Ogłoszenie z dnia 2008-12-10
Poznań: Zapytanie o cenę na dostawę drukarek wielofunkcyjnych wraz z tonerami
Numer ogłoszenia: 359453 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Poznaniu, ul. Góralska 2, Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6567721, faks 061 6567710.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapytanie o cenę na dostawę drukarek wielofunkcyjnych wraz z tonerami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są drukarki wielofunkcyjne o parametrach technicznych określonych w SIWZ wraz z tonerami do tychże drukarek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 83040 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FIRMA Marek P. Gadziński, ul. Wilczak 24/1, 61-623 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 83040
- Oferta z najniższą ceną: 83040 oferta z najwyższą ceną: 94468.60
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Usługi serwisowe (przeglądy i naprawy) sprzętu i aparatury medycznej znajdującej się na wyposażeniu SZOZnMiD - (przeglądy, konserwacja i naprawy pogwarancyjne aparatury medycznej) cz. VIII".
- "Sukcesywna dostawa jednorazowych koców ogrzewających na rzecz jednostek organizacyjnych dla SZOZnMiD w Poznaniu"
- "Organizacja wizyty studyjnej w Hanowerze (Niemcy) w terminie 11-14.02.2026 r. dla maksymalnie 30 przedstawicieli samorządów Metropolii Poznań i pracowników biura Stowarzyszenia Metropolia Poznań"
- Sukcesywna dostawa ciekłego azotu
- Dzierżawa łączy telekomunikacyjnych.
- "Szkolenia miękkie dla pracowników Estrady Poznańskiej w ramach projektu "ROZWÓJ DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ ESTRADY POZNAŃSKIEJ-PRZEBUDOWA BUDYNKÓW WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I WYPOSAŻENIA
- Program księgowy wraz z systemem EZD
- "Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz zestawu multimedialnego"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Wschowskiego
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia
- Dostawa tabletów graficznych, dysków przenośnych, słuchawek, komponentów komputerowych oraz mobilnych zestawów monitorów interaktywnych
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





