Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-05
Białobrzegi: zorganizowanie i przeprowadzenie treningu kompetencji życiowych w związku z realizacją przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Białobrzegach projektu pod nazwą - Aktywizacja szansą współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 359414 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , Plac Zygmunta Starego 9, 26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie, tel. (048) 613 34 14, faks (048) 613 34 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialobrzegipowiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie treningu kompetencji życiowych w związku z realizacją przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Białobrzegach projektu pod nazwą - Aktywizacja szansą współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie treningu kompetencji życiowych dla 20 osób w związku z realizacją przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Białobrzegach projektu pod nazwą Aktywizacja szansą współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, obejmującego trening stacjonarny i naturalny. 1. Termin realizacji zamówienia: pomiędzy 01.12.2010r. a 15.12.2010r. (Szczegółowy termin szkolenia zostanie ustalony po wyborze Wykonawcy szkolenia). 2. Liczba godzin szkolenia na jednego uczestnika projektu w wymiarze minimum: - trening stacjonarny - 8 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut zegarowych), - trening naturalny - 16 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut zegarowych), nie więcej niż 8 godzin dziennie. 3. Miejsce szkolenia: - trening stacjonarny - Białobrzegi, powiat białobrzeski, woj. mazowieckie. Zamawiający zapewni salę szkoleniową dostosowaną do potrzeb i liczby uczestników, - trening naturalny - miasto na terenie woj. mazowieckiego, w którym znajdować się będą m.in. teatr, restauracja, placówki kulturalne, muzeum, filharmonia itp. konieczne do prawidłowego przeprowadzenia treningu w zakresie podnoszenia kompetencji życiowych. 4. Transport: - trening naturalny - zorganizowanie transportu zbiorowego dla 20 uczestników projektu z miejscowości Białobrzegi do miejsca realizacji treningu oraz z powrotem. 5. Zakwaterowanie: - trening naturalny - zorganizowanie zakwaterowania dla 20 uczestników projektu w trakcie realizacji treningu w budynku stacjonarnym z centralnym ogrzewaniem w pokojach 1,2,3 lub 4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, przystosowanym dla osób niepełnosprawnych. 6. Wyżywienie: - trening stacjonarny - zapewnienie wyżywienia w formie dwudaniowego ciepłego posiłku dla 20 uczestników oraz zapewnienie cateringu (kawa, herbata, zimne napoje, ciastka), - trening naturalny - zapewnienie pełnego wyżywienia dla 20 uczestników: I dzień: obiad dwudaniowy z deserem oraz kolacja, II dzień - śniadanie, obiad dwudaniowy z deserem, kolacja. 7. Wykonawca zobowiązuje się do: a) Zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej. b) Zapewnienia uczestnikom materiałów szkoleniowych i edukacyjnych, w tym materiałów piśmienniczych do wykorzystania ich podczas zajęć i oddanie ich uczestnikom na własność c) Opracowania szczegółowego programu i harmonogramu treningów: stacjonarnego i naturalnego. d) Prowadzenia dokumentacji szkoleń w formie list obecności. Po zakończeniu szkoleń dokumenty te zostaną przekazane Zamawiającemu. e) Wydania uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu szkoleń. f) Sporządzenia dokumentacji fotograficznej z realizacji usługi (min. 30 zdjęć na płycie CD). g) Oznakowania miejsca przeprowadzenia usługi oraz wszelkich dokumentów związanych z jej organizacją i przebiegiem zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. h) Ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas realizacji usługi. i) Sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników usługi a także bieżącego informowania Zamawiającego o każdej nieobecności uczestnika. j) Uzyskania od uczestników oceny przebiegu treningu w formie ankiety wstępnej i końcowej. 8. Wymagania dotyczące realizacji usługi: a) Program treningu powinien być ukierunkowany na naukę zasad świadomego planowania i organizowania działań w warunkach inne niż domowe, rozpoznawania celów własnych i świadomego ustalania ich hierarchii, pokonywania stresu związanego z radzeniem sobie z dala od domu w warunkach przygotowania się do wyjścia do teatru, restauracji czy placówek kulturalnych, pogłębiania świadomości dotychczasowych osiągnięć. Trening powinien obejmować następującą tematykę: - warsztaty gospodarowania własnym budżetem, - warsztaty higieniczne i kultury osobistej, - warsztaty mowy ciała prowadzone przez profesjonalnych aktorów, - warsztaty wizerunku prowadzone przez kosmetologa, stylistę i fryzjera - oraz praktyczne zajęcia w terenie, tj. wyjście do teatru, muzeum czy restauracji. b) Podczas treningu naturalnego uczestnicy będą pod opieką dwóch osób oddelegowanych przez Zamawiającego, dla których Wykonawca zapewni bezpłatny transport, zakwaterowanie, wyżywienie i ubezpieczenie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy projekt umowy- załącznik nr 4. 2. Pełnomocnictwo (składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna), o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialobrzegipowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pl. Zygmunta Starego 9, 26-900 Białobrzegi.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2010 godzina 15:15, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Białobrzegach, Pl. Zygmunta Starego 9, 26-800 Białobrzegi..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą -Aktywizacja szansą współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie 1/POKL/7.1.2/2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI BIAŁOBRZEGI
- Przeprowadzenie działań edukacyjnych w zakresie ochrony powietrza na terenie Miasta i Gminy Białobrzegi w latach 2025-2026
- "Zakup agregatu prądotwórczego dla potrzeb zasilania awaryjnego budynku Ośrodka Zdrowia w Białobrzegach"
- "Zakup mobilnej wieży oświetleniowej (zasilanej z własnego agregatu prądotwórczego)"
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
więcej: przetargi BIAŁOBRZEGI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeprowadzenia kompleksowych szkoleń z 8 kluczowych obszarów dostępności dla osób z niepełnosprawnościami dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Szkolenie specjalistyczne dla KW PSP w Olsztynie na potrzeby OLiOC - DRONY
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
- Przeprowadzenie kursu "CCNA CISCO" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Projekt "Cyberbezpieczna Gmina Domanice" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - postępowanie drugie
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych - kurs prawa jazdy kategorii C, D z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną na przewóz rzeczy/osób
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





