Ogłoszenie z dnia 2011-03-04
Baboszewo: Rozbudowa Zespołu Szkół w Polesiu - ETAP II.
Numer ogłoszenia: 35964 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baboszewo , ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo, woj. mazowieckie, tel. 023 6611091 w. 34, faks 023 6611071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Zespołu Szkół w Polesiu - ETAP II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sali gimnastycznej z modernizacją zaplecza. Powierzchnia zabudowy - 609,41 m2 Powierzchnia użytkowa - 673,83 m2, w tym: sala gimnastyczna - 395,50 m2, zaplecze - 278,33 Zakres robót do wykonania: I. S t a n z e r o w y 1) Roboty ziemne, 2) Roboty fundamentowe, II. S t a n s u r o w y 3) Słupy żelbetowe, ściany nadziemia 4) Ścianki działowe 5) Stropodach nad zapleczem 6) Konstrukcja stalowa zadaszenia sali gimnastycznej 7) Pokrycie dachu i obróbki blacharskie III. R o b o t y w y k o ń c z e n i o w e 1) Tynki i okładziny wewnętrzne, 2) Podłoża, posadzki, wykładziny, 3) Podłoga sportowa w sali gimnastycznej 4) Ocieplenie budynku 5) Tynki i okładziny zewnętrzne 6) Stolarka okienna i drzwiowa 7) Sufit podwieszany IV. R o b o t y i n s t a l a c y j n e 1) Instalacja centralnego ogrzewania wraz z modernizacją kotłowni (wymiana kotła c.o. na olej opałowy) 2) Instalacja wodociągowa i kanalizacyjna 3) Instalacja elektryczna i odgromowa 4) Nagłośnienie sali gimnastycznej ( instalacja wraz z urządzeniami nagłaśniającymi) 5) Wentylacja V. E l e m e n t y z e w n ę t r z n e 1) Oczyszczalnia ścieków VI Dostosowanie obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych VII. Dostawa i montaż wyposażenia sali gimnastycznej 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej: - PROJEKCIE BUDOWLANYM - opracowanym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form projektu budowlanego. - PRZEDMIARZE ROBÓT jako dokument pomocniczy w oszacowaniu kosztów inwestycji, zawierający zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej z wyliczeniem i zestawieniem rodzaju oraz ilości poszczególnych robót. (Przedmiar robót jest dokumentem drugorzędnym w stosunku do projektu budowlanego i wykonawczego. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem, a wyżej wymienionymi dokumentami tzn. pomiędzy ilością robót przewidzianych w projekcie , a ilością robót określona w przedmiarze - wykonawca zobowiązany jest do wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z projektem budowlanym. Jeżeli więc konieczność wykonanie określonych robót budowlanych wynika z projektu stanowiącego element opisu przedmiotu zamówienia uznaje się je za objęte przedmiotem zamówienia niezależnie od tego czy zostały odzwierciedlone w przedmiarze.) 3. Warunki realizacji robót: 1) Wykonawca ma obowiązek przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpływać na cenę zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca ma obowiązek bardzo szczegółowo zapoznać się z dokumentacją projektową i warunkami wykonania przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za najwyższą jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z dokumentacją projektową , zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych oraz sztuką budowlaną. 3) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. 4) Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzi również wykonanie: a) wszelkich robót przygotowawczych, - doprowadzenie mediów dla potrzeb placu budowy - ogrodzenie terenu i zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich, b) prac porządkowych, c) zagospodarowania placu budowy, d) utrzymania zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna) - założenie i uiszczanie opłat wg. wskazań podlicznika zużycia energii elektrycznej i wodomierza, e) dozorowanie budowy (nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy), f) projektu organizacji robót, g) wywozu nadmiaru gruntu, gruzu i innych zbędnych materiałów. h) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, i) robót geodezyjnych (wytyczenie , nadzór i powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna) j) wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień nadzorów i odbiorów. k) odtworzenia dróg i chodników ( w przypadku powstałych uszkodzeń) l) innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w tym porządkowanie terenu po zakończeniu robót. ł) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej (2egz.) 4. Miejsce realizacji zamówienia: Zespół Szkół w Polesiu gmina Baboszewo , pow. płoński, woj. mazowieckie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: . WADIUM - 50.000 zł (słownie: - pięćdziesiąt tysięcy złotych - ) Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej., - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych. - poręczeniach udzielonych przez podmiot, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42 poz.275) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kasie Urzędu Gminy Baboszewo lub dołączyć do oferty. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Płońsku Oddział w Płońsku Nr 73 8230 0007 0005 6300 2000 0004 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 3. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie wnoszą jedno wadium 50.000 zł. 4. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentowanie, że w okresie ostatnich pięciu lat Wykonawca zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane o wartości każdej z tych robót /bez dodatkowych/ nie mniejszej jak 2 000 000 zł brutto), polegających na budowie obiektów kubaturowych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna min. 500 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty żądane od Wykonawcy dla uznania formalnej poprawności oferty. 1) Harmonogram rzeczowo-finansowy zawierający: a) Wyszczególnienie zadań, b) Wartość poszczególnych elementów robót z podaniem cen jednostkowych netto, podatek VAT , wartość każdego zadania brutto, wartość ogólna robót (suma zadań) netto, podatek VAT, brutto. Harmonogram rzeczowo-finansowy musi zawierać wszystkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania wskazanego zakresu robót. Zaleca się, aby harmonogram rzeczowo-finansowy był sporządzony na załączonym druku - (Załącznik nr I.5) 2) Formularz umowy zaakceptowany przez Wykonawcę (Załącznik Nr I.4,)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczącej terminu wykonania robót przy zachowaniu następujących warunków takiej zmiany: a) Wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. b) Wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania robót z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Baboszewo, 09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9 A, pok. Nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Baboszewo, 09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9 A pok. Nr 1 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego (RPOWM 2007-2013) Priorytet VII - TWORZENIE I POPRAWA WARUNKÓW DLA ROZWOJU KAPITAŁU LUDZKIEGO. Działanie 7.2. - INFRASTRUKTURA SŁUŻĄCA EDUKACJI..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- Przebudowa cel mieszkalnych z wydzieleniem kącików sanitarnych w pawilonie C Aresztu Śledczego w Katowicach
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





