eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa paliwa dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-10

Szczecin: Dostawa paliwa dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 359521 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Szczecinie , ul. Pszczelna 7, 71-663 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 4311930, 4311956, faks 0-91 4311932.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.oip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ministerstwo lub inny organ krajowy lub regionalny. Nadzór nad warunkami pracy..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Benzyna bezołowiowa PB - 95 - 72 000 litrow oraz benzyna bezołowiowa PB 98 - 14 400 litrów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.0 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w pkt 2 siwz - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku Nr 87, poz. 605 ze zm.)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1.Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę, jak w pkt 1.12 siwz: * W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - § 1 ust. 1 rozporządzenia: 1) Krajowy rejestr sądowy firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej) jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 2)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - załącznik nr 3 do siwz. 3.2.Uwaga: Dotyczy podmiotu mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1 siwz należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.3.Dokumenty, o których mowa w pkt 3.1.2 siwz mają być załączone do oferty w formie oryginałów. Pozostałe dokumenty mogą być załączone do oferty w formie kopii potwierdzonej przez wykonawcę, jak w pkt 1.12 siwz. Zamawiający dopuszcza by wszystkie dokumenty załączone były do oferty w formie oryginałów. 3.4.W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 Pzp, dokumenty, o których mowa w pkt 3.1.1 i 3.1.2 siwz ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego. 3.5.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: 0 lub 1. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w przypadku załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w pkt 3.1.1 i 3.1.2 siwz. 4.Pozostałe dokumenty 4.1Wykonawca oprócz dokumentów wskazanych w pkt 3 siwz zobowiązany jest załączyć do oferty: 1)Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do siwz; 2)Oświadczenie o podwykonawcach, o którym mowa w pkt 1.8 siwz - załącznik nr 2 do siwz; 3)Informacja o podmiocie wspólnym - załącznik nr 4 do siwz - jeżeli dotyczy; 4)W przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością należy do oferty dołączyć umowę spółki lub uchwałę wspólników zezwalającą wykonawcy na zawarcie umowy, jeżeli wartość oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki - art. 230 Kodeksu spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 ze zm.) - dotyczy tylko podmiotu, który ma siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej; 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli dotyczy; 6)Wykaz stacji benzynowych; 7)Dane konieczne do przygotowania bezgotówkowych kart płatniczych - załącznik nr 5 do siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.oip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: faksem (potwierdzonym listownie), listownie, odebrać osobiście w Sekcji Prawnej w pok. Nr 26 (cena 20,00 zł)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 11:30, miejsce: siedziba Okręgowego Inspektoratu Pracy, Szczecin, ul. Pszczelna 7, pok.5 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.