To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-06
Ogłoszenie nr 359678 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.
Bydgoszcz: Dostawa sprzętu gaśniczego i wyposażenia specjalistycznego dla WSP 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 322562-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 327843-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd  Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny
09057078200000, ul.
ul. Podchorążych 
33,
85915  
Bydgoszcz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
261 413 876/261 414 285, faks
, e-mail
kierownikszp@rzi.mil.pl; szp@rzi.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka budżetowa MON
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 
Dostawa sprzętu gaśniczego i wyposażenia specjalistycznego dla WSP
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SSTiP/PN/2/D/10
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Element I Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m. 1 Kamizelka odblaskowa dla kier. działaniami ratowniczymi (KDR) 7 szt. 2 Kamizelka ratownicza (kapok) 8 szt. 3 Zatrzaśnik duży 20 szt. Element II Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m. 1 Siekiera 8 szt. 2 Lizak odblaskowy do kierowania ruchem 25 szt. 3 Łopata uniwersalna 15 szt. 4 Nóż do przecinania taśm i pasów 20 szt. Element III Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m. 1 Agregat gaśniczy AWP-25 4 szt. 2 Gaśnica GWG 2x AF z wieszakiem 20 szt. 3 Aerozol gaśniczy wrzutowy 12 szt. Element IV Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m. 1 Hełm strażacki 15 szt. Element V Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m. 1 Proszek gaśniczy (dwa asortymenty) 4000 kg Element VI Lp. Nazwa sprzętu Ilość j.m. 1 Ubranie spec. chroniące przed prom. ciepln. i płomieniem TYP 3 6 kpl.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
35000000-4
Dodatkowe kody CPV: 
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Element I | 
| 
Postępowanie/część zostało unieważnione 
nie
 Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:  | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2710 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
 Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma  Cena wybranej oferty/wartość umowy 2755.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa   | |
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Element II | 
| 
Postępowanie/część zostało unieważnione 
nie
 Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:  | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9100 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
 Cena wybranej oferty/wartość umowy 9717 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa   | |
| CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Element III | 
| 
Postępowanie/część zostało unieważnione 
nie
 Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:  | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT37000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
 Cena wybranej oferty/wartość umowy 35879.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa   | |
| CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Element IV | 
| 
Postępowanie/część zostało unieważnione 
nie
 Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:  | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7500 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
 Cena wybranej oferty/wartość umowy 8856 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa   | |
| CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Element V | 
| 
Postępowanie/część zostało unieważnione 
nie
 Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:  | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
 Cena wybranej oferty/wartość umowy 25338 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa   | |
| CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Element VI | 
| 
Postępowanie/część zostało unieważnione 
nie
 Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:  | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
 Cena wybranej oferty/wartość umowy 18081 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa   | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  
 na podstawie art.  
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu 
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- WZPiFP-130-25 Usługa przechowywania (parkowania) pojazdów oraz części i podzespołów, które zabezpieczono na terenie działania KMP/KPP woj. kujawsko-pomorskiego
 - Budowa budynku magazynowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
 - Świadczenie usług w zakresie transportu osobowego dzieci na zajęcia dydaktyczno - wychowaw z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Kazimierza Wielkiego ISOB do szkoły.
 - Dostawa chemii basenowej do Centrum Rekreacji Astoria położonego w Bydgoszczy przy ul. Królowej Jadwigi 23.
 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowych obejmujących część stolarki okiennej (część I - parter, I i II piętro) oraz architektury ogrodowej Zespołu Pałacowo-Parkowego w Ostromecku
 - Okresowe usługi konserwacji i naprawy dynamicznego zasilacza UPS UBDT+ z silnikiem diesla w RCI Bydgoszcz w kompleksie wojskowym przy ul. Dwernickiego 1
 
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





