożenie. 22. W przypadku, kiedy prowadzący zajęcia nie realizuje obowiązku wymienionego w ust. 18 zakresu obowiązków w wyznaczonym po raz trzeci z rzędu terminie, Zamawiający ma prawo rozwiązać zawartą z prowadzącym umowę. 23. Końcowe sprawozdanie merytoryczne z realizacji projektu prowadzący zajęcia jest zobowiązany złożyć nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od przeprowadzenia ostatnich zajęć w ramach danego cyklu. 24. Udział w obowiązkowych spotkaniach Personelu Projektu w wyznaczonych terminach. 25. Aktywny udział w przygotowywaniu i prowadzeniu kampanii promujących projekt oraz innych uroczystości związanych z realizacją projektu. Przewidywany czas pracy w wymiarze 50 godzin lekcyjnych zajęć dla danej grupy w jednej edycji zajęć, łączna liczba godzin wynosi 50 dla całego przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem; forma zatrudnienia - umowa zlecenie. Termin realizacji zadania: od momentu podpisania umowy do 30.06.2015 r. Wymagania dotyczące wykonującego usługę: Prowadzący zajęcia pozalekcyjne: a) wykształcenie wyższe magisterskie, b) przygotowanie pedagogiczne, c) znajomość specyfiki organizacji pracy środowiska, w którym będzie realizowany projekt. Inne wymagania 1. Wykonawca będzie dyspozycyjny w trakcie trwania projektu (czynności będące przedmiotem zamówienia Wykonawca wykonywać będzie w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy obowiązujących u Zamawiającego, a także za zgodą Zamawiającego lub na jego polecenie poza tymi godzinami i/lub poza siedzibą Zamawiającego).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w związku z realizacją projektu: ZAWÓD PRZEPUSTKĄ DO LEPSZEGO JUTRA realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wioletta Jendrzejczak, Niewiesz Kolonia 10, 99-200 Poddębice, 99-200 Poddębice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1828,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2750,00
Oferta z najniższą ceną: 2750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2750,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Dostawy środków do mycia i dezynfekcji dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie oraz pozostałości z segregacji z posesji
- Zakup agregatów prądotwórczych na potrzeby zabezpieczenia funkcjonowania Gminy Poddębice i jednostek jej podległych, w ramach środków z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Działanie na rzecz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej i ich otoczenia - usługi pedagogiczne w ramach projektu: Wsparcie rodzinnej pieczy zastępczej na terenie Powiatu Poddębickiego - II postęp.
- Sukcesywna dostawa paliwa wraz z transportem do Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o.
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do dnia 31 grudnia 2026 roku
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- szkolenia dla uczniów klas pierwszych szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez Powiat Otwocki, w ramach zajęć Edukacja dla Bezpieczeństwa
- Indywidualne korepetycje dla dzieci na poziomie szkoły podstawowej i ponadpodstawowej oraz pomoc w nauce dzieciom z klas młodszych szkoły podstawowej
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu PWD dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028. Polegających na przeprowadzeniu korepetycji z j. ang. matematyki - 2 Części
więcej: Usługi szkolnictwa średniego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





