eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Rawicz i jej jednostek organizacyjnych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-06

Ogłoszenie nr 359502 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.

Rawicz: Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Rawicz i jej jednostek organizacyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 325720-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1) Gimnazjum nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Rawiczu ul. Szarych Szeregów 3, 63-900 Rawicz, NIP: 699-177-17-23, REGON: 411127403, mail: gimnazjum1@rawicz.pl , 2) Gimnazjum im. Adama Olbrachta Przyjmy-Przyjemskiego w Sierakowie ul. Przyjemskiego 35, 63-900 Rawicz, NIP: 699-17-71-717, REGON: 411127389, mail: gimnazjum@rawicz.pl;, 3) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Rawiczu ul. Mickiewicza 16, 63-900 Rawicz, NIP: 699-12-00-386, REGON: 000260592, mail: sp1@rawicz.pl ;, 4) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Rawiczu Wały Jarosława Dąbrowskiego 1, 63-900 Rawicz, NIP: 699-10-28-208, REGON: 000260793, mail: sp3@rawicz.pl ;, 5) Szkoła Podstawowa nr 4 im. Władysława Broniewskiego w Rawiczu ul. Broniewskiego 5, 63-900 Rawicz, NIP: 699-10-28-390, REGON: 000260830, mail sp4@rawicz.pl ;, 6) Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Karola Kurpińskiego w Rawiczu ul. Szkolna 3, 63-900 Rawicz, NIP: 699-10-28-792, REGON 000739774, mail: sp5@rawicz.pl ;, 7) Szkoła Podstawowa nr 6 im. Janusza Korczaka w Rawiczu Wały Jarosława Dąbrowskiego 33, 63-900 Rawicz, NIP: 699-10-28-763, REGON: 410199910, mail: sp6@rawicz.pl ;, 8) Szkoła Podstawowa w Słupi Kapitulnej, Słupia Kapitulna 117, 63-900 Rawicz, NIP: 699-15-00-071, REGON: 001118710, mail: spslupiakapitulna@rawicz.pl ; , 9) Przedszkole Nr 1 im. Akademia Króla Stasia w Rawiczu Wały Powstańców Wielkopolskich 2, 63-900 Rawicz, NIP: 699-18-25-850, REGON 411421798, mail: przedszkole1@rawicz.pl ;, 10) Przedszkole Nr 3 im. Krasnala Hałabały w Rawiczu ul. Armii Krajowej 7, 63-900 Rawicz, NIP: 699-18-25-896, REGON 411421806, mail: przedszkole3@rawicz.pl ; , 11) Przedszkole Nr 6 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Rawiczu ul. Mikołajewicza 23, 63-900 Rawicz, NIP: 699-18-25-873, REGON 411421835, mail: przedszkole6@rawicz.pl ;, 12) Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Gen. Grota Roweckiego 4a, 63-900 Rawicz, NIP: 699-10-25-598, REGON: 410206891, mail: ops@rawicz.pl , 13) Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Spokojna 1b, 63-900 Rawicz, NIP:699-19-00-190, REGON: 300463877, mail : osir@rawicz.pl , 14) Przedszkole nr 4 w Rawiczu ul. Szkolna 3, 63-900 Rawicz, NIP 699 195 83 15, REGON 365084184, Pani Balladyna Pabjan, mail: przedszkole4@rawicz.pl

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, krajowy numer identyfikacyjny 41105072900000, ul. ul. Piłsudskiego  21, 63-900   Rawicz, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 65 5465400, faks 65 5464167, e-mail umg@rawicz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rawicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia jest Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, który działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz jego jednostek organizacyjnych na podstawie zawartego w dniu 16 września 2016 roku porozumienia w sprawie wspólnego udzielenia zamówienia. Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialny jest Zamawiający upoważniony. Umowy dla części 1 i 2 zamówienia będą zawarte z przez Gminę Rawicz natomiast umowy dla części 3 zamówienia będą zawierane indywidualnie (osobno) przez płatników tj. poszczególne jednostki organizacyjne wymienione w sekcji I.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Rawicz i jej jednostek organizacyjnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZPF.2710.9.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów wskazanych w załącznikach nr 8 - 10 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Zakup energii elektrycznej będzie realizowany do punktów poboru energii należących do Gminy Rawicz oraz jednostek organizacyjnych wymienionych niżej: 1) Gimnazjum nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Rawiczu ul. Szarych Szeregów 3, 63-900 Rawicz, NIP: 699-177-17-23, REGON: 411127403, mail: gimnazjum1@rawicz.pl ; 2) Gimnazjum im. Adama Olbrachta Przyjmy-Przyjemskiego w Sierakowie ul. Przyjemskiego 35, 63-900 Rawicz, NIP: 699-17-71-717, REGON: 411127389, mail: gimnazjum@rawicz.pl; 3) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Rawiczu ul. Mickiewicza 16, 63-900 Rawicz, NIP: 699-12-00-386, REGON: 000260592, mail: sp1@rawicz.pl ; 4) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Rawiczu Wały Jarosława Dąbrowskiego 1, 63-900 Rawicz, NIP: 699-10-28-208, REGON: 000260793, mail: sp3@rawicz.pl ; 5) Szkoła Podstawowa nr 4 im. Władysława Broniewskiego w Rawiczu ul. Broniewskiego 5, 63-900 Rawicz, NIP: 699-10-28-390, REGON: 000260830, mail sp4@rawicz.pl ; 6) Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Karola Kurpińskiego w Rawiczu ul. Szkolna 3, 63-900 Rawicz, NIP: 699-10-28-792, REGON 000739774, mail: sp5@rawicz.pl ; 7) Szkoła Podstawowa nr 6 im. Janusza Korczaka w Rawiczu Wały Jarosława Dąbrowskiego 33, 63-900 Rawicz, NIP: 699-10-28-763, REGON: 410199910, mail: sp6@rawicz.pl ; 8) Szkoła Podstawowa w Słupi Kapitulnej, Słupia Kapitulna 117, 63-900 Rawicz, NIP: 699-15-00-071, REGON: 001118710, mail: spslupiakapitulna@rawicz.pl ; 9) Przedszkole Nr 1 im. Akademia Króla Stasia w Rawiczu Wały Powstańców Wielkopolskich 2, 63-900 Rawicz, NIP: 699-18-25-850, REGON 411421798, mail: przedszkole1@rawicz.pl ; 10) Przedszkole Nr 3 im. Krasnala Hałabały w Rawiczu ul. Armii Krajowej 7, 63-900 Rawicz, NIP: 699-18-25-896, REGON 411421806, mail: przedszkole3@rawicz.pl ; 11) Przedszkole Nr 6 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Rawiczu ul. Mikołajewicza 23, 63-900 Rawicz, NIP: 699-18-25-873, REGON 411421835, mail: przedszkole6@rawicz.pl ; 12) Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Gen. Grota Roweckiego 4a, 63-900 Rawicz, NIP: 699-10-25-598, REGON: 410206891, mail: ops@rawicz.pl 13) Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Spokojna 1b, 63-900 Rawicz, NIP:699-19-00-190, REGON: 300463877, mail : osir@rawicz.pl 14) Przedszkole nr 4 w Rawiczu ul. Szkolna 3, 63-900 Rawicz, NIP 699 195 83 15, REGON 365084184, Pani Balladyna Pabjan, mail: przedszkole4@rawicz.pl 2. Zamawiający upoważniony dokonał podziału zamówienia na trzy części. I tak: Część 1 przedmiotu zamówienia obejmuję zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego Gminy Rawicz. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup energii elektrycznej do obiektów wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ. Zapotrzebowanie energii elektrycznej na potrzeby części 1 zamówienia w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. - wynosi 1 740 052 kWh. Zużycie energii elektrycznej w rozbiciu na grupy taryfowe: C12b dzienna - 583 343 kWh, C12b nocna - 1 076 593 kWh, C11o - 52 206 kWh, C11 - 27 910 kWh. Część 2 przedmiotu zamówienia obejmuję zakup energii elektrycznej do obiektów i miejsc należących do Gminy Rawicz tj. budynki administracyjne Urzędu, świetlice wiejskie, strażnice itd.) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup energii elektrycznej do obiektów wskazanych w załączniku nr 9 do SIWZ. Zapotrzebowanie energii elektrycznej na potrzeby części 2 zamówienia w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. - wynosi 255 848 kWh. Zużycie energii elektrycznej w rozbiciu na grupy taryfowe: C11 - 238 663 kWh, C12a - 13 488 kWh, w tym: poza szczytem - 9 740 kWh, szczyt - 3 748 kWh, C12b - 2 500 kWh, w tym: taryfa dzienna 2 500 kWh, nocna - 0 kWh G11 - 1 197 kWh. Część 3 przedmiotu zamówienia obejmuję zakup energii elektrycznej do obiektów i miejsc należących do jednostek organizacyjnych podległych Gminie Rawicz. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup energii elektrycznej do obiektów wskazanych w załączniku nr 10 do SIWZ. Zapotrzebowanie energii elektrycznej na potrzeby części 3 zamówienia w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. - wynosi 921 188 kWh. Zużycie energii elektrycznej w rozbiciu na grupy taryfowe: C11 - 277 552 kWh, C21 - 208 231 kWh, C12a - 35 405 kWh, w tym: poza szczytem - 25 117 kWh, szczyt - 10 288 kWh, B22 - 400 000 kWh. 3. Wyżej opisane części zamówienia stanowią Część 1, Część 2 i Część 3 przedmiotu zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące punktów poboru energii elektrycznej dla poszczególnych części zamówienia przedstawione zostały w zestawieniach zbiorczych stanowiącym Załączniki nr 8 - 10 do SIWZ. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdziale III SIWZ i w załącznikach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV: 09310000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: zakup energii elektrycznej dla Gminy Rawicz na potrzeby oświetlenia ulicznego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT384603.69
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 - wykonawca wykluczony
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Energa - Obrót SA,  magdalena.wozniak@energa.pl,  Aleja Grunwaldzka 472,  80-309,  Gdańsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 409432.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 409432,50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 466577,55
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: zakup energii elektrycznej dla Gminy Rawicz do obiektów i do miejsc należących do Gminy Rawicz tj. budynki administracyjne Urzędu, świetlice wiejskie, strażnice itd.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT62993.61
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 - wykonawca wykluczony
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
POLSKI PRĄD SPÓŁKA AKCYJNA,  STELLA.SZMIDT@POLSKIPRAD.PL,  ul. Baletowa 16,  02-867,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 64354.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61459,55
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 70931.81
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: zakup energii elektrycznej do obiektów i miejsc należących do jednostek organizacyjnych podległych Gminie Rawicz.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT227763.73
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 - wykonawca wykluczony
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
POLSKI PRĄD SPÓŁKA AKCYJNA,  STELLA.SZMIDT@POLSKIPRAD.PL ,  ul. Baletowa 16,  02-867,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 231711.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 231711.03
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 262530.29
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.