eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Warszawa: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego.
Numer ogłoszenia: 359880 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. , ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5725570, faks 022 6592777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo-terenowego wyprodukowanego w 2009 roku o następujących parametrach: Parametr Wymagania Silnik DIESEL Pojemność silnika Nie mniej niż 1.8L Moc silnika Min. 120 KM Skrzynia biegów Manualna, min. 5-cio biegowa Napęd 4 x 4 stały Liczba drzwi 5 Liczba miejsc 5 Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (według danych producenta) Nie więcej niż 8 litrów na 100 kilometrów Rozmiar kół 17 - 18 cali Poduszki powietrzne Dla kierowcy i dla pasażera Boczne kurtyny powietrzne Z przodu i z tyłu Boczne poduszki powietrzne TAK Pojemność zbiornika Minimum 65 L Prześwit pojazdu maksymalnie obciążonego Minimum 200 mm Rozstaw osi Minimum 2600 mm Przestrzeń za siedzeniami tylnimi w pozycji normalnej Minimum 390 L ABS + EBD + ESP TAK Wspomaganie kierownicy TAK Przednie lampy ksenonowe ze spryskiwaczami TAK Centralny zamek plus alarm TAK Immobilizer TAK Elektryka szyb przód i tył TAK Radio CD/mp3 ze zmieniarką TAK Obręcze kół ze stopów lekkich (aluminiowe) TAK Dodatkowy komplet kół z oponami zimowymi wymiar 17 lub 18 cali TAK Komplet kluczy naprawczych TAK Apteczka TAK Dywaniki TAK Gaśnica (min. 2 kg) TAK Klimatyzacja automatyczna TAK Czujniki parkowania tył i przód montowane w zderzaku TAK Regulacja kierownicy TAK Koło zapasowe TAK Kolor nadwozia Czarny Lakier metalic lub perła Zderzaki w kolorze nadwozia Listwy boczne drzwi w kolorze nadwozia Lusterka w kolorze nadwozia Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia Tapicerka w kolorze ciemnym Gwarancja na części mechaniczne minimum 36 miesięcy lub 100.000 kilometrów Gwarancja na perforację blachy minimum 120 miesięcy Gwarancja na lakier minimum 12 miesięcy Przedmiot zamówienia sklasyfikowano zgodnie z Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) jako: pojazdy terenowe - 34113300-5. Zamawiający odbierze przedmiot zamówienia z autoryzowanego salonu znajdującego się na terenie Warszawy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełniać warunki wynikające z art. 22 ustawy Pzp, co potwierdza się złożeniem oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ) 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy). Ocena warunków, o których mowa powyżej zostanie dokonana w systemie: spełnia - nie spełnia; ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Ponadto w przypadku gdy przedmiot zamówienia będzie realizowany we współpracy z innym Wykonawcą, Wykonawca składający ofertę powinien posiadać umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie określającą jednoznacznie sposób reprezentowania wspólników. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zasadami ustawy, co do sposobu jej przygotowania oraz warunków realizacji zamówienia. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert na wezwanie Zamawiającego, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, po wezwaniu Zamawiającego, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 5 SIWZ wszyscy Wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu ofertowym określonym w zał. nr 3 do SIWZ). Wyżej wymienione dokumenty dostarcza się w oryginale lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku nie złożenia zastrzeżenia, o którym mowa w art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający może udostępnić ofertę wraz z załącznikami zainteresowanym Wykonawcom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 10:00, miejsce: ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa (sekretariat - I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.