Ogłoszenie z dnia 2011-02-01
Słupsk: dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie na rok 2011.
Numer ogłoszenia: 35979 - 2011; data zamieszczenia: 01.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Lubuczewo 29A, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 846 26 30, faks 0-59 849 19 68.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie na rok 2011..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: części- 1 dostawy artykułów mrożonych części- 2 dostawy artykułów mleczarskich, części- 3 dostawy różnych produktów spożywczych. MIESZANKA WARZYWNA 7-SKŁ. MROŻONA kg 100,00 PIEROGI Z TRUSKAWKAMI MROŻONE kg 300,00 PYZY ZIEMNIACZANE MROŻONE kg 100,00 PYZY Z MIĘSEM MROŻONE kg 250,00 WŁOSZCZYZNA MROŻONA kg 500,00 FASOLKA SZPARAGOWA MROŻONA kg 80,00 BROKUŁY MROŻONE kg 50,00 PIEROGI ZE ŚLIWKAMI MROŻONE kg 250,00 KALAFIOR MROŻONY kg 130,00 MIESZANKA CHIŃSKA MROŻONA kg 50,00 PIEROGI Z KAPUSTĄ MROŻONE kg 150,00 ZAPIEKANKA szt. 1 000,00 MASŁO ROŚLINNE 250 g szt. 7 000,00 MASŁO 250 g szt. 500,00 JOGURT SMAKOWY 150 g szt. 5 400,00 JOGURT NATURALNY 370 g szt. 400,00 SEREK HOMOGENIZOWANY 100 g szt. 500,00 SER TOPIONY 100 g szt. 5 240,00 SER ŻÓŁTY kg 600,00 TWARÓG PÓŁTUSTY kg 400,00 TWARÓG CHUDY kg 200,00 MLEKO 2% UHT 1l szt. 6 000,00 ŚMIETANA 12% 400 g szt. 1 500,00 ŚMIETANA 30% 200 g szt. 30,00 SYROP OWOCOWY 4,96 l szt. 100,00 NAPÓJ OWOCOWY 2 l szt. 100,00 SOK 1l szt. 70,00 WODA MINERALNA 1,5 l szt. 600,00 WODA MINERALNA 0,5 l szt. 150,00 ŻUR BIAŁY 500 ml szt. 40,00 PRZYPRAWA W PŁYNIE DO ZUP 1l szt. 100,00 ROSOŁKI DROBIOWE KOSTKA 60 g szt. 250,00 PRZYPRAWA WARZYWKO 200 g szt. 350,00 PRZYPRAWA KUCHAREK 200 g szt. 350,00 ZIELE ANGIELSKIE 20 g szt. 50,00 KOPER SUSZONY 10 g szt. 50,00 NATKA PIETRUSZKI SUSZONA 10 g szt. 250,00 PIEPRZ CZARNY 20 g szt. 400,00 LIŚĆ LAUROWY 15 g szt. 25,00 LIŚĆ LAUROWY 12 g szt. 50,00 ŻELATYNA 50 g szt. 100,00 CYNAMON 20 g szt. 100,00 PAPRYKA MIELONA 20 g szt. 80,00 KWASEK CYTRYNOWY 20 g szt. 90,00 MAJERANEK 20 g szt. 250,00 KISIEL 40 g szt. 200,00 BUDYŃ 40 g szt. 200,00 ŚLIWKI SUSZONE 100 g szt. 50,00 MĄKA PSZENNA 1 kg kg 380,00 MĄKA ZIEMNIACZANA 1 kg kg 60,00 MĄKA TORTOWA 1 kg kg 100,00 KASZA MANNA 1 kg kg 100,00 KASZA JĘCZMIENNA 1 kg kg 400,00 KASZA GRYCZANA 1 kg kg 400,00 PŁATKI OWSIANE 1 kg kg 120,00 RYŻ 1 kg kg 250,00 SÓL 1 kg kg 500,00 CUKIER 1 kg kg 1 100,00 MAKARON NITKI 400 g szt. 130,00 MAKARON ŚWIDEREK 400 g szt. 300,00 MAKARON GNIAZDA 400 g szt. 50,00 HERBATA OWOCOWA 20 SASZ, szt. 400,00 HERBATA OWOCOWA GRANULOWANA 300 g szt. 160,00 HERBATA MIĘTOWA 20 SASZ, szt. 300,00 HERBATA GRANULOWANA CZARNA 100 g szt. 600,00 KAWA INKA 150 g szt. 200,00 KAKAO 200 g szt. 52,00 MIESZANKA WARZYWNA 3-SKŁ. 460 g szt. 200,00 PIECZARKI MARYNOWANE 300 g szt. 10,00 SOS SŁODKO-KWAŚNY 300 g szt. 100,00 SZCZAW KONSERWOWY 900 g szt. 70,00 PAPRYKA KONSERWOWA 900 g szt. 140,00 OGÓRKI KONSERWOWE 870 g szt. 160,00 GROSZEK KONSERWOWY 400 g szt. 80,00 FOSOLA CZERW.KONSERW.400 g szt. 40,00 KONCENTRAT POMIDOROWY 1kg szt. 110,00 DŻEM 280 g szt. 1 300,00 MUSZTARDA 1kg szt. 50,00 MUSZTARDA 500g szt. 40,00 KECZUP 480 g szt. 100,00 MAJONEZ 700 ml szt. 230,00 MAJONEZ LIGHT O OBNIŻ. ZAW. TŁUSZCZU szt. 60,00 ĆWIKŁA 300 g szt. 20,00 CHRZAN 190 g szt. 20,00 OCET 500 ml szt. 90,00 OLEJ ROŚLINNY 1l szt. 200,00 FASOLA BIAŁA kg 200,00 GROCH ŁUSKANY kg 120,00.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3, 15.33.11.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dpslubuczewo.mojbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBUCZEWIE , LUBUCZEWO 29 A, 76-200 SŁUPSK. POKÓJ NR 39.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2011 godzina 10:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBUCZEWIE , LUBUCZEWO 29 A, 76-200 SŁUPSK. POKÓJ NR 39.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: części- 1 dostawy artykułów mrożonych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. MIESZANKA WARZYWNA 7-SKŁ. MROŻONA kg 100,00 2. PIEROGI Z TRUSKAWKAMI MROŻONE kg 300,00 3. PYZY ZIEMNIACZANE MROŻONE kg 100,00 4. PYZY Z MIĘSEM MROŻONE kg 250,00 5. WŁOSZCZYZNA MROŻONA kg 500,00 6. FASOLKA SZPARAGOWA MROŻONA kg 80,00 7. BROKUŁY MROŻONE kg 50,00 8. PIEROGI ZE ŚLIWKAMI MROŻONE kg 250,00 9. KALAFIOR MROŻONY kg 130,00 10. MIESZANKA CHIŃSKA MROŻONA kg 50,00 11. PIEROGI Z KAPUSTĄ MROŻONE kg 150,00 12. ZAPIEKANKA szt. 1 000,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: części- 2 dostawy artykułów mleczarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. MASŁO ROŚLINNE 250 g szt. 7 000,00 2. MASŁO 250 g szt. 500,00 3. JOGURT SMAKOWY 150 g szt. 5 400,00 4. JOGURT NATURALNY 370 g szt. 400,00 5. SEREK HOMOGENIZOWANY 100 g szt. 500,00 6. SER TOPIONY 100 g szt. 5 240,00 7. SER ŻÓŁTY kg 600,00 8. TWARÓG PÓŁTUSTY kg 400,00 9. TWARÓG CHUDY kg 200,00 10. MLEKO 2% UHT 1l szt. 6 000,00 11. ŚMIETANA 12% 400 g szt. 1 500,00 12. ŚMIETANA 30% 200 g szt. 30,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3- dostawy różnych artykułów spożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SYROP OWOCOWY 4,96 l szt. 100,00 NAPÓJ OWOCOWY 2 l szt. 100,00 SOK 1l szt. 70,00 WODA MINERALNA 1,5 l szt. 600,00 WODA MINERALNA 0,5 l szt. 150,00 ŻUR BIAŁY 500 ml szt. 40,00 PRZYPRAWA W PŁYNIE DO ZUP 1l szt. 100,00 ROSOŁKI DROBIOWE KOSTKA 60 g szt. 250,00 PRZYPRAWA WARZYWKO 200 g szt. 350,00 PRZYPRAWA KUCHAREK 200 g szt. 350,00 ZIELE ANGIELSKIE 20 g szt. 50,00 KOPER SUSZONY 10 g szt. 50,00 NATKA PIETRUSZKI SUSZONA 10 g szt. 250,00 PIEPRZ CZARNY 20 g szt. 400,00 LIŚĆ LAUROWY 15 g szt. 25,00 LIŚĆ LAUROWY 12 g szt. 50,00 ŻELATYNA 50 g szt. 100,00 CYNAMON 20 g szt. 100,00 PAPRYKA MIELONA 20 g szt. 80,00 KWASEK CYTRYNOWY 20 g szt. 90,00 MAJERANEK 20 g szt. 250,00 KISIEL 40 g szt. 200,00 BUDYŃ 40 g szt. 200,00 ŚLIWKI SUSZONE 100 g szt. 50,00 MĄKA PSZENNA 1 kg kg 380,00 MĄKA ZIEMNIACZANA 1 kg kg 60,00 MĄKA TORTOWA 1 kg kg 100,00 KASZA MANNA 1 kg kg 100,00 KASZA JĘCZMIENNA 1 kg kg 400,00 KASZA GRYCZANA 1 kg kg 400,00 PŁATKI OWSIANE 1 kg kg 120,00 RYŻ 1 kg kg 250,00 SÓL 1 kg kg 500,00 CUKIER 1 kg kg 1 100,00 MAKARON NITKI 400 g szt. 130,00 MAKARON ŚWIDEREK 400 g szt. 300,00 MAKARON GNIAZDA 400 g szt. 50,00 HERBATA OWOCOWA 20 SASZ, szt. 400,00 HERBATA OWOCOWA GRANULOWANA 300 g szt. 160,00 HERBATA MIĘTOWA 20 SASZ, szt. 300,00 HERBATA GRANULOWANA CZARNA 100 g szt. 600,00 KAWA INKA 150 g szt. 200,00 KAKAO 200 g szt. 52,00 MIESZANKA WARZYWNA 3-SKŁ. 460 g szt. 200,00 PIECZARKI MARYNOWANE 300 g szt. 10,00 SOS SŁODKO-KWAŚNY 300 g szt. 100,00 SZCZAW KONSERWOWY 900 g szt. 70,00 PAPRYKA KONSERWOWA 900 g szt. 140,00 OGÓRKI KONSERWOWE 870 g szt. 160,00 GROSZEK KONSERWOWY 400 g szt. 80,00 FOSOLA CZERW.KONSERW.400 g szt. 40,00 KONCENTRAT POMIDOROWY 1kg szt. 110,00 DŻEM 280 g szt. 1 300,00 MUSZTARDA 1kg szt. 50,00 MUSZTARDA 500g szt. 40,00 KECZUP 480 g szt. 100,00 MAJONEZ 700 ml szt. 230,00 MAJONEZ LIGHT O OBNIŻ. ZAW. TŁUSZCZU szt. 60,00 ĆWIKŁA 300 g szt. 20,00 CHRZAN 190 g szt. 20,00 OCET 500 ml szt. 90,00 OLEJ ROŚLINNY 1l szt. 200,00 FASOLA BIAŁA kg 200,00 GROCH ŁUSKANY kg 120,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wrzeście na działkach nr 31/2, 31/3, 31/4, 37/23, 255, 37/13, 37/15, 37/2 wraz z wypustami do dz. 37/9-37/12, 37/14, 37/16-37/22
- "Dostawa artykułów spożywczych różnych do Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku"
- Usługa całodobowej, wszechstronnej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej w tym obsługę Biura Ochrony
- "Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w budynkach PFSB w Słupsku, przy ul. Lutosławskiego 1A oraz ul. Jana Pawła II 3."
- Dostawa noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Orońsko
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części: konserwy i przetwory z mięsa i ryb; produkty przemiału ziarna; różne produkty spożywcze; produkty mleczarskie dla DPS Ruda Różaniecka
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku z podziałem na 3 części
więcej: Warzywa świeże lub mrożone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





