eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sejny › na świadczenie usług Schematom STOP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-29

Sejny: na świadczenie usług Schematom STOP
Numer ogłoszenia: 359510 - 2014; data zamieszczenia: 29.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152024 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach, ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 87 517 34 15, faks 87 517 34 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na świadczenie usług Schematom STOP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy lub wykonawców do udzielenia wsparcia uczestnikom projektu w formie korepetycji, poradnictwa, warsztatów i innych działań w ramach projektu pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż, Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia w poniższych zakresach tematycznych: Część I - Korepetycje z języka polskiego, korepetycje z języka angielskiego, korepetycje z matematyki Przeprowadzenie korepetycji dla uczestników projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż. Część I a: Planowana liczba uczniów na korepetycje z Języka polskiego: Część I, a1: II kl SP - 2os., III kl SP - 2os., Część I, a2: IV kl SP - 3os., V kl SP - 1os., VI kl SP - 1os. Część I b: Planowana liczba uczniów na korepetycje z Języka angielskiego: Część I, b1: II kl SP - 2os., III kl SP - 4os., Część I, b2: IV kl SP - 2os., V kl SP - 1os., VI kl SP - 1os., Część I, b3: I kl gimn - 1os., II kl gimn - 1os., Część I, b4: I kl tech. - 1os. Część I c: Planowana liczba uczniów na korepetycje z Matematyki: Część I, c1: II kl SP - 1os., III kl SP - 1os., Część I, c2: IV kl SP - 3os., V kl SP - 3os., VI kl SP - 1os., Część I, c3: II kl gimn - 1os., Część I, c4: I kl technikum - 1os. Liczba uczniów może ulec zmianie. Dopuszczalne jest prowadzenie korepetycji z więcej niż jedną osobą w tym samym czasie, pod warunkiem uzyskania zgody zamawiającego. Szczegóły dotyczące części I: Cel: Korepetycje mają za zadanie podniesienie poziomu wiedzy uczniów, polepszenie wyników w nauce poprzez pomoc w zrozumieniu przedłożonych, niezrozumiałych tematów, stosując różne formy nauczania. Program korepetycji przystosowany powinien być do indywidualnych potrzeb uczestnika. Obowiązkiem korepetytora jest więc przedstawić określony program w taki sposób, żeby nie było to dla ucznia pobierającego lekcje zbyt skomplikowane. Efektem udziału ucznia w korepetycjach jest podniesienie wiedzy z zakresu prowadzonych zajęć. Termin realizacji: od podpisania umowy - grudzień 2014r. Wymiar czasu: 28 h dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna - 45 min.) na każdą wskazaną osobę wg harmonogramu wypracowanego z Zamawiającym. Miejsce realizacji zamówienia: Centrum dla Rodzin w mieście Sejny, zapewnione przez Zleceniodawcę (poniesienie kosztów dojazdów leży po stronie Wykonawcy). Część II - Specjalistyczna terapia dla osób z ADHD Celem terapii powinno być niefarmakologiczne zmniejszenie objawów ADHD, rozwój takich umiejętności uczestnika jak zdolność koncentracji, skupienie uwagi, kontrolowanie nadpobudliwości i innych niepożądanych reakcji wywołanych chorobą. Dodatkowym celem powinno być wyciszenie niepokoju i lęków, znoszenie agresji i poprawia stosunków z otoczeniem. Terapia powinna być uzupełnieniem działań podejmowanych przez rodziców i nauczycieli, powinna mieć charakter wspomagający motywację i silną wolę uczestnika. Termin realizacji: od podpisania umowy - grudzień 2014r. Wymiar czasu: 40 h (1 godzina dydaktyczna - 45 min.) z wskazanym uczestnikiem projektu wg harmonogramu wypracowanego z Zamawiającym. Miejsce realizacji zamówienia: Centrum dla Rodzin w mieście Sejny, zapewnione przez Zleceniodawcę (poniesienie kosztów dojazdów leży po stronie Wykonawcy). Przeprowadzający terapię zobowiązany jest do: - opracowania diagnozy uczestnika terapii i stworzenie na jej podstawie Indywidualnego Planu Działania, - dopasowania terapii do wieku, stanu świadomości i rodzaju wysiłku psychicznego uczestnika, tak aby przyniosła jak największy skutek, - zapewnienia całkowitego bezpieczeństwa terapii, bez skutków ubocznych. Wymagania powinien dysponować odpowiednimi narzędziami do przeprowadzenia terapii. Część III - Pedagog w Centrum dla Rodzin Osoba z wykształceniem pedagogicznym, pełniąca dyżury w Centrum dla Rodzin. Celem dyżurów jest prowadzenie poradnictwa pedagogicznego oraz zajęć wspomagających w wychowaniu dzieci i młodzieży z rodzin uczestniczących w realizacji projektu Schematom STOP!. Termin realizacji: od podpisania umowy - grudzień 2014r. Wymiar czasu: 720 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna - 45 min.), średnio 80 godzin miesięcznie wg harmonogramu wypracowanego z Zamawiającym. Miejsce realizacji zamówienia: Centrum dla Rodzin w mieście Sejny, zapewnione przez Zleceniodawcę (poniesienie kosztów dojazdów leży po stronie Wykonawcy). Pedagog zobowiązany jest do: - opracowania diagnozy dzieci i młodzieży uczestniczących w zajęciach i stworzenie na jej podstawie Indywidualnego Planu Działania dla uczestnika, - opracowanie celów pracy dla różnych grup wiekowych, - utworzenie wraz z uczestnikami zajęć Kontraktu regulującego zasady współdziałania w Centrum dla Rodzin, - wspomagania w prowadzeniu grup wsparcia dla rodzin i spotkań integracyjnych rodzin gdyby takie będą miały miejsce, - zorganizowanie zajęć wspomagających proces wychowawczy dla dzieci i młodzieży odpowiednich do różnych grup wiekowych obejmujących m.in.: naukę asertywnych zachowań, naukę kreatywnego spędzania czasu wolnego, rozwój kompetencji społecznych, wzrost poczucia własnej wartości, przełamywanie barier osobistych, pogłębianie umiejętności współpracy w grupie rówieśniczej, planowanie indywidualnej ścieżki rozwoju, rozwijanie zdolności i aktywności, - prowadzenie poradnictwa pedagogicznego uczestnikom projektu. Część IV - Przeprowadzenie specjalistycznego poradnictwa logopedycznego w formie indywidualnych konsultacji Celem poradnictwa jest rozwój mowy, terapia zaburzeń komunikacji uczestników projektu Schematom STOP!... a pośrednio rozwój społeczny i intelektualny korzystających z poradnictwa. Termin realizacji: od podpisania umowy - grudzień 2014r. Wymiar czasu: 108 godzin (zegarowych), z 3 wskazanymi osobami wg harmonogramu wypracowanego z Zamawiającym. Miejsce realizacji zamówienia: Centrum dla Rodzin w mieście Sejny, zapewnione przez Zleceniodawcę (poniesienie kosztów dojazdów leży po stronie Wykonawcy). Wymagania szczegółowe dotyczące logopedy: - opracowanie diagnozy uczestników zajęć i stworzenie na jej podstawie planu pracy, - prowadzenia dziennika zajęć, w tym listy obecności, - prowadzenia karty czasu pracy. Część V - Psycholog Cel: - opracowanie diagnozy uczestnikom/rodzinom projektu Schematom STOP!... w celu zarekomendowania terapii, która przeprowadzona w trakcie trwania pilotażu maksymalnie przyczyni się do poprawy relacji wewnątrz systemu rodzinnego lub pomoże rozwiązać problemy uczestnikom/rodzin chcących terapii się poddać; - Objęcie wsparciem psychologicznym rodzin/osób uczestniczących w projekcie Schematom STOP!... w zależności od potrzeb. Termin realizacji: od podpisania umowy - grudzień 2014r. Wymiar czasu: 44 godziny zegarowe wg harmonogramu wypracowanego z Zamawiającym oraz potrzeb zgłoszonych przez uczestników. Miejsce realizacji zamówienia: Centrum dla Rodzin i teren miasta Sejny, zapewnione przez Zamawiającego (poniesienie kosztów dojazdów leży po stronie Wykonawcy). Część VI - Radca prawny Celem poradnictwa prawnego jest udzielenie specjalistycznej pomocy prawnej osobom uczestniczącym w projekcie Schematom STOP!... Termin realizacji: od podpisania umowy - grudzień 2014r. Wymiar czasu: 36 godzin zegarowych w okresie, w zależności od potrzeb zgłoszonych przez uczestników projektu. Miejsce realizacji zamówienia: Centrum dla Rodzin i teren miasta Sejny, zapewnione przez Zamawiającego (poniesienie kosztów dojazdów leży po stronie Wykonawcy). Wymagania szczegółowe dotyczące pracy wykonawcy: - sporządzenie formularza przeprowadzonych zajęć zgodnie dla każdej osoby korzystającej z poradnictwa, zgodnie z załącznikiem do umowy oraz comiesięcznego przekazywania Zamawiającemu wypełnionych formularzy. Część VII - Przeprowadzenie zajęć gry na gitarze Celem zajęć jest nauka i rozwinięcie umiejętności gry na gitarze z uczestnikami projektu Schematom STOP!... Zamówienie realizowane będzie w 2 grupach liczących nie więcej niż 4 osoby, każda z grup będzie miała 1 spotkanie w tygodniu. Termin realizacji: od podpisania umowy - grudzień 2014r. Wymiar czasu: 64 godziny zegarowe, średnio 2 spotkania w tygodniu, wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym. Miejsce realizacji zamówienia: Centrum dla Rodzin i teren miasta Sejny, zapewnione przez Zamawiającego (poniesienie kosztów dojazdów leży po stronie Wykonawcy). Część VIII - Przeprowadzenie zajęć plastycznych Celem zajęć jest nauka uczestników projektu Schematom STOP!... kreatywnego spędzania wolnego czasu i sposobu myślenia, rozwinięcie twórczości i aktywności poprzez cykliczną naukę różnych technik plastycznych w Centrum dla Rodzin. Zajęcia powinny być prowadzone metodami aktywizującymi z użyciem różnych materiałów plastycznych. Termin realizacji: od podpisania umowy - grudzień 2014r. Wymiar czasu: 54 godziny dydaktyczne zegarowe, wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym. Miejsce realizacji zamówienia: Centrum dla Rodzin i teren miasta Sejny, zapewnione przez Zamawiającego (poniesienie kosztów dojazdów leży po stronie Wykonawcy). WYMAGANIA OGÓLNE STAWIANE WYKONAWCY: 1.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia oraz zorientowanie na osiągnięcie celu, którym jest efektywna pomoc członkom rodzinom zagrożonym lub wykluczonym społecznym. 2.Wymagane jest, żeby Wykonawcy na bieżąco monitorowali osiąganie zakładanych rezultatów i po zakończeniu realizacji zamówienia przeprowadzili ich ewaluację. Raport ewaluacyjny walidujący osiągnięcie zakładanych rezultatów w formie pisemnej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. 3.Dokładne ustalenia i decyzje dotyczące realizacji zamówienia (takie jak szczegółowy harmonogram itp.) uzgadniane będą przez Zamawiającego. 4.Wykonawcy określą telefony kontaktowe i adresy e-mail w celu dokonywania innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 85.32.00.00 - Usługi społeczne 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schematom STOP!Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy-pilotaż/Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: 1a - korepetycje z języka polskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alicja Renata Chraboł, ul.Wojaka polskiego 21/27, 16-500 Sejny, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Specjalistyczna terapia dla osób z ADHD (II część)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Urszula Duda, ul.Klasztorna 29, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pedagog w Centrum dla Rodzin(część III)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Iwona Koprowska, ul.Wojska Polskiego 60/26, 16-500 Sejny, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14040,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Przeprowadzenie specjalistycznego poradnictwa logopedycznego (część IV)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Kowalczyk, ul.Jana Pawła II 10/37, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5940,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4860,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7020,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Psycholog (część V)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Monika Milewska- Brzozowska, ul.Waryńskiego 21/4, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Radca Prawny (część VI)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Patrycjusz Kalinowski, Mała Huta 82 A, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3420,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Przeprowadzenie zajęć nauki gry na gitarze (cześć VII)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Adam Łabanowski, ul. Zawadzkiego 12/5, 16-500 Sejny, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Przeprowadzenie zajęć plastycznych (część 8)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wiesław Szumiński, ul. Putry 3/36, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.