eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Rozbiórka obiektów gminnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-05

Wałbrzych: Rozbiórka obiektów gminnych
Numer ogłoszenia: 359702 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293628 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, ul. Matejki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6414400, 6414408, faks 74 6414404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka obiektów gminnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka obiektów gminnych. Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania: zadanie I: budynek mieszkalny przy ul. II Armii 7B (działka nr 130/5 obręb 28 Sobięcin) i budynek mieszkalny wraz z komórkami gospodarczymi przy ul. Niepodległości 65A (działka nr 500 obręb 33 Podgórze), zadanie II: budynek gospodarczy przy ul. Słowackiego 6A (działka nr 248/2 obręb 27 Śródmieście) i budynek mieszkalny przy ul. Mickiewicza 32A (działka nr 667 obręb 27 Śródmieście), zadanie III: budynek mieszkalno - usługowy przy ul. Pocztowej 2, 2a (działka nr 160 obręb 20 Stary Zdrój). Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. wykonanie planów BIOZ przez kierownika rozbiórki, 2. rozbiórkę ww. obiektów zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją - projektem rozbiórki oraz odpowiednio aktualnym pozwoleniem na rozbiórkę /nakazem rozbiórki, przy zachowaniu przepisów prawa budowlanego, 3. wywóz i przekazanie odpadów budowlanych powstałych w trakcie realizacji zadania do unieszkodliwienia lub odzysku. Udokumentowanie (karta przekazania odpadu) sposobu zagospodarowania odpadów jest warunkiem dokonania odbioru końcowego danego zadania, 4. wyrównanie i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, 5. opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej terenu. Ponadto w przypadku zadania III wykonanie projektu zmiany czasowej organizacji ruchu drogowego, wprowadzanej na czas rozbiórki obiektu budowlanego. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) wykonanie projektu zmiany czasowej organizacji ruchu drogowego, wprowadzanej na czas rozbiórki obiektu budowlanego - dot. zadania III, b) protokolarne przejęcie od Zamawiającego terenu budowy, c) zagospodarowanie terenu budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb własnych - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, d) zapewnienie warunków bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej, opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę i warunki prowadzenia robót rozbiórkowych, e) utrzymanie porządku na terenie budowy w czasie realizacji robót, f) oznaczenie terenu budowy i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami, g) wyrównanie i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, odtworzenie ewentualnie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących, h) przekazanie odpadów budowlanych powstałych w trakcie realizacji umowy do odzysku lub unieszkodliwienia, i) udokumentowanie sposobu zagospodarowania odpadów, jako warunek dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy, j) ubezpieczenia budowy w zakresie odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich powstałych w związku z prowadzeniem robót, a także ruchu pojazdów mechanicznych, k) zapewnienia kierownika budowy z wymaganymi uprawnieniami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Rozbiórka obiektów gminnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENERGOKON-PLUS sp. z o.o., ul. Mierosławskiego 3, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92373,00

  • Oferta z najniższą ceną: 92373,00 / Oferta z najwyższą ceną: 257070,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Rozbiórka obiektów gminnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENERGOKON-PLUS sp. z o.o., ul. Mierosławskiego 3, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119925,00

  • Oferta z najniższą ceną: 119925,00 / Oferta z najwyższą ceną: 192052,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Rozbiórka obiektów gminnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENERGOKON-PLUS sp. z o.o., ul. Mierosławskiego 3, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54759,60

  • Oferta z najniższą ceną: 54759,60 / Oferta z najwyższą ceną: 177120,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.