eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z odnową nawierzchni drogi krajowej nr 75 na odcinku Nowy Sącz-Nawojowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Kraków: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z odnową nawierzchni drogi krajowej nr 75 na odcinku Nowy Sącz-Nawojowa
Numer ogłoszenia: 35962 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie , ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, faks 012 4110118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z odnową nawierzchni drogi krajowej nr 75 na odcinku Nowy Sącz-Nawojowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje między innymi: - wykonanie projektu wykonawczego, - rozbiórkę starej, zużytej nawierzchni, - wykonanie odnowy nawierzchni drogi, - wykonanie remontów poboczy umocnionych, - remont chodników, - budowę chodnika w oparciu o przekazaną dokumentację, - przebudowę odwodnienia, - remont obiektów inżynierskich, - remont urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - oznakowanie poziome grubowarstwowe, - oznakowanie pionowe, - przebudowy i remonty skrzyżowań, zjazdów i zatok autobusowych, - pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. B. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp B.1. Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych i/lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 2,5 mln PLN. B.2. Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) do pełnienia funkcji Projektanta branży drogowej a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w zakresie dróg, wykonanie min 1 kompletnej dokumentacji projektowej (tj. projektu budowlanego i wykonawczego) dla drogi klasy min G; 2) do pełnienia funkcji Projektanta branży mostowej a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w zakresie mostów, wykonanie min 1 kompletnej dokumentacji projektowej (tj. projektu budowlanego i wykonawczego) dla obiektu mostowego lub przepustu; 3) do pełnienia funkcji Kierownika budowy a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, realizacja min 2 robót drogowych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na drodze kat. min. G. 4) do pełnienia funkcji Kierownika robót drogowych a) minimalna liczba osób: 1 minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, realizacja min 1 roboty drogowej na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na drodze kat. min. G. 5) do pełnienia funkcji geodety: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, wykonanie obsługi geodezyjnej przy realizacji min 1 roboty drogowej w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych. 6) do pełnienia funkcji laboranta: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: wykonanie badań laboratoryjnych przy realizacji min 1 roboty drogowej. B.3 Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako strona umowy co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na ułożeniu nawierzchni z SMA o powierzchni min. 15.000m2 na drogach co najmniej klasy G. C. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne / konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt B muszą spełniać łącznie. D. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w niniejszym postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust.1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt B. wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt B.1. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wartości posiadanych środków finansowych/zdolności kredytowej podane w walutach innych niż wskazana przez Zamawiającego będą przeliczone wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.2. Do informacji winny być dołączone kopie wymaganych uprawnień lub odpowiadających im uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15.12.2000r o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz.U. z 2001r Nr 5 poz. 42 ze zm.). W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie Wykonawcy). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.3. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. III. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. IV. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. V. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: V.1. oświadczenie wymienione w pkt I.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; V.2. dokumenty wymienione w pkt I.2. albo odpowiadające im określone w pkt III powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; V.3. dokumenty wymienione w pkt II mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - bezpłatnie na stronie internetowej - płatne za zaliczeniem pocztowym lub w kasie Zamawiającego, koszt 20 PLN (SIWZ TI i T II- wersja papierowa, TIII - wersja elektroniczna).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, Kraków, ul. Mogilska 25, III piętro p. 304.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.