Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-14
Chełmek: Orlik Plus- Dostawa i montaż trybun
Numer ogłoszenia: 359492 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmek , ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek, woj. małopolskie, tel. 033 8449040, 8449000, faks 033 8449019.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Orlik Plus- Dostawa i montaż trybun.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Orlik Plus - Dostawa i montaż trybun. Dostawa i montaż dwóch trybun o konstrukcji lekkiej metalowej Dostawę i montaż dwóch trybun o konstrukcji lekkiej metalowej z podestami kratowymi. Trybuny 3 rzędowe lub 4 rzędowe ilość miejsc siedzących 126 do 142 wraz z wymaganymi przejściami. Oferta musi zwierać cenę wraz z montażem i siedziskami, /siedziska z niskim oparciem - około 10 cm./ Do porównania będzie brany iloraz ceny trybun wraz z montażem przez ilość miejsc. Konstrukcja zabezpieczona antykorozyjnie np. przez ocynk ogniowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę. 2. Oferta ważna spełniać musi następujące warunki: a) Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, jak również musi spełniać warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych. b) oferta winna być sporządzona na piśmie w języku polskim, c) oferta winna być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, 3. Oferta winna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzania, oferowanego przedmiotu i warunków realizacji zamówienia ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia jak i ustawą Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona sprawdzenia ofert - zgodności ze specyfikacją jak i ustawą Prawo zamówień publicznych metodą spełnia /nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: / dokumenty potwierdzające ważność ofert/ a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjęciu warunków w niej zawartych, e) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem tego kraju potwierdzające , że jest: uprawniony do występowania w obrocie prawnym nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). f) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - referencje, g) w przypadku podmiotów występujących wspólnie określenie zakresu robót poszczególnych podmiotów lub jednostek organizacyjnych, h) kalkulacja cenowa (obejmująca wszystkie koszty wymagane do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. UWAGA! W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyszczególnione w części VI specyfikacji, warunki oraz dokumenty uwiarygadniające dotyczą wszystkich występujących w ofercie podmiotów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim - 32-660 Chełmek, ul. Krakowska 11, w pokoju 102 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane przez Województwo Małopolskie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przystosowanie budynku Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Miasta i Gminy Piekoszów - ETAP II
- REMONT SCHODÓW PRZED BUDYNKIEM GŁÓWNYM WYSOKIM - MONTAŻ BALUSTRAD I PLATFORMY PRZYSCHODOWEJ PRZY WEJŚCIU GŁÓWNYM UCMMiT
- Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz platformy pionowej do Zespołu Szkół nr 6 w Jastrzębiu-Zdroju
- Wykonanie robót budowlanych w CSR Łabędzia przy ul. Łabędziej 4 w Lublinie wg zadań 1-2
- Wykonanie podłoży oraz montaż pięciu wiat śmietnikowych na terenach Politechniki Częstochowskiej.
więcej: Montaż konstrukcji metalowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





