eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługa wypłaty drogą elektroniczną świadczeń emerytalno-rentowych i świadczeń krótkoterminowych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) do banków wskazanych przez świadczeniobiorców.



Ogłoszenie z dnia 2008-12-11

Kraków: Usługa wypłaty drogą elektroniczną świadczeń emerytalno-rentowych i świadczeń krótkoterminowych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) do banków wskazanych przez świadczeniobiorców.
Numer ogłoszenia: 359629 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , ul. Bratysławska 1a, 31-201 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6189400, faks 012 6336076.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wypłaty drogą elektroniczną świadczeń emerytalno-rentowych i świadczeń krótkoterminowych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) do banków wskazanych przez świadczeniobiorców..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wypłata drogą elektroniczną świadczeń emerytalno - rentowych i krótkoterminowych oraz realizacji doraźnych wypłat na indywidualne rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców oraz innych osób fizycznych . 2. Realizacja zamówienia będzie polegała na świadczeniu usług: a) przekazywaniu świadczeń emerytalno-rentowych w trzech terminach płatności 01, 05, i 15 dnia każdego miesiąca na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców, b) przekazywaniu dowolnego dnia roboczego miesiąca w zależności od potrzeb wypłat świadczeń emerytalno-rentowych -doraźnych- na rachunki (ROR) oraz wypłat na indywidualne rachunki (ROR) osób fizycznych. 3. Zamawiający przekazywać będzie środki niezbędne do zabezpieczenia wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych na wskazany rachunek. 4. Wykonawca zobowiązuje do realizacji przedmiotu zamówienia w godzinach obsługi Klientów, z tym że dyspozycje dotyczące rozliczeń międzybankowych za pośrednictwem KIR złożone do godziny 15:00, Wykonawca rozlicza w dniu złożenia, a po 15:00 - w następnym dniu roboczym, rozliczenia wewnątrz bankowe rozliczane są w czasie rzeczywistym 3. W celu realizacji w/w zamówienia zamawiający nie przewiduje założenia odrębnego rachunku u Wykonawcy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania zleceń za pośrednictwem: a) bezpiecznej (szyfrowanej) poczty elektronicznej b) Home banking. 5. Wykonawca zobowiązuje się bezpłatnie udostępnić, konserwować i aktualizować oprogramowanie służące do elektronicznego przekazywania zleceń wypłaty świadczeń oraz przeszkolić pracowników. 6. Zamawiający będzie przesyłał pliki zawierające dane dotyczące wypłaty świadczeń w formacie VideoTel (standard NBP). 7. W razie zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających przekazywanie plików za pomocą poczty elektronicznej realizacja zleceń będzie odbywała się na podstawie zbiorczego polecenia przelewu, obejmującego kwotę wszystkich świadczeń do wypłaty wraz z załącznikami w formie płyty CDR zawierającej dane osobowe świadczeniobiorców, indywidualne wysokości świadczeń, numery kont i inne niezbędne dane do wypłaty. Płytę CDR w zalakowanej kopercie odbierał będzie z siedziby zamawiającego za pokwitowaniem osobiście upoważniony do tego pracownik Wykonawcy . 8. Zastosowane przez zamawiającego formaty danych elektronicznych winny być akceptowane przez Wykonawcę. 9. Wykonawca realizuje wyłącznie zlecenia zamawiającego podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania środkami pieniężnymi. 10. Wykonawca przekaże powyższe środki na konta indywidualne świadczeniobiorców w tym samym dniu po ich przyjęciu w systemie ELIKSIR lub równoważnym. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przejęte zlecenia wypłat do wysokości środków przekazanych na rachunek bankowy. 12. W przypadku niedotrzymania terminów wypłat świadczeń Wykonawca naliczy i wypłaci świadczeniobiorcy odsetki ustawowe za każdy dzień zwłoki. 13. Zwroty świadczeń wpływające na konto Wykonawcy (likwidacja rachunku ROR przez świadczeniobiorcę lub inne przyczyny), zostaną przekazane na wskazane konto bankowe Zamawiającego nie później niż w dniu następnym po otrzymaniu zwrotu. Za zwroty świadczeń Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat. 14. Wykonawca jest zobowiązany do używania powierzonych przez Zamawiającego środków pieniężnych wyłącznie do realizacji przedmiotu zamówienia. 15. W razie wypłacenia osobie nieuprawnionej Wykonawca pokrywa szkodę wyrządzoną Zamawiającemu w pełnej wysokości. 16. Kod przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 66000000-0. 17. Szacunkowa ilość wypłacanych świadczeń w całkowitym okresie trwania umowy (36 miesięcy) wynosi 576 000 szt. Ilość wypłacanych świadczeń jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w zależności od zmiany liczby obsługiwanych świadczeniobiorców, 18. Zamawiający nie dopuszcza, aby Wykonawca powierzył zamówienie podwykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 .P.z.p., tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - prowadzą działalność odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, tj. wykonują usługi finansowe b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału - technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na postawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. 3. W przypadku nie spełnienia któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy P.z.p. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. Zamawiający żąda przedłożenia niżej wymienionych dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego prowadzenie przez Wykonawcę usług finansowych, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 3) Wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 4) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 5) Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - zgodny z załącznikiem nr 3 do SIWZ; 6) wykazu wykonanych i wykonywanych usług, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 (Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia podanych przez Wykonawców informacji); 7) jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie lub prowadzą działalność w formie spółki cywilnej - dokumentu potwierdzającego ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza upoważnienia (pełnomocnictwa) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu - o ile upoważnienie to nie wynika z dokumentu rejestracyjnego. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt. 1 ppkt 1 i 2, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy P.z.p., lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane, usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5. Powyższe oświadczenia i dokumenty dotyczące Wykonawcy obowiązują odpowiednio Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 3 P.z.p.) 6. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na zasadach określonych w art. 24 ust. 2 pkt 3 P.z.p., jeżeli nie złoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy. Ponadto z postępowania zostanie wykluczony Wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje, mające wpływ na wynik postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bratysławska 1a, 31-201 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bratysławska 1a, 31-201 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.